Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

[VvdM]Ivan Leko's Bruges/Bremen/Brazil-Valencia/Millwall-Italia Army


Pica

Aanbevolen berichten

23 uren geleden, ivago zei:

Ge hebt uw Duitsers duidelijk op de rails gekregen. De titel is  nog wa vroeg, 12 punten is veel, maar Europa here comes Werder.

 

Tis te hopen, scheelt nog een beetje om spelers te halen als je europees voetbal speelt :o

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 578
  • Created
  • Laatste reactie

Seizoen 7: einde seizoen update

 

Die gekke duitsers laten weten per post dat je je kwalificeert voor de EURO cup :D

2bJEqkU.png

 

LDHAuPN.png

 

En ik maar denken dat ik een scoringsprobleem heb :)

 

V50oplY.png

 

Op het nippertje tweede! Heel mooi resultaat, maar komt vooral door het falen van andere ploegen. Bayern is way out of our league nog steeds.

 

 

nb2ZXjH.png

 

Jawadde dadde! Money money money!

 

Ennnnnnnn

 

dzNh7pg.png

 

Ti were weg :D

 

DjWIV5n.png

 

Was wel nodig ook :wait:

 

 

We vergeten blauw zwart niet natuurlijk:

 

vKdbT2r.png

 

En ze missen mij daar nog niet ook :P

 

 

We zijn al bezig met volgend seizoen en dankzij CL kwalificatie zijn er plots meer spelers beschikbaar precies, daarbij kwamen we volgende oude bekende tegen:

 

9LMHjhg.png

 

Alleen vroeg hij een absurd salaris, terwijl ik net de zware contracten aan het wegwerken ben. So no deal! Spijtig wel, kerel staat garant voor goals.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Politico zei:

Volgend seizoen op en over Bayern! Benieuwd wat je in de CL gaat betekenen... Wie weet wordt je in de groep van Club ingedeeld! :D

 

De kloof is GIGANTISCH groot tussen wat zij hebben lopen en wij.

CL zal spannend worden, hopelijk geen Club, die zijn te goed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seizoen 8: een nieuw begin

 

CL deelname helpt ons om betere spelers te kunnen aantrekken.

We missen een goalgetter en zo trekken we onze geldbuidel open voor deze heerser:

 

3l1Uj8A.png

 

 

We versterken onze staff ook met een gekende naam:

 

qjiZ61M.png

 

 

Bremen in de CL dit seizoen, feest! Dit zijn onze tegenstanders:

 

CDNYT3h.png

 

 

 

Club heeft blijkbaar ook nog steeds (duur!) talent blijkbaar:

 

FeJH8Yk.png

 

Deze hebben we niet gekocht wegens veel te fucking duur :happy: 

 

 

Transferoverzicht:

 

QistSF6.png

 

We versterken ons eigenlijk met twee spitsen, twee CV's, een nieuwe potentiële topper op links en paar jongeren.

Bij de vertrekkers zijn er geen echte basisspelers, dus ook geen kassa kassa.

 

 

Zo ziet het er voorlopig uit bij Club (die we echt van dichtbij blijven volgen!):

 

v4z4Lq1.png

 

We komen opnieuw twee Club spelers tegen in de Bundesliga, als dat maar goed komt :)

 

 

De CL dan, onze eerste match!

 

SdQnymw.jpg

 

Met een gelukje nog een draw, geeft weer wat ons niveau is op dit moment :)

 

 

dmYp9aB.png

 

We staan eerste, maar de ervaring leert mij dat je enkel kan meedoen bovenaan als je een zeeeeeeeeeeeeeeeeeer beperkt aantal matchen gelijkspeelt of verliest (Die Bayern effect). Dus staan we letterlijk nog nergens :D 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Blup008 zei:

Ik wil ook zo'n spits!

 

Afkoopclausule is slechts 80M!

1 uur terug, Dogfacedgremlin zei:

6 miljoen lijkt me niet eens zoveel voor zo'n spits :o 

Goed begonnen aan de competitie, wel een vrij zware loting in de CL..

 

Neen viel wel mee, maar is toch één van mijn duurste transfers in dit spel al geweest :D .

 

31 minuten geleden, Linkert zei:

Stevig CL-groepje! En dikke spits!

 

Loting is inderdaad niet mals, maar dat is Die Bayern ook niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seizoen 8: down to earth

 

Europees gaat ons eerste CL avontuur met Bremen wel goed eigenlijk uiteindelijk:

 

QMh9SfS.png

 

Ook in de competitie mogen we niet klagen, maar de historiek leert ons dat we teveel punten laten liggen om tegen "Die Bayern" op te boksen

 

 

xXC0qyy.png

 

PSG is de volgende stop, ik zweer het je, die lotingen zijn nooit gemakkelijk precies :D

 

 

48cSLQm.png

 

Voor de twijfelaars, zo goed is Bayern dus :happy:

 

 

Een korte update deze keer, maar het is dan ook een heel spannend seizoen! Blijven volgen is de boodschap ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Pica changed the title to [VvdM]Ivan Leko's Bruges/Bremen/Brazil-Valencia/Millwall Army
  • Iker unpinned this topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...