Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Rode Duivels


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie
4 minutes ago, Blup008 zei:

 

Hij is nochthans zowel onder Wilmots als onder Martinez de eerste die op het wedstrijdblad verschijnt.

 

Wat voor mij persoonlijk een raadsel is.

Vertraagt het spel enorm.

Verprutste gisteren eigenhandig enkele countermogelijkheden door te lang met de bal te lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Dogfacedgremlin said:

 

NL bij 0-0 een zuivere penalty niet gekregen, dus daar moeten we niet over zeuren.
Tempo lag veel te laag, het was weer grotendeels wandelvoetbal.
Veel balbezit wel, bij momenten leuk het balletje rond getikt.. Alleen zonder enig doelgevaar. Bij 2-0 voorsprong kan je zo gaan voetballen, niet als je moet scoren.

Toen het nog kleine Belgen tegen het grote Nederland was, was er bij de spelers ook veel meer beleving en drang om een goed resultaat neer te zetten; nu was het gewoon een verplicht nummer. 

 

België wou niet, Nederland kon niet.

 

 

Toch niet die van Mignolet? Of welke fase bedoel je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Rhand zei:

 

Toch niet die van Mignolet? Of welke fase bedoel je?

 

Ik denk toen Ciman zoals een 5 jarige naar achteren kopt. Dat was de eerste fase met big Si.

Maar zoveel vond ik daar nu niet aan....

 

Die 2de fase met Simon was al helemaal niks.

Nu soit, daar klaag ik ook niet over dat Belgie geen penal had gekregen. Het was gewoon een feit :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, Rhand zei:

 

Toch niet die van Mignolet? Of welke fase bedoel je?

 

5 minutes ago, Iker zei:

 

Ik denk toen Ciman zoals een 5 jarige naar achteren kopt. Dat was de eerste fase met big Si.

Maar zoveel vond ik daar nu niet aan....

 

Die 2de fase met Simon was al helemaal niks.

Nu soit, daar klaag ik ook niet over dat Belgie geen penal had gekregen. Het was gewoon een feit :D 

 

 

Inderdaad de fase die Iker aanhaalt.
Mignolet maakt daar (onbedoeld) een obstructie-fout. Anders staat Jansen alleen voor een leeg doel.

 

Die tweede fase was inderdaad niks aan, beide gaan voor de bal en Mignolet is eerst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Brechtovic zei:

 

Wat voor mij persoonlijk een raadsel is.

Vertraagt het spel enorm.

Verprutste gisteren eigenhandig enkele countermogelijkheden door te lang met de bal te lopen.

 

Veel hangt natuurlijk af van de opdracht dat hij meekrijgt. Misschien is hij eerste keuze omdat hij klakkeloos de bevelen van de coach opvolgt. Misschien wordt van hem verwacht dat hij het spel vertraagt, om zo een meer controlerende spelstijl te hanteren.

 

Bij Standard speelde hij in een veel offensievere rol met Defour en Fellaini achter zich, en dat heeft ook zijn vruchten afgeworpen. Sinds hij bij Standard weg is, volg ik hem niet meer, dus ik weet niet of hij die offensievere rol nog aankan op hogere niveaus.

Maar bij de Rode Duivels zijn er offensief veel meer opties, dus vandaar dat er van hem gewoon verwacht wordt om defensief te spelen.

Nu ja, voor ons is het giswerk. Wij kennen Witsel zijn persoonlijkheid niet, wij zien hem niet dagelijks trainen, laat staan dat iemand hier de Portugese en Russische competitie gevolgd heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Pica zei:

Ik denk dat Witsel orders opvolgt en niks meer/minder. Dan zou ik hem ook als één van de eerste op het blad zetten als coach. Vooral omdat hij quasi elke order die je wil geven kan uitvoeren :)

 

Hou die laatste zin maar stil, voor Martinez hem tegen Estland in de spits zet :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, Superjef said:

 

Hou die laatste zin maar stil, voor Martinez hem tegen Estland in de spits zet :ph34r:

 

Nochtans kan ne spits wat meer achteruit passen dan ne verdedigende middenvelder... Gene slechte zet op't eerste zicht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, grieksken said:

Op zn minst bizar te noemen....
Al weet ik niet of we verder nog veel fitte verdedigers hebben (buiten Deschacht?)

 

Zoals ik in het JPL topic al aanhaalde: Samen met de prestaties van de -21, bewijst dit gewoon dat de jeugdopleiding en -doorstroming in Belgie geen zak voorstelt, tenzij ge een toptalent zijt. Binnen een goeie 5 jaar wanneer onze huidige topgeneratie richting pensioen gaat, duiken we weer 50 plaatsen op de ranking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Rhand zei:

 

Zoals ik in het JPL topic al aanhaalde: Samen met de prestaties van de -21, bewijst dit gewoon dat de jeugdopleiding en -doorstroming in Belgie geen zak voorstelt, tenzij ge een toptalent zijt. Binnen een goeie 5 jaar wanneer onze huidige topgeneratie richting pensioen gaat, duiken we weer 50 plaatsen op de ranking.

hmja maar je had Kabasele die best goed speelde bij Genk, gaat weg en speelt niet meer, Engels die meer en meer op kompany gaat lijken, Mechele die geen seconde meer mag spelen bij Club maar ook niet wegmag....

Maar dacht je echt dat we 2x op rij zo een generatie konden neerzetten? Deze generatie is uitzonderlijk, maar ik betwijfel of we de eerste 50 jaar nog zo een generatie zullen krijgen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minutes ago, Superjef zei:

Denayer?

 

hmja idd, ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij gekwetst was, maar dat vind ik niet meer terug dus zal wel niet.

 

2 minutes ago, Bankje zei:

En nog steeds weigeren om Lombaerts op te roepen.... :fubar:

Volgens Martinez is hij geblesseerd geraakt in zijn laatste match met Zenit? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meer dan terecht. Is natuurlijk wel wat trager dezer dagen in dat hij nog zoveel spelers in zijn achterzak heeft zitten.....

 

Nee, uiteraard een rare beslissing maar veel voor handen is er niet meer. Bij onze topclubs zit geen spoeling meer of op de bank. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Rhand zei:

Los van de rare selectiepolitiek, doet hij de Duivels wel beter spelen. Onder Willy had dit een ongelooflijke kutmatch geweest, die op 4-0 maximum eindigde.

 

Zo'n ploegen moet je gewoon overlopen zoals vandaag. Dat lukt perfect met een 352

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...