Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Eigen sportactiviteiten


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 353
  • Created
  • Laatste reactie
  • 2 weeks later...
Gisteren in 4de provinciale: bezoekers komen met net 11 spelers aan. Voor de rust 2 geblesseerden, na de rust nog 3 waardoor ze 20min voor tijd nog maar met 6 zijn: game finished :lol:

Kanne ? Vliermaalroot ?

Kanne :-)

Echt klote zo'n teams in u competitie.Het is echt ni leuk om tegen 7-8-9-10 man te spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, aan de ene kant chapeau natuurlijk dat die mannen nog elke week de motivatie vinden om te spelen. Telkens met zware cijfers verliezen en regelmatig ook met te weinig spelers. Aan de andere kant natuurlijk de vraag of ze dit in een competitie moeten doen of in een amateurreeks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, aan de ene kant chapeau natuurlijk dat die mannen nog elke week de motivatie vinden om te spelen. Telkens met zware cijfers verliezen en regelmatig ook met te weinig spelers. Aan de andere kant natuurlijk de vraag of ze dit in een competitie moeten doen of in een amateurreeks...

Mjah inderdaad, dat is echt zo een ploeg die jaar in jaar uit onderaan spelen in de provinciale reeksen. Snap niet waar die constant de moed / spelers halen om weer aan een nieuw seizoen te beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals jullie weten heeft mijn vriendin 100km gewandeld voor het goede doel in de Oxfam Trailwalker.

Mijn schoonbroer en ik zitten dan ook in de volgzamen en lachen met het feit dat ze ooit eens iets terug zullen moeten doen...

Zoals jullie, misschien, ook weten heb ik in september mijn vader verloren aan longkanker en we hebben een grote liefde en leuke ervaringen gehad met de ronde van vlaanderen!

Iets wat we met enkele neven en mijn schoonbroer heb gezegd is dat we die eens gaan rijden. Nu heb ik gisteren de 1000km tegen kom op tegen kanker "ontdekt". Dat is 1000 km fietsen in een ploeg, 125km in de voormiddag 125km in de namiddag over vier dagen... Opzich al vrij zwaar... Maar het moeilijkste lijkt mij €5000 inzamelen... Mijn vriendin moet €1500 inzamelen en dat is echt al moeilijk geweest... Nu hoe dan ook, de editie van 2016 lijkt me onhaalbaar 1, ik kan het fysiek niet aan want die is ver achteruit... 2, dat weekend ben ik al bezet...

Nu het lijkt mij wel iets...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals jullie weten heeft mijn vriendin 100km gewandeld voor het goede doel in de Oxfam Trailwalker.

Mijn schoonbroer en ik zitten dan ook in de volgzamen en lachen met het feit dat ze ooit eens iets terug zullen moeten doen...

Zoals jullie, misschien, ook weten heb ik in september mijn vader verloren aan longkanker en we hebben een grote liefde en leuke ervaringen gehad met de ronde van vlaanderen!

Iets wat we met enkele neven en mijn schoonbroer heb gezegd is dat we die eens gaan rijden. Nu heb ik gisteren de 1000km tegen kom op tegen kanker "ontdekt". Dat is 1000 km fietsen in een ploeg, 125km in de voormiddag 125km in de namiddag over vier dagen... Opzich al vrij zwaar... Maar het moeilijkste lijkt mij €5000 inzamelen... Mijn vriendin moet €1500 inzamelen en dat is echt al moeilijk geweest... Nu hoe dan ook, de editie van 2016 lijkt me onhaalbaar 1, ik kan het fysiek niet aan want die is ver achteruit... 2, dat weekend ben ik al bezet...

Nu het lijkt mij wel iets...

Vind ik ook een heel leuk initiatief, al vind ik persoonlijk de €5000 instapgeld ook wel erg hoog en volgens mij een struikelblok voor vele kandidaat-deelnemers...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...