Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Rode Duivels


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie
On 15-7-2016 at 3:17 PM, stvvrules said:

De nieuwe bondscoach moet

-Iets bewezen hebben op nationaal / internationaal niveau
-Flexibel zijn om tactische aanpassingen te doen
-Een high performance moeten hebben omdat de spelers dat gewoon zijn
-Een open communicatie hebben
-Moet in de bestaande structuur kunnen werken

Martinez voldoet zeker aan alle voorwaarden.

Aja, neen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard hem de kans geven om zich te tonen;

Ik vrees vooral voor het aspect: geen internationale ervaring/geen tornooi/geen bs.
Is ook nog vrij jong.

Maar alles beter dan Wilmots en uiteraard tellen de prestaties zowel spelmatig en resultaatgebonden.

De 12de-man dankt u.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik vooraf bekeek wie vrij en eventueel haalbaar was, had Ik gezegd dat het van mij een Martinez mocht worden, dus ik ben wel tevreden. Rudi Garcia had ik misschien nog net iets liever gehad. Maar Martinez moet zeker de kans krijgen zonder direct afgebroken te worden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu al sommige mensen met dwaze reacties. "Spreekt geen Frans. Hoe gaat hij de ploeg leiden in het Engels en Spaans?". Terwijl de grootste hoop bij een club speelt met een Engelstalige trainer of nen Italiaan of weet ik veel wat. Ik denk toch niet dat dit kaliber van voetballers moet gaan wenen omdat de trainer geen Frans/Nederlands spreekt :shake:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Superjef said:

Nu al sommige mensen met dwaze reacties. "Spreekt geen Frans. Hoe gaat hij de ploeg leiden in het Engels en Spaans?". Terwijl de grootste hoop bij een club speelt met een Engelstalige trainer of nen Italiaan of weet ik veel wat. Ik denk toch niet dat dit kaliber van voetballers moet gaan wenen omdat de trainer geen Frans/Nederlands spreekt :shake:

Sommige spreken daar beter Engels dan Nederlands :D

Juist of Hiddink vloeiend Russisch sprak :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

De selectie:

Keepers: Thibaut Courtois, Simon Mignolet, Matz Sels

Verdedigers: Thomas Vermaelen, Thomas Meunier, Jordan Lukaku, Toby Alderweireld, Jan Vertonghen, Kabasele en Lombaerts

Middenvelders: Kevin De Bruyne, Steven Defour, Marouane Fellaini, Axel Witsel, Moussa Dembélé, Radja Nainggolan

Aanvallers: Eden Hazard, Kevin De Bruyne, Dries Mertens,  Michy Batshuayi, Christian Benteke, Romelu Lukaku, Kevin Mirallas,  Divock Origi, Thorgan Hazard, Yannick Carrasco

 

Cqxxt-VXgAAgivs.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Brechtovic said:

Wat me opvalt aan Martinez is dat hij geen enkele vraag uit de weg gaat.

Het verschil met Wilmots kon niet groter zijn.

Tis natuurlijk nog maar de eerste selectie..
Stel dat het wat fout loopt en hij wat onder druk komt te staan, dan zal hij misschien ook zo happig niet meer zijn om overal op te antwoorden :P

Nuja de bond zocht een communicatieve trainer; dan moet dit ook wel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ons eerlijk zijn, eerste selectie, meeste competities zijn amper op gang getrapt....

veel kan je hier nog niet van zeggen. Toch denk ik dat het een verstandige selectie is op vele manieren. 

Waarom? Omdat hij met Mirallas een speler oproept die afgeschreven leek te zijn onder Martinez en omdat hij met Defour laat zien dat er veel mogelijkheden zijn voor verschillende spelers.

Wel schitterend dat je een Henry kan strikken, kan alleen maar positief zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Dogfacedgremlin said:

Ik mis wel iemand die voor sfeer moet zorgen hoor! :ph34r:

En geen enkele speler uit de eigen competitie meer in de selectie..
(en neen ik kan er ook niet meteen een bedenken, maar toch opvallend)

Er is dan ook geen enkele speler die in België die een selectie verdient dus zo opvallend is dat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, AlohaFromHell said:

Er is dan ook geen enkele speler die in België die een selectie verdient dus zo opvallend is dat niet.

Ik vind het toch opvallend dat er hier in België dus niemand meer loopt die een niveau haalt om in de kern te zitten :)
Maar zoals ik al aangaf, ik weet ook niet meteen iemand die er had moeten bijzitten.. Engels is de enige die evt in aanmerking komt, maar op die positie is de concurrentie nogal zwaar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Dogfacedgremlin said:

Ik vind het toch opvallend dat er hier in België dus niemand meer loopt die een niveau haalt om in de kern te zitten :)
Maar zoals ik al aangaf, ik weet ook niet meteen iemand die er had moeten bijzitten.. Engels is de enige die evt in aanmerking komt, maar op die positie is de concurrentie nogal zwaar :)

Al is Engels natuurlijk  wel niet slechter dan een Kabasele.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...