Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Welke games speel jij?


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 862
  • Created
  • Laatste reactie
Dat is een tijd Mol-Wezel geweest. En die zijn genoemd in verschillende mogelijke fusies maar denk dat die uiteindelijk gewoon gestopt zijn.

Off topic, ik weet het.

In het voorjaar van 2010 ging de club echter opzoek naar een fusiepartner. Aanvankelijk werd geopteerd voor een fusie met Verbroedering Geel-Meerhout, maar deze plannen sprongen af. Ook pogingen met Dessel sprongen af. Met KVSK United Overpelt-Lommel kwam het hier slechts officieus tot een samenwerking, en United ging verder als Lommel United onder stamnummer 2552. Het ging om geen echte fusie en het stamnummer 844 van Wezel bleef bestaan. Die club speelde in 2010 verder als KFC Wezel met stamnummer 844, maar trad enkel met jeugdploegen in competitie.

Enkele clubleden richten in mei 2010 een nieuwe club op met de naam Wezel Sport FC. Die nieuwe club sloot bij de Belgische Voetbalbond aan onder stamnummer 9552 en ging in vierde provinciale van start op de terreinen in de Moresnetlaan te Mol Wezel.

Je hebt dus gelijk. Enkel een officieuze samenwerking met Lommel, geen fusie en Mol-Wezel gewoon gestopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen nog eens begonnen met Rome:Total War.

Week of twee ook terug non-stop beginnen spelen :P. Blijft een topper toch.

Ben begonnen met Seleucid Empire, gelijk 2 gevechten tegen rebellen verloren. Blijkbaar zijn de initiele troepen van SE vrij zwak. 10 beurten later onder aanval van Parthia, Armenia en Egypte. Toen ik bij een gevecht tegen Parthia dan ook nog eens 200 man verloor tegen hun Horse Archers en hun Cataphracts (wtf, speaking about overpowered), heb ik besloten om toch maar overnieuw te beginnen op Medium (Campaign)/ Easy (Battles) ipv Very Hard/Hard :lol:

Toch maar eerst even gewoon worden na bijna 5 jaar niet gespeeld te hebben.

En we gaan de avond afsluiten met een ritje naar Wenen in ETS 2 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen nog eens begonnen met Rome:Total War.

Week of twee ook terug non-stop beginnen spelen :P. Blijft een topper toch.

Ben begonnen met Seleucid Empire, gelijk 2 gevechten tegen rebellen verloren. Blijkbaar zijn de initiele troepen van SE vrij zwak. 10 beurten later onder aanval van Parthia, Armenia en Egypte. Toen ik bij een gevecht tegen Parthia dan ook nog eens 200 man verloor tegen hun Horse Archers en hun Cataphracts (wtf, speaking about overpowered), heb ik besloten om toch maar overnieuw te beginnen op Medium (Campaign)/ Easy (Battles) ipv Very Hard/Hard :lol:

Toch maar eerst even gewoon worden na bijna 5 jaar niet gespeeld te hebben.

En we gaan de avond afsluiten met een ritje naar Wenen in ETS 2 8-)

Ik ben gewoon met Julii House begonnen, ik speel ook op Medium/Easy. Ik suck echt in die battles, ik doe er ook maar de helft zelf van denk ik, ik verlies ivg cpu battles véél meer troepen :lol:

Ben al vrij goed opgeschoten, heb quasi volledig West-Europa, Noord-Afrika met uitzondering van nog een deeltje Egypte en de senaat is al tegen mij :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Week of twee ook terug non-stop beginnen spelen :P. Blijft een topper toch.

Ben begonnen met Seleucid Empire, gelijk 2 gevechten tegen rebellen verloren. Blijkbaar zijn de initiele troepen van SE vrij zwak. 10 beurten later onder aanval van Parthia, Armenia en Egypte. Toen ik bij een gevecht tegen Parthia dan ook nog eens 200 man verloor tegen hun Horse Archers en hun Cataphracts (wtf, speaking about overpowered), heb ik besloten om toch maar overnieuw te beginnen op Medium (Campaign)/ Easy (Battles) ipv Very Hard/Hard :lol:

Toch maar eerst even gewoon worden na bijna 5 jaar niet gespeeld te hebben.

En we gaan de avond afsluiten met een ritje naar Wenen in ETS 2 8-)

Ik ben gewoon met Julii House begonnen, ik speel ook op Medium/Easy. Ik suck echt in die battles, ik doe er ook maar de helft zelf van denk ik, ik verlies ivg cpu battles véél meer troepen :lol:

Ben al vrij goed opgeschoten, heb quasi volledig West-Europa, Noord-Afrika met uitzondering van nog een deeltje Egypte en de senaat is al tegen mij :D

Met de Julii heb je een goede startpositie. Onder je andere Romeinen die je zeker in het begin niet aanvallen, en ten noorden enkel rebellen en Galliers, het gevaar komt maar van 1 kant dus. Ik heb de Grieken, Pontus, Armenia, Parthia en Egypte die aan me grenzen en als die laatste 3 tezamen aanvallen ben ik wel gescheten :D

De starttroepen van de Julii zijn ook wel relatief sterk, met de Hastati.

ik weet dat ik vroeger ook altijd auto-resolve deed, en toen ging World Conquest vrij gemakkelijk altijd. Nu probeer ik het zelf te doen, merk al gelijk dat het een stuk moeilijker gaat, maar al doende leert men!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet na enkele avonden spelen op Battles: Easy toegeven dat het wel vrij gemakkelijk gaat. Heb nu helemaal niet zoveel problemen. Gaat minder snel vooruit maar toen ik een keer mijn 3 ster generaal met 200 man een rebelunit van 40 archers (enkel dat, niet meer) liet aanvallen via autoresolve, werden er 6 archers gedood en 57 van mijn manschappen... Dus toch maar besloten om het allemaal zelf te doen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quiplash, Fibbage en Drawful zijn gewoon awesome spelletjes als je samen met wat kameraden kunt spelen.

Quiplash is zo'n origineel mogelijk antwoord proberen te verzinnen op eender welke vraag. Dan moeten de medespelers stemmen op welk dat zij het beste vonden.

Fibbage is liegen tegen elkaar. Je krijgt een vraag, je probeert de andere spelers te overtuigen met een geloofwaardige leugen, en je probeert zelf de waarheid op de vraag te vinden. Terwijl je ook de leugens van de andere spelers te zien krijgt.

Drawful is een soort van pictionary. Je krijgt een opdracht, je moet die proberen te tekenen, de andere spelers moeten gokken wat je opdracht was, en daarna moeten ze kiezen tussen alle mogelijkheden van de andere spelers (en de waarheid) welke het juiste is. Je krijgt punten als je veel anderen op een verkeerd been zet, of als je als tekenaar veel personen juist hebt laten gokken.

Al een paar keer echt dicht gelegen van het lachen met deze drie games :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rome: Total War op Medium (map) / Easy (Fights) is echt peanuts. Ben nu met de Seleucids na 20 jaar en heb Pontus vernietigd, Parthia tot 1 provincie in Rusland gereduceerd en ook Armenie en Egypte hebben nog 1 provincie over en die ben ik nu aan het belegeren. Van Griekenland eveneens 2 provincies afgepakt, waaronder Rhodes waardoor ik dus dat wereldwonder in handen heb gekregen dat zeehandel met 40% vermeerdert. Hierdoor verdien ik geld lijk slijk, zo een 15 a 20k denarii per ronde.

Basically heb ik nu heel Turkije, Armenie/Azerbeidjan, heel het Midden Oosten, heel Egypte op Thebe na. Waarschijnlijk nu in Griekenland pushen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad niet zoveel uitleg, maar het meeste wijst zichzelf uit uiteindelijk. Maar als ge het niet weet,vraag maar. Héél misschien kan ik helpen :D

Edit: voor wat zorgenvrij te spelen kan je gewoon unlimited money mod inschakelen, zit er standaard in dacht ik. Kan je rustig wat proberen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai, gisteren sinds lang nog eens Rocket League gespeeld, de reactie van mijn kameraad was 'Amai, hoe komt het dat gij plots zoveel scoort? Anders scoort ge maar 1x in 10 games ofzo!'

We waren 3v3 ranked aan het spelen, en in de laatste 4 games heb ik 2x ons naar de overwinning gebracht door in beide games een hattrick te scoren, en in de laatste game heb ik de 2-1 winning goal gescoord in een verlenging van minstens 5 minuten! Spanning zeg :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...