Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

De Mol (TV)


Pica

Aanbevolen berichten

Stijn heeft het trouwens op een onderonsje gegooid tijdens die raadsels + penalties om hem achter de rug zwart te maken door de andere twee kandidaten. Als mol haal je hier imo niet veel voordeel uit.

 

Ik zie dat eigenlijk anders, maak mij wat verdacht want dat gaat ons beter uitkomen...

Je reduceert twee mensen omdat die dezelfde redering gaan maken zoals jij dat doet. 

Daarna gaan twee mensen je wat "zwart" maken wat de andere spelers wel gaan noteren maar de twee spelers die de derde speler zwart zitten te maken gaan meer verdacht worden dan de de 1ste :P 

 

Ben je nog mee? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste reactie

Misschien pin ik mij te hard vast op de 'goede' dingen, maar Stijn heeft het echt wel goed gedaan met die raadsels en penalties trappen. Gilles heeft net de moeilijkste opdracht in de metro kunnen volbrengen. Dat lopen is imo zo veel moeilijker dan die andere drie opdrachten, en hij is de enige dat ze succesvol afrondde.

Vandaar dat mijn voorkeur uitgaat naar de andere twee kandidaten.

 

Ik ben het met je eens.

Daarnaast zegt Sgt Pepper dat de 2 andere gaan denken hij is geen mol door die penalty's maar Hanne (die ook bij die opdracht zat) is nog wel in het spel... 

 

Ik denk ook niet Stijn. Gilles heb ik altijd verdacht gevonden, maar die Metro doet me twijfelen.... Die opdracht kan je zo makkelijk laten falen, zelfs zonder verdacht te zijn! 

Ik weet dat ik in het begin Cathy dacht, maar het lag er mss wat fel op, daarom ben ik daarvan afgestapt. de lijn tussen ik ben de Mol of ik ben een competitiebeest en ik wil winnen is heel dun...

Hanne heb ik nooit verdacht, tot dat ik ze zag liegen bij die paardenraces, toen twijfelde ik. Toch zou ik het nog altijd straf vinden moest ze de Mol zijn, 

 

Hierdoor zit Cathy op 1 bij mij

Gilles toch maar op 2

3 dan maar Hanne?

en 4 Stijn... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bruno laat in een reactie aan hln weten dat het bewust zo gemonteerd was dat hij de mol moest lijken. Sterk gedaan, ik liep er ook zomaar in.

Moeten er ons dus goed bewust van blijven dat we zien wat de makers willen dat we zien, maw, wie je ook verdenkt, je zal het altijd kunnen staven. In de aflevering van vandaag gedroeg iedereen zich als een mol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bruno laat in een reactie aan hln weten dat het bewust zo gemonteerd was dat hij de mol moest lijken. Sterk gedaan, ik liep er ook zomaar in.

Moeten er ons dus goed bewust van blijven dat we zien wat de makers willen dat we zien, maw, wie je ook verdenkt, je zal het altijd kunnen staven. In de aflevering van vandaag gedroeg iedereen zich als een mol.

 

dat is idd iets wat je altijd kan hebben. Indien ze geen 'neutraal' beeld schetsten sta je als kijker gewoon te kakken he... Dan kan je niet meegokken en moet je gewoon kijken voor het programma... Nu, ik moet zeggen dat ik het doorgaans wel leuke opdrachten vin ook dus... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf bij Hanne, zoals in men vorige reacties en al van de eerste aflevering.

Vandaag: een kinder animatrice die niet weet hoe ze een toren uit klei en stokjes kan bouwen. De metro komt aan en plots kan ze het wel :)

Stijn is een ingenieur en kon dat ook niet :D dubbel zo erg ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Snapte wel ni dat ze niet meer onzin door die microfoon vertelden om de mol te doen lachen. Ik zou een volkslied voor Macedonië verzinnen en daar beginnen zingen :P Reginald Penxten vond ik wel een goei :D De gedachte aan regi doet iedereen lachen.

 

Ook weer (bewust) dramatisch in beeld gebracht, dikwijls zag je maar 1 gezicht tegelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snapte wel ni dat ze niet meer onzin door die microfoon vertelden om de mol te doen lachen. Ik zou een volkslied voor Macedonië verzinnen en daar beginnen zingen :P Reginald Penxten vond ik wel een goei :D De gedachte aan regi doet iedereen lachen.

 

Ook weer (bewust) dramatisch in beeld gebracht, dikwijls zag je maar 1 gezicht tegelijk.

 

idd, ik had gewoon gaan moppe tappen ofzo :D vroeg of laat had die wel eens moeten lachen.

dat gezegd zijnde, vond ik Cathy al vrij snel beginnen lachen, maar dat is dan mss weer de montage. Ze mochten 3 minuten praten en je zag enkel reactie bij Cathy natuurlijk... zou de rest effectief geen reactie vertoond hebben dan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd, ik had gewoon gaan moppe tappen ofzo :D vroeg of laat had die wel eens moeten lachen.

dat gezegd zijnde, vond ik Cathy al vrij snel beginnen lachen, maar dat is dan mss weer de montage. Ze mochten 3 minuten praten en je zag enkel reactie bij Cathy natuurlijk... zou de rest effectief geen reactie vertoond hebben dan? 

 

Haha ik begin al omgekeerd te denken, wat hebben we niet gezien? Want ze laten ons toch 99 foute zaken zien en dan 1 juiste waar je niet meer op durft te vertrouwen :D

 

Hanne is diegene die iedereen vertrouwt, maar plots werd duidelijk in beeld gebracht dat ze toch een donkere kant had met de leugenproef. Waarom dat plots zo opzichtig doen? Weet ook veel dingen net buiten tijd en de Mol-puzzelaars wijzen in haar richting (zie benden)

Stijn staat buiten verdenking door die penalty's en bv die wasronde, waar hij 2x opzichtig veel geld verdient. Atypisch molgedrag, maar het feit dat de makers hem nooit verdacht maken kan ook weer een tip zijn.

Cathy is de winnaar zogezegd, maar veel wint ze niet. Vaak tunnelvisies waardoor de opdrachten mislukken.

Gilles de lieve jongen die steeds wil winnen, maar brengt Gilles geld op? Vandaag ook weer, als mol zou hij exact gebrieft worden of hij moet lopen of niet. Geen geld, dus lopen maar om de kijkers te misleiden. Het kan zomaar.

Bruno was dan weer de diplomatische stuurder op de achtergrond die weinig won, in de vorige 3 seizoenen was dat de mol. Nu dus niet.

 

Als je het geld volgt, blijken onze fanatieke spelers al minder fanatiek.

 

Cc-a5EnXEAIVO32.jpg

 

Cc-hlxJXEAIXJYp.jpg

 

Cc-iKEwW0AAEFFi.jpg (de kandidaat die op ieders lippen ligt -> Iedereen vertrouwt Hanne of een waarschuwing dat Bruno eruit zou vliegen?

 

Cc-fde2XEAAQxAA.jpg Of is het nu toch Stijn?

 

Samenvatting: hahahaha B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die tshirt trui teksten, kan je niet op voortgaan. Had gilles vandaag ook niet iets op zijn t shirt staan van 'in escape' tijdens het praten.

Voorts kon hij misschien wel doorlopen aangezien hij van de makers door kreeg dat de rest aan het falen was.

Zat Bruno niet eerst op Stijn en is hij vandaag over gegaan op een andere ?

Vandaag zorgt de mol voor 3000 euro mingeld, er is nog al mingeld geweest. Kan je dan als mol niet in voorgaande afleveringen geld in de pot brengen, je weet wat er aan komt en je weet wat je er uit kan halen. Tel dat van het bedrag van de mol af en hij is misschien niet zo goed meer.

Ik ga dan ook voor stijn als mol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige wat we echt met zekerheid weten is dat zowat iedereen die afvalt zegt dat ze gestopt zijn met spreiden en voor hun mol gingen. Maw, het is niet the obvious suspect. Maar wie aanzien de kandidaten als de voor de hand liggende keuze... Durf ik Cathy zeggen?

Ik ga dan ook voor stijn als mol

Het kan er natuurlijk uitgeknipt zijn, maar waar zou die gesaboteerd hebben? Dat paintball dan maar? Ik vind hem precies nooit betrokken bij het nemen van beslissingen aangaande proeven. Ook bij discussies over vrijstellingen/pasvragen nauwelijks inbreng. Als hij dan eens in een kleine groep zit, lukt de proef.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn de verdachten volgens een poll op het mollenforum, die de gebruikers daar na iedere aflevering kunnen invullen. Onderaan de huidige poll.

spu9nl.png

Na in de Bruno val gelopen te zijn, ga ik voor Gilles. Ik vond dat hij wel heel snel voor die sportproef koos, voor de rest maar iets kon doen. Mama won vorige keer, legt iedere vertrouwensronde een bom onder de groep. Ik vind hem gewoon een subtielere stoorzender dan Hanne of Cathy, hij oogt itt Cathy te zacht om zo fanatiek te zijn. Maar een traan produceren op commando lukt niet, in een van de filmpjes op de site thans wel aant wenen dacht ik.

Tis natuurlijk zo gemaakt dat je in iedereen een mol kan zien als je wilt. Snap wel niet dat Grieksken, Blup & Pepper hem meteen afschrijven omdat hij de metro haalde. So what, als er geld te verdienen was kan je als mol net te laat komen, en anders ben je net op tijd. Niemand ziet het. Hoe veel beelden van een lopende Gilles zagen we die niet door een first person camera kwamen of niet bij het station werden gefilmd? Waarom valt hij daar half dood in die metro maar merkt hij fijntjes op dat hij alleen is zonder rond zich te kijken? Zo moe leek hij mij ook niet, mijn romp zou je nogal zien gaan als ik net een sprint had getrokken. Hij kwam net aanlopen toen de metro aankwam, of stond hij bovenaan de trap te wachten en moest het zo lijken? Vergeet ook niet dat hij al mocht vertrekken toen Gilles De Coster de tunnel in liep, nog kaartjes kocht, moest wachten etc. Hoe veel tijd had Gilles echt? Ook de andere kandidaten waren naar hun halte en kunnen onmogelijk inschatten hoe veel tijd Gilles had. 3 km joggen voor ne man als Gilles, in de fietsproef ging em toch vlot naar boven. Kan allemaal ver gezocht zijn, maar hem afschrijven op basis hiervan is wel heel snel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gilles.

 

Stijn viel af voor mij gisteren, gezien de vragen die hij stelde aan de mol. Dat was echt puur gericht op reactie, waarbij hij echt persoonlijk ging (telefoongesprek tussen Cathy en haar kinderen).

 

Cathy heb ik nooit verdacht. Die probeert zich verdacht te maken, maar doet het te opzichtig.

 

Hanne wordt teveel op gefocust in de afleveringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige wat we echt met zekerheid weten is dat zowat iedereen die afvalt zegt dat ze gestopt zijn met spreiden en voor hun mol gingen. Maw, het is niet the obvious suspect. Maar wie aanzien de kandidaten als de voor de hand liggende keuze... Durf ik Cathy zeggen?

Het kan er natuurlijk uitgeknipt zijn, maar waar zou die gesaboteerd hebben? Dat paintball dan maar? Ik vind hem precies nooit betrokken bij het nemen van beslissingen aangaande proeven. Ook bij discussies over vrijstellingen/pasvragen nauwelijks inbreng. Als hij dan eens in een kleine groep zit, lukt de proef.

Iedereen heeft al ergens liggen mollen, bij de één al wat nadrukkelijker in beeld. Dat alles bij hem zo vaag blijft en enkel zijn geld opbrengsten getoond worden, kan een goede zet zijn van de makers.

 

Hanne wordt teveel in beeld gebracht dat ze altijd de oplossing vind na de opdracht (het rietje in aflevering 1, de duif gisteren, de toren, ..)

 

 

Dit zijn de verdachten volgens een poll op het mollenforum, die de gebruikers daar na iedere aflevering kunnen invullen. Onderaan de huidige poll.

Na in de Bruno val gelopen te zijn, ga ik voor Gilles. Ik vond dat hij wel heel snel voor die sportproef koos, voor de rest maar iets kon doen. Mama won vorige keer, legt iedere vertrouwensronde een bom onder de groep. Ik vind hem gewoon een subtielere stoorzender dan Hanne of Cathy, hij oogt itt Cathy te zacht om zo fanatiek te zijn. Maar een traan produceren op commando lukt niet, in een van de filmpjes op de site thans wel aant wenen dacht ik.

Tis natuurlijk zo gemaakt dat je in iedereen een mol kan zien als je wilt. Snap wel niet dat Grieksken, Blup & Pepper hem meteen afschrijven omdat hij de metro haalde. So what, als er geld te verdienen was kan je als mol net te laat komen, en anders ben je net op tijd. Niemand ziet het. Hoe veel beelden van een lopende Gilles zagen we die niet door een first person camera kwamen of niet bij het station werden gefilmd? Waarom valt hij daar half dood in die metro maar merkt hij fijntjes op dat hij alleen is zonder rond zich te kijken? Zo moe leek hij mij ook niet, mijn romp zou je nogal zien gaan als ik net een sprint had getrokken. Hij kwam net aanlopen toen de metro aankwam, of stond hij bovenaan de trap te wachten en moest het zo lijken? Vergeet ook niet dat hij al mocht vertrekken toen Gilles De Coster de tunnel in liep, nog kaartjes kocht, moest wachten etc. Hoe veel tijd had Gilles echt? Ook de andere kandidaten waren naar hun halte en kunnen onmogelijk inschatten hoe veel tijd Gilles had. 3 km joggen voor ne man als Gilles, in de fietsproef ging em toch vlot naar boven. Kan allemaal ver gezocht zijn, maar hem afschrijven op basis hiervan is wel heel snel.

 

De metro deed er 5 minuten over tot de 3de halte, de 4de halte was nog iets verder, dus pak een 8 tot 10 minuten dat gilles de presentator in de metro zat. Tel daarbij de tijd om naar onder te wandelen, kaartje te kopen, ...Te wachten op de metro, tot hij vertrekt, ... dat is toch een twintig minuten die hij altijd heeft. Moet in principe perfect haalbaar zijn,

 

Stijn viel af voor mij gisteren, gezien de vragen die hij stelde aan de mol. Dat was echt puur gericht op reactie, waarbij hij echt persoonlijk ging (telefoongesprek tussen Cathy en haar kinderen).

 

Als mol weet je natuurlijk dat die proef gaat komen en kan je je vragen wel voorbereiden :D

Voorts wordt er zo geknipt en geplakt dat het lijkt alsof er reactie komt op bepaalde vragen, terwijl dat misschien een shot van 2' daarvoor was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cathy heeft trouwens ook al een t-shirt aangehad waarop iets in de aard van "here to stay". 

Ik denk niet dat die kledij echt veel gata prijsgeven. 

 

Trouwens, de kandidaten kregen 15 minuten aan audio te horen? Wellicht meer...
Wie zegt dat er geen boodschap of geen opname van thuis in zat... Ik zou dat doen als productie en dat gewoon verzwijgen :P

Het is de logica zelve in mijn hoofd dat je als kandidaat hun op persoonlijke dingen gaat aanspreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gilles.

 

Stijn viel af voor mij gisteren, gezien de vragen die hij stelde aan de mol. Dat was echt puur gericht op reactie, waarbij hij echt persoonlijk ging (telefoongesprek tussen Cathy en haar kinderen).

 

Cathy heb ik nooit verdacht. Die probeert zich verdacht te maken, maar doet het te opzichtig.

 

Hanne wordt teveel op gefocust in de afleveringen.

 

Denk je dat echt? 

Waarom zou je zo gaan lopen, zo je best doen voor die metro te halen. 

Als mol had ik er voor gezorgd dat ik gevallen was, dat ik tegen een auto of iemand aanliep zo van die dingen.

Uiteindelijk slaagt niemand in die opdracht... 

 

Mijn theorie was gisteren:

Bruno de mol

Cathy wint en Gilles is 2de door het beeld dat ze gebruikte bij de joker antwoorden.

Het enige "nadeel" is dat ik me te hard vastpinde op Bruno en ik totaal niet gekeken heb waar bijvoorbeeld Hanne of Stijn stonden. 

Ik acht de kans nog steeds bestaande dat Gilles en Cathy in de finale komen en daar om plaats 1&2 gaan strijden naast de mol...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk je dat echt?

Waarom zou je zo gaan lopen, zo je best doen voor die metro te halen.

Als mol had ik er voor gezorgd dat ik gevallen was, dat ik tegen een auto of iemand aanliep zo van die dingen.

Uiteindelijk slaagt niemand in die opdracht...

De regie kan daar natuurlijk ook wat helpen, de opdrachten lukken niet, er is toch geen gevaar om geld in de pot te laten komen. Loop maar door(of kruip hier rap op dien scooter, whatever :D. ) Om u goed te laten overkomen tov thuis/andere kandidaten. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik deze aflevering aan het kijken was, wist ik al dat Stijn geen mol meer zou zijn :D

 

Cathy doet mij inderdaad veel twijfelen.

Gilles is te oprecht te hard aan het stressen bij de eliminatie en Hanne, ik weet niet.

Dat briefje dat ze verstopte... stond volgens mij iets op van Cathy maar dat is ook maar in het wilde weg gokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...