Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

De Mol 2020


Superjef

Aanbevolen berichten

  • Reacties 828
  • Created
  • Laatste reactie

3e6facced0d02596a0ca3882b2c3a125.png

 

Het was wachten tot Rhand zorgde voor een meerderheid van de groep die het antwoord pousse-pousse wilde geven aan de monnik. Om 00u28 kwam zijn akkoord er maar helaas was de deur van de kathedraal toen gesloten en was er van de monnik geen spoor meer te bekennen. Opdracht mislukt dus waardoor er 1500 euro uit de pot verdwijnt!

 

Nu het nacht is, is het wel hoog tijd om naar het hotel te gaan. Gelukkig ligt dit niet ver van de kathedraal af waardoor we snel ter plaatse zijn. De kandidaten die dachten om onmiddellijk van een nachtrust te kunnen genieten, krijgen het deksel op de neus want eerst staat er nog een kleine opdracht op het programma. "Is dat hier De Mol of Kamp Waes" liet zelfs iemand zich ontglippen.

 

Motel-Anosy-8-1108x600.jpg

 

We overnachten in Motel Anosy, een bescheiden motel waar de rust wel gegarandeerd is. In de lobby van het motel krijgen jullie de volgende opdracht: "Het motel heeft voor jullie zes tweepersoonskamers voorzien. Jullie bepalen als groep zelf de indeling van de kamers. Wanneer de indeling een meerderheid van likes heeft, is ze definitief. Let wel op dat je een goede keuze maakt, want in elke kamer ligt iets..."

 

Succes!

 

@Vince123 @EchtEenVoetballer @Pica @Dogfacedgremlin @Iker @hjs666

@stvvrules @Blup008 @ivago @Stef @Rhand @The Belgian Waffle Iron

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, stvvrules zei:

Ik slaap niet graag met mollen

ik slaap nog steeds niet recht op :chuckle:

De uitgangen worden onder andere gebruikt om op het aardoppervlak nestmateriaal te verzamelen om de centrale ruimte mee te bekleden: bladeren, gras, mos, papier en ander zacht materiaal. Hier maakt hij een zachte bal van. Hij slaapt rechtop, met zijn hoofd tussen de voorpoten. bron: wikipedia

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, The Belgian Waffle Iron zei:

ik slaap nog steeds niet recht op :chuckle:

De uitgangen worden onder andere gebruikt om op het aardoppervlak nestmateriaal te verzamelen om de centrale ruimte mee te bekleden: bladeren, gras, mos, papier en ander zacht materiaal. Hier maakt hij een zachte bal van. Hij slaapt rechtop, met zijn hoofd tussen de voorpoten. bron: wikipedia

Maar je hebt wel lekker liggen graven

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Rhand zei:

Hela hela, ik heb het geliked om 23h30!!! Misschien staat de klok van't forum niet juist ofzo. Want om 00h28 lag ik al lang te slapen.

 

Dan leef jij in een andere tijdzone ofzo? Om 23u ben ik gaan slapen en toen waren er nog 2 likes nodig. Daarna hebben eerst Pica en dan jij geliket. Bij Pica was dat nog tussen 23u en 00u maar bij jou niet hoor :mm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, The Belgian Waffle Iron zei:

Burn it down! Met de monnik er bij in!

 

De monnik is er niet meer, dus dat zal moeilijk worden...

 

2 uren geleden, The Belgian Waffle Iron zei:

Wie wil mijn roommate zijn? O:-)

 

Aan alle kandidaten: denk er aan dat er niet enkel een roommate moet gekozen worden, maar dat jullie ook moeten doorgeven welke kamer (1-6) jullie kiezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...