Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Transfermarkt [Buiten België]


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • 5 months later...
  • Reacties 430
  • Created
  • Laatste reactie
  • 4 weeks later...

Raakt Romelu Lukaku deze zomer weg bij Everton? Half Europa lijkt interesse te tonen voor de Rode Duivel, maar Everton laat absoluut niet met zich sollen.

Het Laatste Nieuws weet namelijk dat Everton een prijskaartje van liefst 80 miljoen euro heeft geplakt op de Rode Duivel. Tot dusver circuleerden er bedragen tussen 60 en 70 miljoen. Everton wil duidelijk niet voor Sinterklaas spelen, en dat recht heeft het natuurlijk. Lukaku heeft een contract tot 2019 getekend, zolang Everton dat niet wil gaat hij nergens heen.

@Asterix 100 miljoen was een koopje voor u dan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, stvvrules said:

Raakt Romelu Lukaku deze zomer weg bij Everton? Half Europa lijkt interesse te tonen voor de Rode Duivel, maar Everton laat absoluut niet met zich sollen.

Het Laatste Nieuws weet namelijk dat Everton een prijskaartje van liefst 80 miljoen euro heeft geplakt op de Rode Duivel. Tot dusver circuleerden er bedragen tussen 60 en 70 miljoen. Everton wil duidelijk niet voor Sinterklaas spelen, en dat recht heeft het natuurlijk. Lukaku heeft een contract tot 2019 getekend, zolang Everton dat niet wil gaat hij nergens heen.

@Asterix 100 miljoen was een koopje voor u dan

 

Ik heb 20 miljoen teveel betaald wil je zeggen...:D:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Superjef said:

Ik ben vooral benieuwd naar de bakken kritiek die hij dan weer gaat krijgen. "Klaar om de bank te verwarmen", "overroepen speler", ... Wat wordt het nu weer? :nod:

Hij moet gewoon juist kiezen maar met een vraagprijs van 80 miljoen blijven alleen de topploegen over...

Lukaku zal zich moeten aanpassen. Nu speelt Everton in functie van hem.

De concurrentie zal groot zijn en voor 80 miljoen verwachten de mensen wel iets :D

Ik zie hem niet direct passen bij Bayern, Real... Bij Juventus mss ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Asterix said:

Hij moet gewoon juist kiezen maar met een vraagprijs van 80 miljoen blijven alleen de topploegen over...

Lukaku zal zich moeten aanpassen. Nu speelt Everton in functie van hem.

De concurrentie zal groot zijn en voor 80 miljoen verwachten de mensen wel iets :D

Ik zie hem niet direct passen bij Bayern, Real... Bij Juventus mss ?

Als het Juventus wordt, ga ik eindelijk mijn eerste Juve-truitje ooit kopen denk ik :happy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Quote

Am vergangenen Donnerstag geschah das, was sich schon seit einiger Zeit angedeutet hatte. Der BVB teilte offiziell mit, dass Kapitän und Innenverteidiger Mats Hummels Dortmund in Richtung Bayern München verlassen möchte.

Bah bah. Ik snap het toch niet goed, waarom zou je terug willen naar een ploeg waar je geen enkele kans kreeg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 30-4-2016 at 2:05 PM, Don Gielius said:

Bah bah. Ik snap het toch niet goed, waarom zou je terug willen naar een ploeg waar je geen enkele kans kreeg?

Ondertussen is een topverdediger geworden en zal hij een basisspeler bij Bayern worden..

Als hij hogerop wil in Duitsland is er niet veel keuze meer als je al bij Dortmund speelt.

Bij Bayern heeft hij meer kans op prijzen en krijgt hij ongetwijfeld ook meer geld.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Radamel Falcao keert terug naar AS Monaco

De Colombiaanse aanvaller Radamel Falcao kende een weinig succesvol seizoen bij Chelsea. Hij keert nu terug naar Monaco, dat hem dit seizoen uitleende aan de Engelse eersteklasser.

Na een seizoen waarin Falcoa opnieuw af te rekenen had met verschillende blessures, kreeg hij te horen van het Chelsea-bestuur dat ze niet meer op hem rekenen. 

Dit seizoen vond de Colombiaanse spits in twaalf wedstrijden slechts een keer de weg naar het doel. Ook zijn vorige passage in de Premier League, bij Man.United, was geen succes. Bij Monaco ligt Falcao nog onder onder contract tot 2018.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liverpool heeft doelman Loris Karius overgenomen van Mainz 05. De 22-jarige Duitser tekende een contract "van lange duur" en wordt een rechtstreekse concurrent voor Simon Mignolet.

Karius tekende vandaag een contract na het afleggen van zijn medische tests. Karius krijgt het nummer 1 en kijkt uit naar de samenwerking met trainer Jürgen Klopp, een landgenoot.

"Ik heb gesproken met de manager en hield daar een goed gevoel aan over. Hij vertelde me wat hij wil doen met de club en met de spelers. Ik ben zeker dat dit de juiste beslissing is."

Karius stond dit seizoen 34 keer in doel bij Mainz en hield 9 keer zijn net schoon. De Premier League is geen onbekend terrein voor Karius. In 2009 verliet hij als jeugdspeler Stuttgart voor een avontuur bij Manchester City. Na een uitleenbeurt keerde hij in 2012 terug naar Duitsland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Granit Xhaka officieel naar Arsenal. Er circuleren verschillende bedragen; van 25 tot 40m euro.

Nog enkele geruchten erbij gooien:

  • Mascherano naar Juventus
  • Morata naar Arsenal
  • Benatia naar Arsenal
  • Benitez zou bij Newcastle blijven
  • Guidetti naar Swansea
  • Hart naar Everton als City een nieuwe keeper haalt
  • Sule naar Liverpool
  • Icardi naar Man Utd
  • Yaya naar Inter
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...