Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
Fokuzz'

De Football Manager bar

Aanbevolen berichten

Trouwens, iemand die al opgemerkt heeft dat het scoren uit halve kansen sterk verhoogd is deze FM? Of ben ik de enige :D

Online dan toch...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het heerlijk als mijn assistent komt zeggen dat er problemen zijn met het aantal spelers op het middenveld, en dat ik als derdeklasser tegen een eersteklasser 63% balbezit haal met 10 man :))

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mee eens, heb dikwijls veeeeel minder balbezit, maar win dan bijvoorbeeld met 3-0. Eerdere jaren nooit zo geweest eigenlijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Na 35 speeldagen kampioen gespeeld met Club. Nieuw persoonlijk record!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoe dwaas is dat niet dat er in 1e klasse B plots een maand geen wedstrijden zijn in ronde 1 als er nog slechts 3 wedstrijden te spelen zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het bestuur beoordeelde de harmonie in de kleedkamer als onvoldoende.

Ze zijn nochtans allemaal ontevreden omdat ik in de pers iets verkeerd heb gezegd over een speler, volgens mij zit die harmonie niet zo slecht :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

2m4t0tx.png

Seizoen 7 voorbereiding gaat beginnen. De Nederlandse Eredivisie hoort zowaar bij de beste competitie tegenwoordig Ajax staat op nummer 4 van de wereld ranglijst.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Shit kerel,niet verliezen é of je degradeerd nog :P

Zo erg is het nu ook weer niet staan nog 10 ploegen niet op de screen e :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kampioen in 2e klasse tijdens 2e seizoen met KSV Roeselare.

Eerste ronde vlot gewonnen om daarna in de 2e ronden niets anders dan miserie te hebben en 5e te eindigen.

Gelukkig in de kampioenenmatch orde op zaken kunnen stellen.

En nu een ploeg samenstellen voor 1e klasse....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Allemaal succesvolle spelers blijkbaar :P.

Heb hier al ff niks gezet, want weer niet meer gespeeld. Het leven kan hard zijn :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Trouwens al veel wijzigingen in het trainersbestand van 1e klasse.

Anderlecht: Mathijsen

Gent: Been

Brugge: Mazzu

Mechelen: Preud'homme

Standard: Hein

Charleroi: Deschacht

Westerlo: De Boeck

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is FM16 echt zo 'slecht'? Ik speel nog 15 en twijfel met de huidige steamsale om hem te kopen. Ik lees helaas dat het meer een data update is en dat de nieuwkomers maar meeeh zijn. Klopt dit? Is wachten tot 17 een betere optie?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is FM16 echt zo 'slecht'? Ik speel nog 15 en twijfel met de huidige steamsale om hem te kopen. Ik lees helaas dat het meer een data update is en dat de nieuwkomers maar meeeh zijn. Klopt dit? Is wachten tot 17 een betere optie?

Dat is persoonlijk... Ik amuseer me met fm16 :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
  • Nieuwe aanmaken...