Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

De Mol 2020


Superjef

Aanbevolen berichten

Mijnen tactiek van de start: hoe minder mensen jetons hebben, hoe minder zwaar de straf kan zijn voor allen zonder jeton!

 

beetje in de war geschopt door al die afwezigheden waardoor een hoop mensen zijn met wat jetons. Maar goed, nog altijd 5 zonder jeton!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 828
  • Created
  • Laatste reactie

Dit spel begint eerder op Temptation Island te lijken dan op De Mol. Mooi wel om te zien hoe sommige kandidaten elkaar zoveel gunnen. Het kan natuurlijk ook zijn dat er ingewikkelde strategieën achter zitten maar hoe dan ook... We hebben een eindstand!

 

1) Iker: 257 jetons

2) The Belgian Waffle Iron: 128 jetons

3) ivago: 21 jetons

4) hjs666: 5 jetons

5) Stef: 4 jetons

6) Dogfacedgremlin: 2 jetons

7) Al de rest met 0 jetons

 

@Iker wint dus dit spel. Hij mag me via PM laten weten welke prijs hij kiest!

 

@Vince123 @EchtEenVoetballer @Dogfacedgremlin @Iker @hjs666

@stvvrules @Blup008 @ivago @Stef @Rhand @The Belgian Waffle Iron

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

c5bc2491af54111a29d3dcf347a96c8b.png

 

Beste kandidaten

 

Iker heeft beslist om de 3000 euro voor de groepspot te kiezen als prijs. Dat betekent dat de totale pot nu 11740 bedraagt. Voor één iemand onder jullie betekent dat wel dat de droom om met dat geld aan de haal te gaan binnenkort eindigt aangezien Iker niet voor de groepsvrijstelling gekozen heeft. Wie dat wordt zal van de volgende eliminatietest afhangen. Deze zal rond 17u00 verschijnen, dus hou jullie klaar!

 

@Vince123 @EchtEenVoetballer @Dogfacedgremlin @Iker @hjs666

@stvvrules @Blup008 @ivago @Stef @Rhand @The Belgian Waffle Iron

Link naar reactie
Delen op andere sites

5958d0b0520429f6cd883dbb83fec20a.png

 

Beste kandidaten

 

Het uur van de waarheid is weer aangebroken. Tijd om te weten te komen wie het meest weet over de Mol. De test vind je via de link. Bij een gelijkstand telt de tijd van inzenden. Gelieve me via PM te laten weten of je al dan niet jokers of dergelijke wil inzetten.

 

Succes!

 

 

https://forms.gle/urCWHpgyuTcBLSrb7

 

 

 

@Vince123 @EchtEenVoetballer @Dogfacedgremlin @Iker @hjs666

@stvvrules @Blup008 @ivago @Stef @Rhand @The Belgian Waffle Iron

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5958d0b0520429f6cd883dbb83fec20a.png

 

Met 11 zitten jullie hier nu nog maar door de keuze van Iker gaat daar zo dadelijk verandering in komen. Hij koos niet voor de groepsvrijstelling waardoor iemand van jullie het spel zal moeten verlaten. Hopelijk voor hem kost dat niet zijn eigen plaatsje in de wedstrijd. Niemand besloot om een persoonlijke vrijstelling in te zetten waardoor iedereen dus gevaar loopt. Iedereen... behalve de Mol natuurlijk!

 

Voor we de namen gaan ingeven, moet er nog iets bekend gemaakt worden. Bij de laatste proef werd namelijk aangekondigd dat degenen met de minste jetons een onaangename verrassing gingen krijgen. Tijd om jullie te laten weten wat dat inhoudt. Blup008, Rhand, stvvrules, EEV, Vince123 hadden allen geen jetons en zij krijgen daardoor...

 

Spoiler

Elk een rode joker! Dat betekent dat een goed antwoord van hun in de test omgezet wordt in een fout antwoord!

 

Voor deze vijf kandidaten wordt de spanning dus nog een beetje groter. Ik zal jullie geduld niet langer op de proef stellen. Daar gaan we...

 

Spoiler

 

 

Proficiat aan de overgebleven kandidaten. Jullie gaan naar aflevering 4! Vandaag start daar meteen al de eerste opdracht!

 

@Vince123 @EchtEenVoetballer @Dogfacedgremlin @Iker @hjs666

@stvvrules @Blup008 @ivago @Stef @Rhand @The Belgian Waffle Iron

Link naar reactie
Delen op andere sites

263bdb0837eb3973c4520c427474012a.png

 

 

Beste kandidaten, welkom in aflevering 4!

 

 

De voorbije dagen leken er wat frustraties de kop op te steken dus wordt het tijd om jullie gedachten wat te verzetten. We verlaten de drukke hoofdstad Antananarivo en rijden zuidwaarts naar Antsirabe. We zijn ondertussen eind maart wat betekent dat de lente haar intrede heeft gedaan. De volgende opdracht zal zich rond dit seizoen afspelen. Jullie gaan een muziekfestival organiseren voor de inwoners van Antsirabe met "de lente" als onderwerp.

 

55b642dc44129a2a946a4226869d3483.jpg

 

Wat betekent dit nu concreet? Jullie bezorgen me individueel via jullie molboekje (PM) een lied dat een link heeft met de lente. Dit kan vanalles zijn: de titel, de uitvoerder, de inhoud van het lied, ... Let wel: first come, first serve! Als je me dus een lied bezorgt dat ik al heb, zal ik je vragen een ander te zoeken. Het spreekt voor zich - maar ik zal het toch voor de zekerheid vermelden - dat jullie keuze voor de andere kandidaten geheim blijft!

 

Van zodra ik alle inzendingen heb, volgen de verdere richtlijnen over deze opdracht.

 

Veel succes!

 

@Vince123 @Dogfacedgremlin @Iker @hjs666 @stvvrules

@Blup008 @ivago @Stef @Rhand @The Belgian Waffle Iron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...