Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Welke games speel jij?


Don Gielius

Aanbevolen berichten

Cossacks: Back to War gekocht voor 2,5 euro. Had het spel hier nog liggen, maar werkte niet meer via CD-Rom op Windows 8 :(

 

Top Strategy. Eigenlijk een beetje hetzelfde als Age of Empires maar dan in de Middeleeuwen/Nieuwe Tijd en 100 keer groter. Veel plezanter ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 862
  • Created
  • Laatste reactie

http://www.twitch.tv/gamesdonequick

 

Awesome Games Done Quick. Spelletjes die gespeedrunned worden (zo snel mogelijk uitspelen), en de donaties gaan naar een goed doel. Is best wel leuk om te volgen, de spelers geven ook veel uitleg wat en waarom ze bepaalde dingen doen. Zeker als er games tussenzitten dat je zelf gespeeld hebt vroeger.

Dit is het schema: https://gamesdonequick.com/schedule

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, die bekende streamer dat ik soms aanhaal, Lirik, heeft dat zondagavond ook gespeeld :))

Zag er inderdaad wel leuk uit.

 

Ik snap het streamen wel, zodat mensen kunnen meekijken hoe je games speelt of leert spelen.

Maar dat er ook mensen doneren, dat vind ik altijd maar gek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het streamen wel, zodat mensen kunnen meekijken hoe je games speelt of leert spelen.

Maar dat er ook mensen doneren, dat vind ik altijd maar gek.

 

Mja, ik begrijp dat wel hoor. Die (goede) streamers brengen naast het leren soms ook wel een heel pak entertainment mee, kijk maar naar Lirik die diverse games streamt, en toch dagelijks aan een 20.000 - 30.000 viewers zit. Toen hij Until Dawn aan het streamen was, had hij zelfs rond de 80.000 viewers. Gewoon omdat die man het publiek enorm goed kan entertainen, door middel van spellen te spelen. Dan begrijp ik het wel dat mensen daarvoor doneren.

 

Als jij een zaalshow van Alex Agnew (of weet ik veel wie) gaat zien, betaal jij ook voor je ticket. Misschien voelen de mensen die doneren zich moreel verplicht om toch iets te betalen in ruil voor het 'gratis' entertainment dat je kan verkrijgen.

 

Als ik aan het FM'en ben (lees op doorgaan klikken en 5 minuten wachten), kijk ik vaak naar van die entertainende streams. Maar zelf doneren heb ik ook nog nooit gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, ik begrijp dat wel hoor. Die (goede) streamers brengen naast het leren soms ook wel een heel pak entertainment mee, kijk maar naar Lirik die diverse games streamt, en toch dagelijks aan een 20.000 - 30.000 viewers zit. Toen hij Until Dawn aan het streamen was, had hij zelfs rond de 80.000 viewers. Gewoon omdat die man het publiek enorm goed kan entertainen, door middel van spellen te spelen. Dan begrijp ik het wel dat mensen daarvoor doneren.

 

Als jij een zaalshow van Alex Agnew (of weet ik veel wie) gaat zien, betaal jij ook voor je ticket. Misschien voelen de mensen die doneren zich moreel verplicht om toch iets te betalen in ruil voor het 'gratis' entertainment dat je kan verkrijgen.

 

Als ik aan het FM'en ben (lees op doorgaan klikken en 5 minuten wachten), kijk ik vaak naar van die entertainende streams. Maar zelf doneren heb ik ook nog nooit gedaan.

 

Dan snap ik het nog niet :D

 

Een Alex Agnew oefent een beroep uit. Is zijn eigen repertoire.

Heeft daar voor gewerkt. 

 

Een gamer die een webcam heeft, wat spelletjes zit te spelen en hier en daar wat zit te leuteren....

Ook al heeft die man eens 80k volgers.... Ik begrijp nog altijd niet waarom je daar geld aan zou geven als viewer.

Juist of die man zonder donaties niet zou blijven streamen.

Nuja dat is deze eeuw zeker.... Geef dan 50€ aan een goed doel.

 

Als het professioneel wordt en een bedrijf wil sponsoren zodat er reclame kan gemaakt worden, dat is weer iets anders.

Dan is het business.

 

Enfin, zolang het maar niet mijn geld is :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enfin, zolang het maar niet mijn geld is :D

 

Moraal van het verhaal inderdaad. Anderen mogen kiezen waaraan ze hun geld geven. Zij het een streamer, of een goed doel.

Maar ik begrijp wel waarom sommigen het doen. Er zijn streamers die het meegestuurde bericht bij een donatie voorlezen voor hun viewers, andere streamers triggeren een geluid of afbeelding als ze een donatie krijgen (vanaf een bepaald bedrag).

 

Er zijn ook wel streamers die streamen voor het goede doel. Deze had op één dag $106.000 verzameld. En natuurlijk 'awesome games done quick' wat net afgelopen is, zij hebben $1.200.000 ingezameld in een week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...