Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

De Mol 2020


Superjef

Aanbevolen berichten

  • Reacties 828
  • Created
  • Laatste reactie
1 uur geleden, Stef zei:

mag ik info meedelen eigenlijk? :) 

 

Nog eens een herhaling van de spelregel: je mag hier beweren, zeggen, ... wat je wil maar het mag niet "bewezen" worden. Dus geen screenshots en dergelijke. Heel het concept van dit spel draait er net om dat het aan de anderen is om al dan niet te geloven wat je zegt :mm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3b1bb30aef9f06caa8b5da85e38ba571.png

 

Geen ingestuurd antwoord voor de eerste omschrijving. Er wordt niet onthuld over wie het ging. De tweede omschrijving dan:

 

"Het tiental in mijn leeftijd is uniek. Mijn lievelingskleur is uniek. Het continent van mijn droombestemming is uniek. Mijn favoriete voetbalploeg is uniek. Mijn gsm-merk is uniek. Mijn automerk is uniek."

 

Deadline: Donderdag 19 maart 12u59!

 

@Vince123 @EchtEenVoetballer @Dogfacedgremlin @Iker @hjs666

@stvvrules @Blup008 @ivago @Stef @Rhand @The Belgian Waffle Iron

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, ivago zei:

In ieder geval dees omschrijving kan heeel goe op mij slaan, dus ik zou daarvoor durven gaan

 

Zit er tussen de categorien een waarvan je denkt dat misschien iemand anders dat ook geantwoord kan hebben of zijn je antwoorden apart genoeg daarvoor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Vince123 zei:

 

Zit er tussen de categorien een waarvan je denkt dat misschien iemand anders dat ook geantwoord kan hebben of zijn je antwoorden apart genoeg daarvoor?

Helemaal zeker van alle categorieën ben ik niet, maar van een aantal denk ik dat het gerust op mij kan slaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar met denken zijn we niets daarom moeten @Stef@EchtEenVoetballer en @ivago kleur bekennen en hun antwoord geven op de resterende vragen. Of mensen die zeker zijn dat ze dat antwoord weten.

 

NAMEN:                                                             EEV            Ivago         Stef

Tiental in de leeftijd:                                         16                 49            29

Lievelingskleur:                                                    ?                    ?               ?      

Continent van de droombestemming:            ?                    ?               ?

Favoriete voetbalploeg:                                      ?                    ?               ?

Gsm-merk:                                                            ?                    ?               ?

Automerk:                                                             ?                    ?               ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3b1bb30aef9f06caa8b5da85e38ba571.png

 

We houden het tempo er in. Terwijl omschrijving 2 door loopt, starten we al met omschrijving 3:

 

"Mijn merk van gsm en auto komen niet uit hetzelfde land en ook niet uit mijn droombestemming. Mijn gsm komt wel uit het land van mijn favoriete artiest/band. Mijn favoriete voetbalploeg speelt in mijn favoriete kleur."

 

Deadline: donderdag 19 maart 19u59

 

@Vince123 @EchtEenVoetballer @Dogfacedgremlin @Iker @hjs666

@stvvrules @Blup008 @ivago @Stef @Rhand @The Belgian Waffle Iron

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Superjef zei:

"Mijn merk van gsm en auto komen niet uit hetzelfde land en ook niet uit mijn droombestemming. Mijn gsm komt wel uit het land van mijn favoriete artiest/band. Mijn favoriete voetbalploeg speelt in mijn favoriete kleur."

 

IK ben het niet. Alles klopt voor mij behalve dat mijn artiest en gsm uit een verschillend land komen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Superjef zei:

 

 

"Mijn merk van gsm en auto komen niet uit hetzelfde land en ook niet uit mijn droombestemming. Mijn gsm komt wel uit het land van mijn favoriete artiest/band. Mijn favoriete voetbalploeg speelt in mijn favoriete kleur."

 

 

Dit ben ik niet! 

 

Kom jongens:

 

"Het tiental in mijn leeftijd is uniek. Mijn lievelingskleur is uniek. Het continent van mijn droombestemming is uniek. Mijn favoriete voetbalploeg is uniek. Mijn gsm-merk is uniek. Mijn automerk is uniek."

 

Is @ivago

 

(sorry het kleurde niet rood, dus zo maar gedaan)

 

@Vince123 @EchtEenVoetballer @Dogfacedgremlin @Iker @hjs666

@stvvrules @Blup008 @ivago @Stef @Rhand @The Belgian Waffle Iron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omschrijving 1:hjs666 (niet op tijd)

Omschrijving 2:ivago ?

Omschrijving 3:?

 

 

vind het toch nog te link om te gokken hoor.

Tenzij Vince ook supporter is van Ajax ?

Dan is EEV ook al geschrapt.

Persoonlijk vind  dat EEV enorm afwezig is de laatste tijd :(

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, hjs666 zei:

Omschrijving 1:hjs666 (niet op tijd)

Omschrijving 2:ivago ?

Omschrijving 3:?

 

 

vind het toch nog te link om te gokken hoor.

Tenzij Vince ook supporter is van Ajax ?

Dan is EEV ook al geschrapt.

Persoonlijk vind  dat EEV enorm afwezig is de laatste tijd :(

 

 

Gokken gokken, als hier maar 3 man antwoord dan schieten we er ook niets mee op :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest ik niet online zijn, mijn favoriete band (Noorwegen) is praktisch hetzelfde als mijn favoriete vakantiebestemming (Scandinavië). M'n favoriete kleur is rood, en mijn favoriete ploeg is Standard. Dus die kleuren komen ook overeen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Blup008 zei:

Moest ik niet online zijn, mijn favoriete band (Noorwegen) is praktisch hetzelfde als mijn favoriete vakantiebestemming (Scandinavië). M'n favoriete kleur is rood, en mijn favoriete ploeg is Standard. Dus die kleuren komen ook overeen.

Is uwe gsm ne nokia ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...