Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Expeditie Robinson


Superjef

Expeditie Robinson  

13 leden hebben gestemd

  1. 1. Samensmeltingspoll

    • "Brechtovic"
    • "EchtEenVoetballer"
    • "hjs666"
    • "M0n3y"
    • "Pica"
      0
    • "Rosse"

Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll gesloten op 02/01/19 om 21:00

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

JA DAN STA JE ZOVEEL PUNTEN VOOR

 

 

 

Edit: en als we echt zo gaan kijken... Team zuid heeft punten gekregen waar nu de laatste post van iemand van team noord is. 

 

Edit 2: @Superjef ging hetzelfde gaan hebben met dubbel/triple ballen als wij team noord 30 punten ging voorstaan. Daar twijfel ik geen moment aan. 

 

Edit 3: de frustatie van op :59:59 te replyen is gewoon te groot bij beide kampen denk ik. @Superjefkan hier ook niets aandoen. Milliseconden zien we niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, stvvrules zei:

Voorlopig :o

 

Aha, tenminste iemand die nog goede ogen heeft :smirk: To be continued :ph34r:

 

1 uur geleden, Stef zei:

JA DAN STA JE ZOVEEL PUNTEN VOOR

 

 

 

Edit: en als we echt zo gaan kijken... Team zuid heeft punten gekregen waar nu de laatste post van iemand van team noord is. 

 

Edit 2: @Superjef ging hetzelfde gaan hebben met dubbel/triple ballen als wij team noord 30 punten ging voorstaan. Daar twijfel ik geen moment aan. 

 

Edit 3: de frustatie van op :59:59 te replyen is gewoon te groot bij beide kampen denk ik. @Superjefkan hier ook niets aandoen. Milliseconden zien we niet. 

 

Edit: Inderdaad, ik had het ook al gezien! Zeer raar allemaal. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik niet alle posts opnieuw ga nakijken?

Edit 2: Zeer zeker! De planning lag al op voorhand vast, ongeacht de tussenstanden. Ik kan bovendien toch niet weten wie wanneer online gaat zijn en wie als laatste gaat claimen.

Edit 3: Daarom dat er ook nog een vervolg komt :emo:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ballenopdracht - Deel 2!

 

Gevloekt werd er, gezweet, gejankt, gezeurd... Maar er werd ook goed samen gewerkt, tactieken bedacht, plannetjes gesmeed. Wekkers werden gezet, er werden testen gedaan om de forumklok te leren kennen, de atoomklok werd ingezet. Om maar te zeggen: de ballenopdracht zorgde voor heel wat animo. Tegelijkertijd was het soms ook moeilijk om te snappen wie waarom nu net wel of net niet op tijd was. Door met veel te proberen posten, werd de kans natuurlijk wel vergroot om laatste te zijn, maar zelfs dan nog was geluk een belangrijke factor. Voor degenen die de laatste foto goed bekeken hadden, konden misschien lezen dat er onderaan stond "voorlopig althans". Ziehier het vervolg!

 

Bij de aankondiging van ballen zijn er x aantal verwijzingen gemaakt naar liedjes. Het is aan jullie om deze er uit te halen. Let wel op de volgende regels en afspraken:

 

 - Je post de videoclip van het nummer dat je denkt te herkennen, samen met de zin van de aankondiging waarop je je baseert.

- Een juiste gok levert 2 punten op.

- Elk liedje (in welke versie dan ook) mag maar één keer gepost worden. Een dubbelpost (ongeacht van welk team de eerste post was) levert 5 strafpunten op.

- Van zodra jouw team een foute gok doet, stopt voor jullie deze opdracht! Denk dus goed na welke gok je wanneer waagt!

- Net zoals bij het ballenspel is er een limiet van posts per persoon! Na jouw gok mag je pas een nieuwe gok doen wanneer je andere teamleden aan de beurt zijn geweest met een max. wachttijd van 6u, daarna mag je sowieso opnieuw gokken ook al is nog niet iedereen van je team aan bod geweest.

- Ik ben zelf niet de hele dag beschikbaar en ga dus niet na elke post kunnen zeggen of hij juist of fout is.

- Overleggen in jullie dagboeken mag/moet uiteraard. Enkel de posts in dit topic tellen.

 

Vragen? Shoot!

Start!

 

 

@Stef @Rosse @ivago @M0n3y @Iker @EchtEenVoetballer

@Pica @stvvrules @hjs666 @Dogfacedgremlin @Brechtovic @Vince123

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een echte deadline is er niet... De opdracht eindigt wanneer:

 

- alle clips geraden zijn

- beide teams aangegeven hebben te stoppen of zijn moeten stoppen door een fout

- het me te lang duurt zonder actie, maar dat wordt duidelijk op voorhand gecommuniceerd

 

En ah ja: geen kleine lettertjes of bonusballen meer. Wie na deel 2 bovenaan staat, wint ook!

Bij een gelijke stand wordt gekeken naar wie de meeste videoclips juist heeft.

Indien ook dat gelijk is, wint degene die als eerste drie juiste videoclips raadde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • ivago pinned this topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...