Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

De Mol 2020


Superjef

Aanbevolen berichten

  • Reacties 828
  • Created
  • Laatste reactie
54 minuten geleden, The Belgian Waffle Iron zei:

Ok ik ga naar onze pater met de vraag of we opzoek zijn naar gerecht, een drank.
Want de klok tikt

 

Het is een monnik :think: En zoals geantwoord in de PM: dat is een dubbele vraag. Enkel de eerste vraag wordt beantwoord... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, The Belgian Waffle Iron zei:

Het is dus geen eten mogelijk wel drank
eten/drank is voor mij 1 categorie voor de monnik dus niet :-p :P

 

 

Ook frisdranken, bier en wijn zijn overal verkrijgbaar in Madagascar. Lokale frisdranken zijn ranonápango of ranovola. Dit drankje wordt in de lokale restaurants, hotely, bij het eten geserveerd. Het is het water waarin de rijst gekookt is. Betsabetsa is een soort bier gemaakt van suikerriet. Smakelijker zijn de grote flessen lokaal gebrouwen Three Horses bier. Het water uit de kraan in Madagascar is niet geschikt om te drinken; overal zijn flessen drinkwater te koop.

 

Mja, wat het je dan nog van drinken: ranonápango of ranovola, Three Horses bier of Betsabetsa

 

Is het drinken?

Een vraag stellen over fauna of flora?

Is het een vervoersmiddel?

Is het een betaalmiddel?

 

Meer kan ik niet bedenken wat nog met Madagaskar te maken heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Iker zei:

 

 

Ook frisdranken, bier en wijn zijn overal verkrijgbaar in Madagascar. Lokale frisdranken zijn ranonápango of ranovola. Dit drankje wordt in de lokale restaurants, hotely, bij het eten geserveerd. Het is het water waarin de rijst gekookt is. Betsabetsa is een soort bier gemaakt van suikerriet. Smakelijker zijn de grote flessen lokaal gebrouwen Three Horses bier. Het water uit de kraan in Madagascar is niet geschikt om te drinken; overal zijn flessen drinkwater te koop.

 

Mja, wat het je dan nog van drinken: ranonápango of ranovola, Three Horses bier of Betsabetsa

 

Is het drinken?

Een vraag stellen over fauna of flora?

Is het een vervoersmiddel?

Is het een betaalmiddel?

 

Meer kan ik niet bedenken wat nog met Madagaskar te maken heeft?

Geen of woordjes gebruiken het moet en zijn, fauna EN flora anders heb je terug twee vragen :blink::wacko:

Het kan drank zijn, maar weet dus niet of het dat is.
Kan ook nog steeds een dood persoon zijn

of iets totaal anders

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag 1: Is het een levend wezen ?

Nee -> Geen levend wezen

Vraag 2: Zijn we op zoek naar een gerecht?

Nee -> Geen gerecht

Vraag 3: Begint het antwoord met een letter van A tot L?

Nee -> Het antwoord begint met een letter tussen M en Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Rhand zei:

Vraag 1: Is het een levend wezen ?

Nee -> Geen levend wezen

Vraag 2: Zijn we op zoek naar een gerecht?

Nee -> Geen gerecht

Vraag 3: Begint het antwoord met een letter van A tot L?

Nee -> Het antwoord begint met een letter tussen M en Z

Het antwoord begint nochtans met een H

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben hier in ieder geval tot vanavond laat (niet altijd actief). dus tag me maar als jullie me direct nodig hebben.

 

Misschien handig om te vragen of het iets is dat je in je hand kan houden? zodat we weten of het een klein voorwerp is of dat we iets groters zoeken

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Vince123 zei:

ik ben hier in ieder geval tot vanavond laat (niet altijd actief). dus tag me maar als jullie me direct nodig hebben.

 

Misschien handig om te vragen of het iets is dat je in je hand kan houden? zodat we weten of het een klein voorwerp is of dat we iets groters zoeken

 

 

Ja manneke, al die vrouwen die @ivagozijne flieter zien, kunnen die ook niet vastnemen....dus of ze hebben kleine handen of.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag 1: Is het een levend wezen ?

Nee -> Geen levend wezen

Vraag 2: Zijn we op zoek naar een gerecht?

Nee -> Geen gerecht

Vraag 3: Begint het antwoord met een letter van A tot L?

Nee -> Het antwoord begint met een letter tussen M en Z

Vraag 4: Betreft het een plaats in Madagascar?

Nee -> Geen plaats in Madagascar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...