Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Rode Duivels


Don Gielius

Aanbevolen berichten

1 hour ago, Superjef said:

 

Zonde...

 

Om dat te vieren hebben ze dat gevierd met nog even 0-1 thuis te verliezen van Letland. Topteam!

Maar Letland heeft waarschijnlijk ook enkele echt goeie spelers rondlopen...

 

Ja, dit is sarcasme, ik heb niet veel meer dan 1 schot op doel geteld van de Letten. Belgie had er een pak meer.

Maar als de bal, match na match niet in doel wil, is dat dan nog pech of onkunde (trainer/spelers)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie
1 uur geleden, Rhand zei:

 

Om dat te vieren hebben ze dat gevierd met nog even 0-1 thuis te verliezen van Letland. Topteam!

Maar Letland heeft waarschijnlijk ook enkele echt goeie spelers rondlopen...

 

Ja, dit is sarcasme, ik heb niet veel meer dan 1 schot op doel geteld van de Letten. Belgie had er een pak meer.

Maar als de bal, match na match niet in doel wil, is dat dan nog pech of onkunde (trainer/spelers)?

 

Dat zijn dan "werkpuntjes om mee te nemen" :mm::think:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Rhand zei:

 

 

Maar als de bal, match na match niet in doel wil, is dat dan nog pech of onkunde (trainer/spelers)?

 

FM-style?

 

Ik geef Rhand overigens gelijk. Met zo'n team 0-3 verliezen van Montenegro en Letland is toch niet echt iets om blij van te worden...
Tegen Tsjechië hadden ze eigenlijk ook simpel met 1-5 kunnen verliezen maar die winnen ze dan op een diefje.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
42 minutes ago, Iker zei:

Die defensie :D 

 

2 minutes ago, Pica zei:

Om bij te bleiten en als je weet dat er een Lombaerts zou bij kunnen zitten en je dan wel Cavanda en Ciman oproept. Als je wil voor jeugd gaan, ga dan voor een Denayer of zo é.

 

Op zich toch geen probleem? Je weet dat Kompany - Meunier - Vertonghen er in staan, dus nog eentje nodig. Kan gerust Kabasele zijn (is jong) en de rest komt dan normaal gezien toch niet van de bank af...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Superjef zei:

 

 

Op zich toch geen probleem? Je weet dat Kompany - Meunier - Vertonghen er in staan, dus nog eentje nodig. Kan gerust Kabasele zijn (is jong) en de rest komt dan normaal gezien toch niet van de bank af...

 

Lombaerts moet je altijd selecteren. Ook al speelt die niet. Is een rots in de branding en hoort in de groep. Wat matchritme zou hem deugd doen ook. Ik zeg niet dat je als bondscoach alle spelers die niet genoeg spelen moet oproepen, maar met de blessuregolf achteraan is het toch een goed moment om ook zo'n speler te selecteren. Als je dan ziet wie er wel opgeroepen is, dan moet ik eens goed lachen :lol::rofl:

 

11 miljoen bondscoaches weet je wel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, Superjef zei:

Ik snap je punt wel hoor, maar voor een oefenwedstrijd en een veredelde oefenwedstrijd is zo een rots in de branding toch niet nodig :mm:

 

Ik ben met alle respect, niet akkoord. Nederland is een oefenmatch, maar tevens ook een belangrijke, de andere match is een WK kwalificatie match en moet dus serieus opgenomen worden. Over dat WK kan je veel zeggen, maar Lombaerts heeft in mijn ogen meer kans om erbij te horen dan Cavanda/Foket . Volgens mezelf ook meer dan Ciman, maar daar kan je al eens over discussiëren gezien Ciman wel speelt.

 

Het is het einde van de wereld niet, maar het toont aan dat een Martinez de spelers nog steeds niet goed kent vind ik. De communicatie 'gent spelers komen niet in aanmerking' maar dan wel Foket oproepen is ook maar bizar :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Superjef zei:

Ik zeg dan ook niet dat het niet serieus gaat opgenomen worden. Maar Kompany, Meunier, Vertonghen +1 is toch goed genoeg om 2x een goed resultaat neer te zetten?

 

Tegen Estland kan je in die optiek even goed aantreden met de beloften :D . Je moet toch de beste 11 opstellen? Op toch op zijn minst oproepen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Pica zei:

 

Tegen Estland kan je in die optiek even goed aantreden met de beloften :D . Je moet toch de beste 11 opstellen? Op toch op zijn minst oproepen?

 

Niet met spek schieten he :mm: En hebben we Wilmots niet vaak genoeg verweten dat hij spelers opriep die niet speelden bij hun club?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Pica zei:

 

Tegen Estland kan je in die optiek even goed aantreden met de beloften :D . Je moet toch de beste 11 opstellen? Op toch op zijn minst oproepen?

 

De beste 11 staan er volgens mij ook gewoon nu. Het is vooral over wat daarna komt dat je serieus kan discussiëren.
In zijn verdediging speelt hij gewoon met Meunier, Ciman, Kompany en Vertongen. 

Ik snap ook niet dat Lombaerts er niet bij is, want Kabasele speelt al helemaal niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Dogfacedgremlin zei:

 

De beste 11 staan er volgens mij ook gewoon nu. Het is vooral over wat daarna komt dat je serieus kan discussiëren.
In zijn verdediging speelt hij gewoon met Meunier, Ciman, Kompany en Vertongen. 

Ik snap ook niet dat Lombaerts er niet bij is, want Kabasele speelt al helemaal niet.

 

Ciman vs Lombaerts is voor discussie vatbaar

Lombaerts vs al de rest niet :P

 

Kompany kan je trouwens al geen 2 matchen op rekenen zonder zijn WK in het gevaar te brengen :happy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Superjef zei:

 

Niet met spek schieten he :mm: En hebben we Wilmots niet vaak genoeg verweten dat hij spelers opriep die niet speelden bij hun club?

 

Wilmots veel verweten, maar zijn selecties waren voor 90% goed. De discussie ging daar vooral over Gillet 1 en Gillet 2. Wilmots deed genoeg zaken fout ( of die ik anders zou doen) weliswaar :rofl:

 

Hier is een halve linie (en dan laat ik Radja, de brute rokende held nog buiten beschouwing) waar je je vragen bij kan stellen :happy: .

 

Soit, hij is jong nieuw é, zal het wel nog leren :rofl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Pica zei:

 

Wilmots veel verweten, maar zijn selecties waren voor 90% goed. De discussie ging daar vooral over Gillet 1 en Gillet 2. Wilmots deed genoeg zaken fout ( of die ik anders zou doen) weliswaar :rofl:

 

Hier is een halve linie (en dan laat ik Radja, de brute rokende held nog buiten beschouwing) waar je je vragen bij kan stellen :happy: .

 

Soit, hij is jong nieuw é, zal het wel nog leren :rofl:

 

En wat ga je zeggen als we vlot 6/6 halen met deze selectie? :mm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...