Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Rode Duivels


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie
13 minutes ago, Blup008 said:

'Een voetballer is op zijn best tussen zijn 28 en 32e' ofzo heb ik van FM geleerd. In deze selectie zitten amper spelers van 28+. 't Komt wel in orde.

Ze zullen enkel beter worden; Een Lukaku is ook nog maar 23, mensen vergeten dat wel snel.
Mij gaat het er gewoon om dat er meer uitgehaald kan worden dan wat ze nu laten zien.

Zoveel technische spelers maar zo traag spelen. Het is niet enkel deze match maar dat gaat al terug bij de WK-kwalificaties voor Brazilië. Ik heb toen alle kwal. gezien en dat was gewoon armoei, zoveel jaar later is er nog niets gewijzigd. Voor mij heeft Wilmots dan ook dubbel gefaald. Ge krijgt gisteren 50 hoekschoppen (bij wijze van spreken) maar het enige wat er gebeurd, gooi ze maar voor de pot. Je kan toch is wat meer variatie brengen en zo de tegenstander verrassen. 

Alles is gewoon veel te statisch en veel te voorspelbaar. Een ervaren coach doorziet dat gewoon en kan dat perfect opvangen. Alleen flitsen en fouten van de tegenstander, daar heeft geen enkele coach controle op zoals de goal van Kevin tegen Zwitserland. Dat heeft dan niets met leeftijd te maken want een goede coach maakt spelers beter.

11 minutes ago, Pica said:

Hazard en De Bruyne gaan enkel beter worden, maar iemand zoals Kompany of Vermaelen zullen toch ergens een manier moeten vinden om te voetballen zonder om de twee voeten geblesseerd te zijn of die hun top komt nooit niet meer

Hazard krijgt gewoon ook veel te veel kritiek is mijn mening. Die man doet zijn best maar kan toch nooit goed doen. 
Wilmots kan gewoon niet met hem om, weet niet wat hij moet doen met hem. Tijdens het WK was ik blij dat Hazard er was, anders was het al sneller gedaan hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minutes ago, Iker said:

Onder Wilmots moet je gewoon hopen op individuele flitsen van De Bruyne en Co;

Tactisch zal het altijd 0 en ondermaats zijn. Kwartfinales halen we en dan liggen we eruit.
Ergerlijk hoe zo'n generatie naar de haaien gaat. Ik zeg niet dat we titels gingen winnen maar komop het mag beter!

Ik lees hier van veel mensen dat Wilmots tactisch slecht is. Dat kan juist zijn maar dan vraag ik mij af wat jullie oplossingen zijn? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minutes ago, Kaagentkaagent said:

Ik lees hier van veel mensen dat Wilmots tactisch slecht is. Dat kan juist zijn maar dan vraag ik mij af wat jullie oplossingen zijn? :) 

Een analist is geen trainer :ph34r: Ik heb geen trainersdiploma :P

Ik had alvast geprobeerd om Jan en Toby centraal te houden en het geprobeerd met Meunier en Lukaku op de backs.
Of op zijn Gents met 3 CV's en 2 aanvallende backs. 

Wat hebben we nu geleerd uit de match tegen Finland? Nul,nada, riente.... Dat we geen hecht blok kunnen ontwrichten maar dat wisten we al langer na de matchen tegen Argentinië, Wales en consoorten.

Leg de matchen van 4 jaar geleden met de matchen van nu naast elkaar en er is gewoon geen verschil. Een coach zoekt toch altijd naar oplossingen en zoekt naar verbeteringen maar dat zie ik er toch niet in want dezelfde problemen komen altijd maar terug. 

Corners, looplijnen,....

Ook al hadden ze gewonnen met 5-0 gisteren dan nog was het niet om aan te zien hoor. Ga maar eens en match van de RD kijken in het echt, dan valt het echt op :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Kaagentkaagent said:

Ik lees hier van veel mensen dat Wilmots tactisch slecht is. Dat kan juist zijn maar dan vraag ik mij af wat jullie oplossingen zijn? :) 

Beweging! Dat moet jij ²tje toch weten van Hein, de meester van positiewissels :D

Heeeeeeeeel simpel gesteld:

1) Voetballende verdedigers die de bal in de diepte spelen ipv aan de 6 of lateraal geven

2) Opkomende backs om meer afspeelmogelijkheden te hebben

3) Meer mensen in de box! Niet statisch daar staan, maar op het juiste moment voor de goal komen

4) tout court meer in de diepte spelen, Lukaku, Hazard, Carasco zijn sneller dan hun schaduw, ook in de kleine ruimte kan een De Bruyne een bal perfect geven, maar dan moet je daar op trainen!

5) Witsel is een voetballende 6, type Kums, maar wordt gebruikt als type Simons. Te gek voor woorden.

6) echte aanvalspatronen een heel simpel voorbeeldje:

 

http://www.mijnoefenstof.nl/images/diagrams/57500/57525.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Iker said:

Een analist is geen trainer :ph34r: Ik heb geen trainersdiploma :P

Ik had alvast geprobeerd om Jan en Toby centraal te houden en het geprobeerd met Meunier en Lukaku op de backs.
Of op zijn Gents met 3 CV's en 2 aanvallende backs. 

Wat hebben we nu geleerd uit de match tegen Finland? Nul,nada, riente.... Dat we geen hecht blok kunnen ontwrichten maar dat wisten we al langer na de matchen tegen Argentinië, Wales en consoorten.

Leg de matchen van 4 jaar geleden met de matchen van nu naast elkaar en er is gewoon geen verschil. Een coach zoekt toch altijd naar oplossingen en zoekt naar verbeteringen maar dat zie ik er toch niet in want dezelfde problemen komen altijd maar terug. 

Corners, looplijnen,....

Ook al hadden ze gewonnen met 5-0 gisteren dan nog was het niet om aan te zien hoor. Ga maar eens en match van de RD kijken in het echt, dan valt het echt op :D

ik ben één van die idioten die zondag gaat zien, pfff :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

grappig wat ik hier allemaal lees. Vaak terrecht natuurlijk, maar toch....

Je hebt kansen gehad om er 10 te maken. dat Fellaini zijn kopkansen (vaak vrij) niet afmaakte is een jammere zaak. Dit zorgt ervoor dat Fellaini totaal nutteloos is want hij weet totaal niet waar lopen. Ik erger me al 2 wedstrijden aan zijn positiespel. Gelukkig zal hij op het EK normaal bankzitter zijn. 

Ook Benteke miste verschrikkelijk veel kansen. Hij trekt zijn flutseizoen van bij Liverpool mooi door naar de belgen.
Het viel  ook op dat het pas begon te draaien toen Origi van de plein ging. Origi is geen rechtshalf. Die jongen is een spits die je op links kan zetten omdat hij dan naar zijn goeie been kan komen en trappen, maar zal nooit de man van de voorzet worden. Nog iets waar ik me ongelofelijk in ergerde trouwes... oh zo veel slechte voorzetten, niet normaal. Op het einde van de match (na de 0-1) begon dit wel te beeteren.
 

Ik vin dat Denayer op de rechtsachter moet spelen. Hij heeft bij Galatasaray meer dan eens die positie gehad, en lijkt inderdaad sneller en wendbaarder dan een Alderweireld, die momenteel een van de beste centrale verdedigers van de wereld is. Waarom hem daar dan zetten? sjah... ask wilmots... omdat dat een gewoonte is allicht.

Vertonghen ben ik ook geen fan van op die linksachter, maar ik heb mijn twijfels of je daar een Lukaku moet zetten ook anderzijds... 

 

Tot slotte: inderdaad, dit is een vriendematch. De duitsers gaan op hun hoos in vriendematchen, de fransmannen winnen met een last minute vrijeschop van Payet tegen Kameroen.... Iedereen trekt zijn voet terug want niemand wil geblesseerd uitvallen die laatste momenten... Dat heb je op een EK niet. Daarnaast had je nog wat probeerseltjes in je ploeg staan, die soms niet goed uitliepen.

Het is vooral hopen dat Wilmots beseft dat er toch iets moet veranderen. Dat hij lessen trekt uit deze vriendenmatch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich maakt de 1-1 me niet uit. Het had gerust 5-1 kunnen zijn en dan was het al een heel ander beeld. Ik vind het wel jammer dat tegen zo een 'kleine' tegenstander Wilmots niet gedurfd heeft om heel zijn defensie te veranderen (Tottenhamduo centraal, nieuwe mensen op de backs). Daar dienen oefenmatchen toch voor lijkt me?

Ik hoop alvast dat Wilmots enkele dingen geleerd heeft:

  • Vermaelen-Denayer is een no-go :fubar:
  • Lukaku is duidelijk de nr. 1 spits die gewoon elke EK-match in de basis moet starten :nod:
  • Fellaini eruit :wait:
  • Origi is geen rechterflankspeler. We hebben toppers in vorm met Carrasco en Mertens. Die laatste verdient volgens mij de voorkeur op Carrasco. Iedereen blijft maar zagen dat Mertens zo goed in valt bij de Duivels. Dan lijkt het me toch logisch dat dat ook beloond wordt? Heel wat mensen willen Carrasco in de basis... omdat hij in de CL zo goed ingevallen was. Lijkt me dan niet eerlijk tgo. Mertens...

Zalig interview van Mertens trouwens na de match :happy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minutes ago, Superjef said:

Op zich maakt de 1-1 me niet uit. Het had gerust 5-1 kunnen zijn en dan was het al een heel ander beeld. Ik vind het wel jammer dat tegen zo een 'kleine' tegenstander Wilmots niet gedurfd heeft om heel zijn defensie te veranderen (Tottenhamduo centraal, nieuwe mensen op de backs). Daar dienen oefenmatchen toch voor lijkt me?

Ik hoop alvast dat Wilmots enkele dingen geleerd heeft:

  • Vermaelen-Denayer is een no-go :fubar:
  • Lukaku is duidelijk de nr. 1 spits die gewoon elke EK-match in de basis moet starten :nod:
  • Fellaini eruit :wait:
  • Origi is geen rechterflankspeler. We hebben toppers in vorm met Carrasco en Mertens. Die laatste verdient volgens mij de voorkeur op Carrasco. Iedereen blijft maar zagen dat Mertens zo goed in valt bij de Duivels. Dan lijkt het me toch logisch dat dat ook beloond wordt? Heel wat mensen willen Carrasco in de basis... omdat hij in de CL zo goed ingevallen was. Lijkt me dan niet eerlijk tgo. Mertens...

Zalig interview van Mertens trouwens na de match :happy:

Ik heb carrasco enkele matchen zien spelen dit jaar

voor mij is hij nummer 1 op rechts, mar inderdaad het moet gaan tussen hem en mertens op rechts....

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Piussi said:

Volgens Wilmots ga je op het EK geen land krijgen als Finland. En ik mag niet beweren dat Wilmots een nul is? Als hij zo denkt gaan we onderuit tegen Ierland.

 

Wat is dan het nut om tegen zo'n land te oefenen? :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, Rhand said:

 

Wat is dan het nut om tegen zo'n land te oefenen? :blink:

Het is vaak een puzzel om een land te vinden waar je kan tegen spelen... Wou schotland maar die waren niet beschikbaar. Om nu daar weer Wilmots voor af te schieten vind ik beetje vreemd maar wel typisch voor de 'rode duivel' supporter...

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, Kaagentkaagent said:

Het is vaak een puzzel om een land te vinden waar je kan tegen spelen... Wou schotland maar die waren niet beschikbaar. Om nu daar weer Wilmots voor af te schieten vind ik beetje vreemd maar wel typisch voor de 'rode duivel' supporter...

Jij bent blijkbaar een fan van Wilmots. Zou het geen goed idee zijn om hem naar Gent te halen? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, Kaagentkaagent said:

Het is vaak een puzzel om een land te vinden waar je kan tegen spelen... Wou schotland maar die waren niet beschikbaar. Om nu daar weer Wilmots voor af te schieten vind ik beetje vreemd maar wel typisch voor de 'rode duivel' supporter...

De tegenstander op zich is Wilmots zijn zaak natuurlijk niet. Maar dat hij dan de prestatie van zijn ploeg verdedigt door te zeggen dat ze zulke tegenstand op het EK niet gaan krijgen, vind ik wel zijn probleem. Alsof Zweden en Ierland niet vanuit een sterke verdediging gaan proberen te spelen tegen België? Of misschien zelfs Italië na hun eerdere nederlaag tegen ons?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...