Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Overige competities


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 382
  • Created
  • Laatste reactie
On 10-1-2017 at 19:55, Rhand zei:

Vanaf 2026 is de Wereldbeker met 48 teams ipv 32, in 16 groepen van 3 met de 2 besten die verder gaan.

 

Amai, hoe slecht moet ge dan al zijn om niet naar de volgende ronde te gaan :hi:

 

On 11-1-2017 at 09:17, Iker zei:

Binnenkort alle landen op het WK!

 

Eigenlijk kan je dan pas écht spreken van een WK :chuckle:

 

Iemand al berekend hoeveel matchen dit per WK gaan zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Superjef zei:

 

Amai, hoe slecht moet ge dan al zijn om niet naar de volgende ronde te gaan :hi:

 

 

Eigenlijk kan je dan pas écht spreken van een WK :chuckle:

 

Iemand al berekend hoeveel matchen dit per WK gaan zijn?

 

207 landen. Dat worden dus 67 groepen van 3 landen en 2 groepen van 4 landen.
3 matchen x 67 groepen = 201 en 6 matchen x 2 groepen = 12.

In de groepsfase dus 213 matchen. We laten de eerste 2 van elke groep door. Dan hebben we nog 138 ploegen.

Deze verdelen we in 46 groepen van 3 voor de tweede ronde. 3 matchen x 46 groepen is 138 matchen

De eerste van de groep gaat door + de 28 beste 2de plaatsen.

Dan houden we dus 64 ploegen over voor een knock-out eerste ronde. (32 matchen)

1/16e finale 32 ploegen (16 matchen)

1/8e finales 16 ploegen (8 matchen)

1/4e finales 8 ploegen (4 matchen)

Halve finales 4 ploegen (2 matchen)

Finale 2 ploegen (1 match)

 

In totaal zouden dus 414 matchen gespeeld worden. Aan een tempo van 4 matchen per dag zouden we een 103 dagen bezig zijn. ;D

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Bankje zei:

 

207 landen. Dat worden dus 67 groepen van 3 landen en 2 groepen van 4 landen.
3 matchen x 67 groepen = 201 en 6 matchen x 2 groepen = 12.

In de groepsfase dus 213 matchen. We laten de eerste 2 van elke groep door. Dan hebben we nog 138 ploegen.

Deze verdelen we in 46 groepen van 3 voor de tweede ronde. 3 matchen x 46 groepen is 138 matchen

De eerste van de groep gaat door + de 28 beste 2de plaatsen.

Dan houden we dus 64 ploegen over voor een knock-out eerste ronde. (32 matchen)

1/16e finale 32 ploegen (16 matchen)

1/8e finales 16 ploegen (8 matchen)

1/4e finales 8 ploegen (4 matchen)

Halve finales 4 ploegen (2 matchen)

Finale 2 ploegen (1 match)

 

In totaal zouden dus 414 matchen gespeeld worden. Aan een tempo van 4 matchen per dag zouden we een 103 dagen bezig zijn. ;D

 

 

Oh nog niet eens een jaar? Ca va nog wel dan :rofl:

 

Thx voor de berekening, al bedoelde ik eigenlijk hoeveel matchen het vernieuwde WK vanaf 2026 gaat zijn :chuckle:

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minutes ago, Superjef zei:

 

Oh nog niet eens een jaar? Ca va nog wel dan :rofl:

 

Thx voor de berekening, al bedoelde ik eigenlijk hoeveel matchen het vernieuwde WK vanaf 2026 gaat zijn :chuckle:

 

Oei. Daar kan ik u niet mee helpen. Veel te moeilijke berekening

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 13-1-2017 at 10:11, Bankje zei:

 

207 landen. Dat worden dus 67 groepen van 3 landen en 2 groepen van 4 landen.
3 matchen x 67 groepen = 201 en 6 matchen x 2 groepen = 12.

In de groepsfase dus 213 matchen. We laten de eerste 2 van elke groep door. Dan hebben we nog 138 ploegen.

Deze verdelen we in 46 groepen van 3 voor de tweede ronde. 3 matchen x 46 groepen is 138 matchen

De eerste van de groep gaat door + de 28 beste 2de plaatsen.

Dan houden we dus 64 ploegen over voor een knock-out eerste ronde. (32 matchen)

1/16e finale 32 ploegen (16 matchen)

1/8e finales 16 ploegen (8 matchen)

1/4e finales 8 ploegen (4 matchen)

Halve finales 4 ploegen (2 matchen)

Finale 2 ploegen (1 match)

 

In totaal zouden dus 414 matchen gespeeld worden. Aan een tempo van 4 matchen per dag zouden we een 103 dagen bezig zijn. ;D

 

 

 

 

Op een WK wordt toch niet uit en thuis gespeeld? Dus moet het dan niet 2 x 67 + 3 x 2 = 140 zijn?

 

Never mind, het is nog vroeg :P, ik was aan het denken in functie van 1 ploeg per poule :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Blup008 said:

 

Op een WK wordt toch niet uit en thuis gespeeld? Dus moet het dan niet 2 x 67 + 3 x 2 = 140 zijn?

 

Never mind, het is nog vroeg :P, ik was aan het denken in functie van 1 ploeg per poule :))

 

Zeveraar! Hah!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Mertens blijft in absolute topvorm. Met zijn 3e hattrick dit seizoen staat zijn totaal momenteel op 16 en is hij topschutter in Italië.
Hij is ook de eerste buitenlander die 3 hattricks in 1 seizoen in de serie A weet te scoren.


Lukaku is met zijn 4 doelpunten in de PL dan weer de nieuwe topschutter in de PL..

 

De Belgen zijn sterk bezig! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Dogfacedgremlin zei:

Mertens blijft in absolute topvorm. Met zijn 3e hattrick dit seizoen staat zijn totaal momenteel op 16 en is hij topschutter in Italië.
Hij is ook de eerste buitenlander die 3 hattricks in 1 seizoen in de serie A weet te scoren.


Lukaku is met zijn 4 doelpunten in de PL dan weer de nieuwe topschutter in de PL..

 

De Belgen zijn sterk bezig! :)

 

En dan vergeet je de magistrale goal van Hazard nog te vermelden :ohh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lahm stopt er eind dit seizoen mee :o

 

Philipp Lahm werd vanavond in de bloemetjes gezet nadat hij zaterdag tegen Schalke 04 (1-1) z'n 500e wedstrijd in het truitje van Bayern München had gespeeld. Na de bekerzege tegen Wolfsburg vanavond kondigde Lahm niet geheel onverwacht nieuws aan.

"Nog enkele maanden, maar meer niet", was de duidelijke boodschap van de rechtsachter, die sinds 2011 de aanvoerdersband van Bayern München draagt.

Lahm won met z'n Duitse club 7 landstitels en 6 Duitse bekers. In 2013 mocht hij ook de Champions League aankruisen op z'n erelijst.

Ook bij de Duitse nationale ploeg was Lahm succesvol. Hij won met Duitsland in 2014 het WK in Brazilië. Nadien kondigde hij z'n afscheid van het interlandvoetbal aan.

Volgens de Duitse media zou Lahm overigens helemaal afscheid nemen van Bayern. De verdediger ging niet in op het aanbod om sportief directeur te worden bij de Duitse Rekordmeister.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Na Lahm nu ook Alonso.. Tijd voor verjonging bij Bayern.

 

Xabi Alonso zet op het einde van dit seizoen een punt achter zijn carrière. Dat heeft zijn ploeg Bayern München bekendgemaakt. "Ik wil stoppen op het hoogste niveau", vertelt de Spaanse middenvelder.

Xabi Alonso heeft op zijn 35e een rijkgevulde prijzenkast. Naast twee Europese titels en één wereldtitel met de Spaanse nationale ploeg, won hij ook twee keer de Champions League (1 keer met Liverpool en 1 keer met Real Madrid), de Europese Super Cup, de FA Cup, de Spaanse titel en de Spaanse beker.

De voorbije twee seizoenen werd hij met zijn huidige club Bayern München landskampioen in Duitsland.

Maar nu is het welletjes geweest voor de Spaanse middenvelder. Op de website van Bayern München melden club en speler dat hij na dit seizoen stopt als voetballer.

"Het was geen gemakkelijke beslissing", zegt Alonso. "Maar ik denk dat dit het juiste moment is. Ik voel me nog goed. Ik stop liever te vroeg dan te laat. Het is altijd mijn wens geweest om mijn carrière te beëindigen op het hoogste niveau en dat is zo bij Bayern."

"Ik heb zoveel beleefd als speler van Real Sociedad, Liverpool, Real Madrid en Bayern München, en natuurlijk ook met het Spaanse elftal. Ik had nooit gedacht dat ik zo'n geweldige carrière zou hebben", besluit Alonso.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit jaar is het EK -21 in Polen, en in een nabij gelegen stad worden er wedstrijden gespeeld! Jeej! Tickets gekocht voor Portugal - Spanje, 6 euro.

Duitsland - Italie, en Polen - Engeland worden helaas aan de andere kant van het land gespeeld :(

 

De enige andere matchen in die nabijgelegen stad zijn Spanje - Macedonie, en Portugal - Macedonie. Niet echt interessant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Rhand zei:

Dit jaar is het EK -21 in Polen, en in een nabij gelegen stad worden er wedstrijden gespeeld! Jeej! Tickets gekocht voor Portugal - Spanje, 6 euro.

Duitsland - Italie, en Polen - Engeland worden helaas aan de andere kant van het land gespeeld :(

 

De enige andere matchen in die nabijgelegen stad zijn Spanje - Macedonie, en Portugal - Macedonie. Niet echt interessant.

 

Hopelijk in een later stadium van het tornooi wel nog interessante wedstrijden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Deze ochtend werd in China de 3e speeldag afgewerkt, Tianjin Quanjian won met het kleinste verschil van Henan Jianye en prijkt met een 4 op 9 in de middenmoot. Witsel speelde, klassebak dat hij is, de volle 90 minuten mee. Helaas de match niet kunnen zien, hier op de Poolse tv gaf men Guangzhou Evergrande vs Shanghai SIPG. Entertainende match!

 

Momenteel Schalke tegen Dortmund, heel goeie match en wat is die Dembele toch een goeie speler!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...