Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Rode Duivels


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Fellaini en Chadli zijn geblesseerd of keren terug uit blessure.

Witsel is geschorst voor Bosnie.

 

Blijft over: Tielemans die amper van de bank komt bij Monaco en fooking Steven Defour van Burnley. En daarvoor wordt de kapitein van AS Roma thuisgelaten...

 

Voorts, ne 4e keeper (wtf, das voor de gevallen dat we 3 blessures hebben), Boyata en Ciman, Lukaku en Vermaelen die beiden (bijna) nooit spelen bij hun club. Als kers op de taart Mirallas.

 

Rot gewoon op, Martinez.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Rhand zei:

Fellaini en Chadli zijn geblesseerd of keren terug uit blessure.

Witsel is geschorst voor Bosnie.

 

Blijft over: Tielemans die amper van de bank komt bij Monaco en fooking Steven Defour van Burnley. En daarvoor wordt de kapitein van AS Roma thuisgelaten...

 

Voorts, ne 4e keeper (wtf, das voor de gevallen dat we 3 blessures hebben), Boyata en Ciman, Lukaku en Vermaelen die beiden (bijna) nooit spelen bij hun club. Als kers op de taart Mirallas.

 

Rot gewoon op, Martinez.

 

En weet je wat ik dan de echte kers op de taart vind: de communicatie daarrond. Het is een tactische keuze. Wtf :happy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

On 29-9-2017 at 22:48, Rhand zei:

Fellaini en Chadli zijn geblesseerd of keren terug uit blessure.

Witsel is geschorst voor Bosnie.

 

Blijft over: Tielemans die amper van de bank komt bij Monaco en fooking Steven Defour van Burnley. En daarvoor wordt de kapitein van AS Roma thuisgelaten...

 

Voorts, ne 4e keeper (wtf, das voor de gevallen dat we 3 blessures hebben), Boyata en Ciman, Lukaku en Vermaelen die beiden (bijna) nooit spelen bij hun club. Als kers op de taart Mirallas.

 

Rot gewoon op, Martinez.

 

Na het wk kan je op de kop van MPH gaan zitten zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Verhaeghe zou geen dubbele functie mogen hebben ;)

 

Uiteraard, is gewoon not done om zowel een clubfunctie als in de voetbalbond te zitten. Belangenvermenging is gewoon vragen om miserie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Wie had je dan in de plaats verwacht mss? :P

 

Radja! 

 

Nee pak dan iemand die wel speelt e. Het begint een beetje belachelijk te worden. 

Kabasele zit daar toch maar voor bankvulling. Pakt dan iemand die tenminste speelt voor wat geloofwaardigheid.

Als je Lukaku wil vervangen pak dan tenminste ook iemand die zijn plaats kan invullen ook al is het Pocognoli ofzo of een Lombaerts of een 5de keeper misschien? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft zijn voor- en nadelen natuurlijk.

Als ik zie welke landen er in Pot A en B zitten en je valt als Pot A naar Pot B... direct toch een groot kwaliteitsverschil.

Wat mij nog wat onduidelijk is , is dat er nog 4 landen zich hierin kunnen kwalificeren voor het EK en dit per divisie....

Dus er gaat een land uit Pot D erbij zijn op het EK in 2020?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Iker zei:

Wat mij nog wat onduidelijk is , is dat er nog 4 landen zich hierin kunnen kwalificeren voor het EK en dit per divisie....

Dus er gaat een land uit Pot D erbij zijn op het EK in 2020?

 

Inderdaad, dat laatste staat niet op het hier geposte schema maar heb ik ook gelezen. "De 4 sterksten uit elke pot die zich niet kwalificeren voor het EK spelen po's". De vraag is dan: wat als er minder dan 4 landen zich niet kwalificeerden? Een andere vraag: hoe gaan die po's er uit zien? Misschien dat niet uit elke pot iemand zich sowieso voor het EK plaatst, maar dat die via knock-out ofzo tegen de ploegen uit de andere potten moeten? Geen idee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Iker zei:

Het heeft zijn voor- en nadelen natuurlijk.

Als ik zie welke landen er in Pot A en B zitten en je valt als Pot A naar Pot B... direct toch een groot kwaliteitsverschil.

Wat mij nog wat onduidelijk is , is dat er nog 4 landen zich hierin kunnen kwalificeren voor het EK en dit per divisie....

Dus er gaat een land uit Pot D erbij zijn op het EK in 2020?

De eerste 4 spelen een halve finale en finale tegen elkaar. Waarbij 1 winnaar gekozen wordt.

Volgens mij gaat er niemand een EK ticket cadeau krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, stvvrules zei:

De eerste 4 spelen een halve finale en finale tegen elkaar. Waarbij 1 winnaar gekozen wordt.

Volgens mij gaat er niemand een EK ticket cadeau krijgen

Wat staat er op het spel?

Om te beginnen de eer. Maar via de Nations League plaatsen vier landen (één per divisie) zich ook voor het EK. De vier groepswinnaars in elke divisie spelen in maart 2020 een aparte play-off, met als inzet dat EK-ticket. Dat betekent dat er ook uit de laagste divisie een land naar het EK gaat – genre Luxemburg of de Faeröer, zelfs San Marino maakt nu veel meer kans. Als een groepswinnaar al (via de kwalificaties) zeker is van het EK, wordt die in de play-off vervangen door de beste niet-groepswinnaar. Richting WK 2022 wordt het format nog aangepast omdat de WK-kwalificaties anders in elkaar steken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

The UEFA EURO 2020 qualifying draw will be made after the completion of the UEFA Nations League and allow for the four UEFA Nations League Finals participants to be drawn into groups of five teams.

 

---

 

De 4 finalisten komen dus voor de kwalificatiegroep loting in de groepen van 5 terecht, Zodat ze in maart vrij zijn om deze halve finale en finale te spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...