Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Rode Duivels


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Gezien ik als enige Belg samenwerk met 10 Nederlanders zou ik ze morgen allemaal goed kunnen uitlachen. Helaas komen zulke dingen nooit, maar dan ook nooit uit voor mij. Ik zie ons vanavond verliezen of gelijk spelen (wat in se ook een nederlaag is).

Nederland heeft allemaal jonge veulens die zich willen bewijzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Rhand zei:

Gezien ik als enige Belg samenwerk met 10 Nederlanders zou ik ze morgen allemaal goed kunnen uitlachen. Helaas komen zulke dingen nooit, maar dan ook nooit uit voor mij. Ik zie ons vanavond verliezen of gelijk spelen (wat in se ook een nederlaag is).

Nederland heeft allemaal jonge veulens die zich willen bewijzen.

 

Kompany is er toch al niet bij, weeral geblesseerd :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Superjef zei:

 

Zonde... Hopelijk is het eerder uit voorzorg...

 

De foto met de opstelling klopt trouwens niet: Mertens in de punt zoals bij Napoli!

 

Voorzorg of niet, dit is beschamend aan het worden hoor.

 

Das Martinez e met zijn Houdini trucjes;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Iker zei:

 

Voor de rest weinig te zien. Mertens in de spits werkt niet, België speelt veel te traag,te slordig en niet op niveau maar dat is meestal zo in vriendschappelijke matchen :D 

Eh een vriendschappelijke match?! Het is wel de 'Derby der lage landen'! Wij als kaaskoppen zullen heel al heel blij zijn met een overwinning hoor :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Bastiaan. zei:

Eh een vriendschappelijke match?! Het is wel de 'Derby der lage landen'! Wij als kaaskoppen zullen heel al heel blij zijn met een overwinning hoor :rolleyes:

 

Denkt gij dat die vedetten van België daar wakker van liggen? Vroeger was dit een ander gevoel maar nu....

Win maar na zoveel negativiteit :P , Nederland - België in de finale WK18

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bon.... België schoot pas laat wakker.

Zuiver penal niet gehad.

Systeem met Mertens diep is niet voor herhaling vatbaar.

Lukaku mist weer mooie kansen , had liever Michy zien invallen.

Thorgan super ingevallen, Eden kwam er ook wat door.

De Bruyne reteslecht.

 

Nederland.... @Bastiaan. is het niveau altijd zo van Nederland? Want die 2de helft technisch en fysiek was dat echt wel zwak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Iker zei:

Bon.... België schoot pas laat wakker.

Zuiver penal niet gehad.

Systeem met Mertens diep is niet voor herhaling vatbaar.

Lukaku mist weer mooie kansen , had liever Michy zien invallen.

Thorgan super ingevallen, Eden kwam er ook wat door.

De Bruyne reteslecht.

 

Nederland.... @Bastiaan. is het niveau altijd zo van Nederland? Want die 2de helft technisch en fysiek was dat echt wel zwak.

Jup, dit is wat we al jaren aanzien na het vertrek van Louis van Gaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Iker zei:

Bon.... België schoot pas laat wakker.

Zuiver penal niet gehad.

Systeem met Mertens diep is niet voor herhaling vatbaar.

Lukaku mist weer mooie kansen , had liever Michy zien invallen.

Thorgan super ingevallen, Eden kwam er ook wat door.

De Bruyne reteslecht.

 

Nederland.... @Bastiaan. is het niveau altijd zo van Nederland? Want die 2de helft technisch en fysiek was dat echt wel zwak.

 

NL bij 0-0 een zuivere penalty niet gekregen, dus daar moeten we niet over zeuren.
Tempo lag veel te laag, het was weer grotendeels wandelvoetbal.
Veel balbezit wel, bij momenten leuk het balletje rond getikt.. Alleen zonder enig doelgevaar. Bij 2-0 voorsprong kan je zo gaan voetballen, niet als je moet scoren.

Toen het nog kleine Belgen tegen het grote Nederland was, was er bij de spelers ook veel meer beleving en drang om een goed resultaat neer te zetten; nu was het gewoon een verplicht nummer. 

 

België wou niet, Nederland kon niet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...