Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Welke games speel jij?


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 862
  • Created
  • Laatste reactie
  • 4 weeks later...
10 uren geleden, Pica zei:

 

En? Eerste feedback?

 

Nog niet heel veel gespeeld. Even bezig met een game om te kijken hoe alles in elkaar zit. En tot nu toe ben ik enorm onder de indruk. Voor je research en policies (nu civics) moet je nu een soort van missies uitspelen, dat je een boost geven om dat te onderzoeken. Bijvoorbeeld als je een stad aan de zee bouwt, krijg je een boost (helf van de tijd research) voor sailing. Als je een barbaar doodt met een slinger, krijg je een boost naar archery etc. Civics geven je nu bonussen, die je gedurende het spel kan wijzigen.

 

98515614dc4d9379b68e69284778ce9d.png

 

Bij elk ding dat je kan researchen, zie je dus wat je moet doen om daar een boost in te krijgen. Als ik bijvoorbeeld een water mill bouw, krijg ik de helft van construction al voor niets.

 

 

 

Het bouwen van de steden zit nu ook enorm leuk in elkaar. In plaats van alle wonders en alle gebouwen in een stad te rammen, moet je nu echt wonders op aparte tiles neerzetten, en je kan ook districten aanmaken. Tot nu toe heb ik al deze districten tegengekomen: Campus (science), holy site (faith), encampment (militair), entertainment complex en theater square. Ik heb een campus gebouwd, en nu kan ik in mijn stad ook libraries bouwen, en alle andere science buildings. Maar deze worden nu niet meer in de stad zelf gebouwd, maar op de campus.

 

27d9c2f0ba52bdffaaff6cdddf96a9fa.jpg

 

Links is Râ-kedet, de hoofdstad van mijn Egyptenaren. Rechts daarvan aan de rivier heb ik de hanging gardens gebouwd, en rechts van de hanging gardens staat mijn Campus. Het district voor science, waar ik een library heb neergezet.

 

Als je een gebouw moet kiezen, kom je in dit menu uit:

 

98709cae08c746d50f5153b3b24d20c8.png

 

Je kan dus gebouwen enkel bouwen in hun disctricten. Wonders moet je ook op aparte tiles neerzetten, die aan bepaalde voorwaarden moeten voldoen. Hanging Gardens naast een rivier, Pyramids in de woestijn (vandaar dat ik die niet kan bouwen) etc...

 

 

 

Workers (nu builders) zijn ook wat aangepast. In plaats van die mannen te automatiseren, gaat dat nu niet meer. Elke builder kan 3x een tile improven, voordat hij verdwijnt. Nu moet je effectief de keuze maken tussen focussen op je tiles, of focussen op je stad (builders maken in plaats van buildings). Roads kunnen niet meer gemaakt worden door builders, dat wordt nu gedaan door de trader. Als je een trade route maakt tussen twee steden, zal die automatisch voor een road zorgen.

 

Verder ben ik nog niet geraakt, maar ik vind het tot nu toe wel een enorm toffe game!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naast CIV 6 terug met League of Legends begonnen, waarmee ik een haat liefde verhouding heb.

In de 'tweede klasse' van de professionele scene van LoL, zien we nu Schalke 04 (degradatie uit eerste) vs PSG (team in tweede overgenomen). Beide voetbalclubs hebben een eSports afdeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 25-10-2016 at 08:58, Blup008 zei:

Naast CIV 6 terug met League of Legends begonnen, waarmee ik een haat liefde verhouding heb.

In de 'tweede klasse' van de professionele scene van LoL, zien we nu Schalke 04 (degradatie uit eerste) vs PSG (team in tweede overgenomen). Beide voetbalclubs hebben een eSports afdeling.

 

En jij speelt bij!? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Blup008 zei:

 

Ik wou dat ik goed genoeg was om voor één van die teams uit te komen :))

Maar ik ben al véél te oud om professioneel gamer te worden :P

 

Er zijn toch gasten van in de 50 die geld verdienen met professioneel te streamen ? :P

 

Ik speel laatste dagen weer Train Simulator. Heb paar weken terug enkele DLCs gekocht om de beta van Train Sim World (Nieuwe train simulator op unreal engine) te mogen spelen in december

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Dogfacedgremlin zei:

Gisteren ook Civ 6 aangeschaft.
Het was geleden van 4 dat ik nog eens gespeeld had.. Toch veel veranderd :-o

 

Als ik Blup zijn relaas lees tussen 5 en 6 ook :o

 

Gezien mijn oververhitting issuekes koop ik niks meer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 26-7-2016 at 17:01, Pica zei:

Civ 6 staat ergens op de lijst, maar op zich vind ik EU toffer eigenlijk :D . Al mis ik Montezuma een beetje :):P


In EU IV als de Aztecs is uw eerste ruler Montezuma! Echt een beest die ge ook als general kunt gebruiken. Een 5 shock en 5 fire geloof ik, daarmee plet ge alles in Mexico :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Piussi zei:

Er zijn toch gasten van in de 50 die geld verdienen met professioneel te streamen ? :P

 

Professioneel gamen is niet hetzelfde als streamen. Als je een succesvolle streamer wil zijn, moet je vooral entertainend zijn. (Of vrouwelijk zijn en een diepe decolleté hebben)

Maar het is wel zo dat je met streamen meer geld verdient dan met professioneel te gamen. De topstreamers toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
On 11 november 2016 at 20:22, stvvrules zei:

Nog mensen die motorsport manager gekocht hebben ?

Is van de makers van FM.

Ben het nu aan het testen en vind het best wel fijn :D

 

On 11 november 2016 at 21:38, Iker zei:

Tot nu ook al fan van het spel.

 

On 12 november 2016 at 19:25, Bastiaan. zei:

Ik zit ff te kijken en het lijkt me echt een leuk spel!

 

IK BEN VERSLAAFD AAN DAT VERDOMD SPEL EN IK HAAL NIET EENS DE BESTE RESULTATEN!

 

 

Ik zou sorry zeggen voor de caps maar zo enthousiast ben ik nu eenmaal. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...