Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Rode Duivels


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie
6 hours ago, Dogfacedgremlin said:

Maar Kabasele heeft het voordeel dat hij het EK heeft meegemaakt en nu in Engeland speelt (nuja spelen :lol: )
De prestaties van Club zijn anderzijds ook niet echt een voordeel voor Engels :P

Hoe, dacht da dieje zoals Kums al in Italië zat :P (nee wil't gewoon ingewikkeld maken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand geblesseerd uitgevallen?
En waarom Dendoncker en niet Kums?

 


Leander Dendoncker schaart zich bij de kern van Roberto Martinez voor de interlands tegen Spanje en Cyprus. De 21-jarige middenvelder schuift door van bij de nationale beloften. Het Anderlecht-talent telt al twee selecties en één cap: vorig jaar deed hij vijf minuten mee in de 3-4 in Frankrijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Pica said:

Fellaini out

Ik zou Kums meenemen, maar ik vermoed dat speelstijl + leeftijd een rol spelen.

Dan zal het vooral positioneel zijn denk ik; Kums is nu ook nog geen oudje he..
Fellaini speelt dit seizoen als puur verdedigende middenvelder, als hij bij de RD ook zo gebruikt zal worden, dan kom je inderdaad al sneller bij Dendoncker ipv Kums.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Dogfacedgremlin said:

Dan zal het vooral positioneel zijn denk ik; Kums is nu ook nog geen oudje he..
Fellaini speelt dit seizoen als puur verdedigende middenvelder, als hij bij de RD ook zo gebruikt zal worden, dan kom je inderdaad al sneller bij Dendoncker ipv Kums.

Kums is een "nieuwe" 6, Dendoncker eentje van de oude stempel. Als je dan toch een systeem erin wil slijpen, dan verraad de selectie van Defour al welke kant je wil uitgaan :P . Totally fine natuurlijk, maar dan past Kums minder goed. Dendoncker zal op termijn wel vaste waarde worden voor de RD, kan die zich integreren.  Ik kan snappen waarom, maar ik zou het zelf niet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Pica said:

Kums is een "nieuwe" 6, Dendoncker eentje van de oude stempel. Als je dan toch een systeem erin wil slijpen, dan verraad de selectie van Defour al welke kant je wil uitgaan :P . Totally fine natuurlijk, maar dan past Kums minder goed. Dendoncker zal op termijn wel vaste waarde worden voor de RD, kan die zich integreren.  Ik kan snappen waarom, maar ik zou het zelf niet doen.

Ben ik het niet mee eens, Kums is gewoon een 8, die ook goed uit de voeten kan op de 6 en evt zelfs op de 10.. Net zoals Dembele, Witsel en Radja, Defour (ook al vullen ze die rol op verschillende wijze in).
Als je bovenstaande op de 6 zet, moet je sowieso iemand ernaast zetten die steun biedt in de recuperatie omdat het hun sterkste punt niet is.
Terwijl je met Fellaini of Dendoncker een echt verdedigende middenvelder hebt - fysiek sterk met de focus op balrecuperatie - waardoor de andere middenvelders en vleugelverdedigers offensief kunnen spelen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, Dogfacedgremlin said:

Ben ik het niet mee eens, Kums is gewoon een 8, die ook goed uit de voeten kan op de 6 en evt zelfs op de 10.. Net zoals Dembele, Witsel en Radja, Defour (ook al vullen ze die rol op verschillende wijze in).
Als je bovenstaande op de 6 zet, moet je sowieso iemand ernaast zetten die steun biedt in de recuperatie omdat het hun sterkste punt niet is.
Terwijl je met Fellaini of Dendoncker een echt verdedigende middenvelder hebt - fysiek sterk met de focus op balrecuperatie - waardoor de andere middenvelders en vleugelverdedigers offensief kunnen spelen.
 

Zeggen we niet hetzelfde op een andere manier :D ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de indruk dat het onder Wilmots beter liep... -_-

Wat voor een non-match was dat gisteren ? 90 minuten achter de bal lopen en alles gewoon naar voor trappen.

We zijn bijlange nog niet klaar om de echte toplanden te bekampen, dat werd gisteren nog maar eens duidelijk gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minutes ago, Asterix said:

Ik had de indruk dat het onder Wilmots beter liep... -_-

Wat voor een non-match was dat gisteren ? 90 minuten achter de bal lopen en alles gewoon naar voor trappen.

We zijn bijlange nog niet klaar om de echte toplanden te bekampen, dat werd gisteren nog maar eens duidelijk gemaakt.

Mentaal gewoon een ramp.
Waar is die grinta? Geen leiders. Als je Spanje laat voetballen, krijgt elk land kletsen, dat heeft niets met kwaliteit te maken maar met de wil en drang.
Want Spanje was gisteren wel top hoor! 

Jordan Lukaku, shit wat is dit... bij zo'n momenten hoop je toch snel dat Vermaelen, Lombaerts of Kompany fit geraken zodat Vertonghen toch maar moet uitwijken naar de back.
Origi was goed begonnen maar dan helemaal weggezakt. 

In feite wil ik graag eens een 352 zien, al dan niet met 1 spits en Hazard en De Bruyne erachter. 

Het publiek vond ik ook wel enorm triestig. Uitfluiten van spelers is gewoon not done. 
Defour komt erop en fluiten, Lukaku komt erop en fluiten. Ik ben ook geen fan van Defour maar tijdens interlands steun je elke speler.

Och, Martinez heeft nog 2 jaar de tijd om het op te lossen. Om die man nu al af te schieten nadat hij 3 dagen met de RD is bezig geweest, zou ook maar flauw zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Iker said:

Mentaal gewoon een ramp.
Waar is die grinta? Geen leiders. Als je Spanje laat voetballen, krijgt elk land kletsen, dat heeft niets met kwaliteit te maken maar met de wil en drang.
Want Spanje was gisteren wel top hoor! 

Jordan Lukaku, shit wat is dit... bij zo'n momenten hoop je toch snel dat Vermaelen, Lombaerts of Kompany fit geraken zodat Vertonghen toch maar moet uitwijken naar de back.
Origi was goed begonnen maar dan helemaal weggezakt. 

In feite wil ik graag eens een 352 zien, al dan niet met 1 spits en Hazard en De Bruyne erachter. 

Het publiek vond ik ook wel enorm triestig. Uitfluiten van spelers is gewoon not done. 
Defour komt erop en fluiten, Lukaku komt erop en fluiten. Ik ben ook geen fan van Defour maar tijdens interlands steun je elke speler.

Och, Martinez heeft nog 2 jaar de tijd om het op te lossen. Om die man nu al af te schieten nadat hij 3 dagen met de RD is bezig geweest, zou ook maar flauw zijn...

ben ik het mee eens, over de ganse lijn. Van de linksback naar het uitfluiten tot het nu al afschieten van de coach.
Er waren duidelijk lichtpunten, al waren die niet in offensieve doen. Er werd soms hoog druk gezet, kunnen we alleen maar aanmoedigen. Daarnaast speelde de lijnen zeer dicht op elkaar, alleen had Courtois dan wat verder uit zen goal moeten spelen, maar je kan niet verwachten dat het na amper 3 dagen training (waarvan Witsel er dan nog 1 mist) allemaal draait zoals het hoort. 

Het is natuurlijk ook geen cadeau om je nieuwe tactieken en strategieën uit te testen tegen Spanje. een PO I ploeg in België start zijn seizoen meestal tegen 4de klassers of lager zodat er aan automatismen gewerkt kan worden... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Iker said:

Mentaal gewoon een ramp.
Waar is die grinta? Geen leiders. Als je Spanje laat voetballen, krijgt elk land kletsen, dat heeft niets met kwaliteit te maken maar met de wil en drang.
Want Spanje was gisteren wel top hoor! 

Jordan Lukaku, shit wat is dit... bij zo'n momenten hoop je toch snel dat Vermaelen, Lombaerts of Kompany fit geraken zodat Vertonghen toch maar moet uitwijken naar de back.
Origi was goed begonnen maar dan helemaal weggezakt. 

In feite wil ik graag eens een 352 zien, al dan niet met 1 spits en Hazard en De Bruyne erachter. 

Het publiek vond ik ook wel enorm triestig. Uitfluiten van spelers is gewoon not done. 
Defour komt erop en fluiten, Lukaku komt erop en fluiten. Ik ben ook geen fan van Defour maar tijdens interlands steun je elke speler.

Och, Martinez heeft nog 2 jaar de tijd om het op te lossen. Om die man nu al af te schieten nadat hij 3 dagen met de RD is bezig geweest, zou ook maar flauw zijn...

Ik volg je in alles! Alleen mis ik in de meeste analyses toch nog enkele dingen:

  • What about Mertens? Ik vond Carrasco erg bleekjes spelen en dan komt hij daarna met Mirallas af? Of het moet zijn dat Mertens al een basisplaats tegen Cyprus beloofd werd?
  • What about KDB? Niet alleen erg zwak op aanvallend gebied, maar ook geen enkele (!) deftige corner of vrije trap gegeven...

 

8 hours ago, Blup008 said:

Het viel mij wel op dat Hazard telkens mee kwam verdedigen, en zelfs een paar goede verdedigende acties gedaan heeft. Ik was met mijn kameraad aan het zwanzen dat we misschien beter Hazard op de linksback zouden moeten zetten :))

Ja inderdaad! En dan Mulder maar blijven zagen dat dit een schande was. Zalig wel hoe De Vlieger hem er op wees dat zelfs Silva ook mee verdedigde :happy: Begin hem meer en meer te appreciëren als analist. En tegen een minder sterke tegenstander moet Hazard dan ook minder mee verdedigen, dus tactisch klopt dit wel hoor.

3 hours ago, grieksken said:

ben ik het mee eens, over de ganse lijn. Van de linksback naar het uitfluiten tot het nu al afschieten van de coach.
Er waren duidelijk lichtpunten, al waren die niet in offensieve doen. Er werd soms hoog druk gezet, kunnen we alleen maar aanmoedigen. Daarnaast speelde de lijnen zeer dicht op elkaar, alleen had Courtois dan wat verder uit zen goal moeten spelen, maar je kan niet verwachten dat het na amper 3 dagen training (waarvan Witsel er dan nog 1 mist) allemaal draait zoals het hoort. 

Het is natuurlijk ook geen cadeau om je nieuwe tactieken en strategieën uit te testen tegen Spanje. een PO I ploeg in België start zijn seizoen meestal tegen 4de klassers of lager zodat er aan automatismen gewerkt kan worden... 

Kunnen ook nog niks over de coach zeggen. Als je ziet hoeveel slechte passes er gegeven werden en wat een flutfout Lukaku daar begaat... Daar kan geen enkele coach iets aan doen. En voor zij die zeggen dat het onder Martinez nog niet beter is: Wilmots heeft 4 jaar de tijd gekregen om een ploeg te bouwen en heeft tegen geen enkel topland een goed resultaat behaald (Argentinië, ...). Kunnen Martinez nu moeilijk afbreken na 2 weken :ohh:

2 hours ago, Brechtovic said:

Los van alles.

Hoe werelds goed was dat Spanje zeg!

Inderdaad, prachtig om te zien!

Ook zalig om te zien hoe iedereen na de match naar Henry ging :mm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De -21 ook weer met de hakken over de sloot en door het oog van de naald tegen Godbetert Malta. Zit dan in zo'n gemakkelijke poepgroep en staat 2e. En dat met Praet, Tielemans, Roef, Musonda, Bakkli, Engels, etc. Waarom hebben wij nooit een goede jeugdlichting? Een Denemarken of een Zweden staan quasi altijd op zo'n EK-21 en wij bijna nooit. Waarom niet, we hebben altijd vrij goeie spelers rondlopen.

Goed, dinsdag thuis tegen Tsjechie en als we dat winnen, ligt de poort naar rechtstreekse kwalificatie voor EK-21 open. Als we verliezen, kunnen we enkel nog via barrages (wat wrs toch verloren wordt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minutes ago, Rhand said:

De -21 ook weer met de hakken over de sloot en door het oog van de naald tegen Godbetert Malta. Zit dan in zo'n gemakkelijke poepgroep en staat 2e. En dat met Praet, Tielemans, Roef, Musonda, Bakkli, Engels, etc. Waarom hebben wij nooit een goede jeugdlichting? Een Denemarken of een Zweden staan quasi altijd op zo'n EK-21 en wij bijna nooit. Waarom niet, we hebben altijd vrij goeie spelers rondlopen.

Goed, dinsdag thuis tegen Tsjechie en als we dat winnen, ligt de poort naar rechtstreekse kwalificatie voor EK-21 open. Als we verliezen, kunnen we enkel nog via barrages (wat wrs toch verloren wordt).

Is Walem daar geen trainer? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 hours ago, Superjef said:

Ik volg je in alles! Alleen mis ik in de meeste analyses toch nog enkele dingen:

  • What about Mertens? Ik vond Carrasco erg bleekjes spelen en dan komt hij daarna met Mirallas af? Of het moet zijn dat Mertens al een basisplaats tegen Cyprus beloofd werd?
  • What about KDB? Niet alleen erg zwak op aanvallend gebied, maar ook geen enkele (!) deftige corner of vrije trap gegeven...


Ik denk inderdaad dat er enkele jongens langs de kant gelaten werden / als invaller speelden omdat ze dinsdag gewoon gaan spelen.
Al moet gezegd dat Mirallas ook sterk aan het seizoen begonnen is bij Everton en hij toch enkele leuke acties probeerde bij zijn invalbeurt.

KDB was bleekjes, maar we zijn na het half uur ook nog nauwelijks over de middenlijn geweest; dan wordt het voor hem ook lastig natuurlijk..
Zijn schot op doel op het einde van de wedstrijd was wel zowat enige wat voor een beetje gevaar zorgde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, Superjef said:

Ik ga dinsdag alvast zien in Leuven. Voor amper 5 euro, dat betaalt ge al  voor 4e provinciale te zien :happy:

Kga ook nog es zien. Tegen Montenegro ook gaan zien in maart. Heel veel kansen gehad toen ma heel moeilijk een goal kunnen maken. Tegenstander kwam 3 keer aan de goal en maakte er 2. Dieje Heylen was toen een ramp. Musonda zalige speler om es te zien spelen:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...