Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Rode Duivels


Don Gielius

Aanbevolen berichten

36 minuten geleden, Superjef zei:

Hoog tijd dat ik de regels eens verduidelijk hier :smirk:

 

Allereerst geldt deze regel enkel in het strafschopgebied. Al de rest i.v.m. doorgebroken spelers is nog steeds rood.

 

Ten tweede moet je een onderscheid maken tussen een dogso (denying an obvious goal scoring opportunity - open doelkans dus), een beloftevolle aanval en een gewone fout ergens in het strafschopgebied.

  • Dogso zonder bal te willen spelen: penalty en rood
  • Dogso maar bal willen spelen: penalty en geel (was gisteren dus het geval bij KDB)
  • Beloftevol zonder bal te willen spelen: penalty en geel (tenzij bij studs op de knie ofzo, dat blijft uiteraard rood)
  • Beloftevol maar bal willen spelen: penalty en geen kaart
  • Gewone fout in strafschopgebied: penalty en geen kaart

Duwen, trekken, hands,... gelden dus allemaal als 'niet bal willen spelen'.

 

At your service :smirk:

 

redelijk hoe ik het beschreef dus :D 

Alvast bedankt voor de verduidelijking, ben ik zeker :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Ik vond zelfs het rood voor Witsel zwaar bestraft. Ze moeten mekaar de poten nie van het lijf schuppen, maar er mag toch wel wa strijd zijn.

Verplicht nummertje werd hier al gezegd, maar netjes uitgevoerd toch ook wel. Ze kregen weliswaar alle tijd en ruimte maar toch paar schone combi's gezien (op de samenvatting van sporza).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, ivago zei:

Ik vond zelfs het rood voor Witsel zwaar bestraft. Ze moeten mekaar de poten nie van het lijf schuppen, maar er mag toch wel wa strijd zijn.

Verplicht nummertje werd hier al gezegd, maar netjes uitgevoerd toch ook wel. Ze kregen weliswaar alle tijd en ruimte maar toch paar schone combi's gezien (op de samenvatting van sporza).

 

 

Was nochtans met de studs vooruit. Altijd rood wat mij betreft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik oop dat we met 0-5 gaan winnen in Griekenland zodat onzen bondscoach zijn salariseisen nog hoger kan leggen, zodat die zeker geen contractverlenging krijgt en we voor ne nieuwe kunnen gaan.

 

Ongelooflijk toch dat den Bond weer dezelfde fout maakt als met Wilmots om VOOR ipv na een groot toernooi het contract te verlengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Rhand zei:

Ik oop dat we met 0-5 gaan winnen in Griekenland zodat onzen bondscoach zijn salariseisen nog hoger kan leggen, zodat die zeker geen contractverlenging krijgt en we voor ne nieuwe kunnen gaan.

 

Ongelooflijk toch dat den Bond weer dezelfde fout maakt als met Wilmots om VOOR ipv na een groot toernooi het contract te verlengen.

Wordt gewoon mph na het wk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wilmots zou Lukaku rond minuut 60 al naar de kant gehaald hebben. Martinez heeft hem al bijna altijd de hele match laten spelen. Zowel qua vertrouwen is dit beter (hij is duidelijk spits nr. 1) + vaak werkt hij fel waardoor de verdediging uiteindelijk gaten laat vallen waar hij dan van kan profiteren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, ivago zei:

De kritikasters lopen wel weer te zagen over de slechte passing, het lage tempo, gebrek aan automatismen etc etc. Ik ben van mening als ge kunt winnen van zo'n ultradefensief team dat geen mm ruimte laat, dan zijt ge ne sterke ploeg. Nem.

 

Bijna helemaal akkoord. Ik vond vooral de slechte passes wel een probleem. Dat lag niet aan de tegenstander...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

De Rode Duivels werken in november oefenwedstrijden af tegen Mexico (vrijdag 10 november) en tegen Japan (dinsdag 14 november). Er komt dus geen tripje naar Azië.

De Rode Duivels hebben hun WK-ticket al op zak. In november worden de laatste kaartjes uitgedeeld in de barragewedstrijden, maar de Belgische voetbalbond wil een te lange periode zonder interlandvoetbal vermijden en heeft voor midden november dus twee oefenmatchen vastgelegd.

"Aanvankelijk was het de bedoeling om twee wedstrijden te spelen in Azië of in het Midden-Oosten, maar daar werd vanwege sportieve en extrasportieve redenen van afgezien", laat de Belgische voetbalbond weten.

"Met Mexico en Japan treffen de Rode Duivels twee bijzonder competitieve landen die net als België ook al voor het WK 2018 gekwalificeerd zijn. Daarmee wordt ook aan de wens van de bondscoach voldaan, die in de aanloop naar het WK graag tegen sterke landen uit diverse continenten speelt." De locaties van de oefenpotten zijn nog niet bekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Iker zei:

Waarom blijft die eigenlijk 4 keepers oproepen?

En dan Mirallas nog oproepen, wat is daar dan nog het tactische aan als ik de andere spelers op zijn positie zie :D

 

Geen idee..
Sels speelt niet meer ook momenteel; Mirallas speelt ook nauwelijks. Ik vermoed Vermaelen idem; Chadli is nu wel geblesseerd; maar die maakt anders ook nauwelijks minuten dacht ik. 

 

Oh wacht, we hebben 2 keepertrainers en als er slechts 3 keepers zijn dan verveelt zich eentje :P

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...