Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Corona virus


hjs666

Aanbevolen berichten

1 uur terug, hjs666 zei:

Wordt aangeraden om zoveel mogelijk van thuis uit te werken,voor heel veel arbeiders is dat juist zeer moeilijk.

Degene die via PC job hebben is dat misschien mogelijk.

 

Ik mag maximaal thuiswerken ja... maar met de kinderen gaat dat verschuiven naar avondwerk. Dus positief en negatief. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Als leerkracht dus 3 weken thuis nu. Proberen om via digitale wegen de leerlingen nog aan het werk te houden, maar simpel is dat ook niet... Je zou dan denken "leuk: 5 weken paasvakantie in plaats van 2" maar met twee kinderen thuis en weinig of geen mogelijkheden om iets (buitenshuis) te gaan doen, denk ik dat het niet lang zal duren eer ik die extra "vakantie" beu ga zijn :think:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook bij de politie wordt vanaf morgen enkel nog het hoogstnodige personeel geacht aanwezig te zijn. De rest moet van thuis uit werken.

Stam- en glijtijden worden ook uitgebreid tot 06:00 en 22:00 uur, zodat niet iedereen op hetzelfde moment aanwezig zou zijn.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik erger me dood aan al die blinde mollen die het nodig moeten vinden om supermarkten te plunderen. Hoe hard moet je roepen om te zeggen dat het niet nodig is om te hamsteren en uw boodschappen moet doen zoals je altijd doet. Wat gaan die mensen doen als het echt oorlog is :D 

 

Ik wou mijn wekelijkse boodschappen gaan doen. Melk op (2 bussen magere melk en 2 bussen lactose vrij melk, yes!), boter op, merendeel van groenten en fruit.

Zelfs fucking wokgroenten, zure room en amandelpoeder zijn gewoon op en dan lange rijen aan de kassa waardoor ik geen zin heb om een andere supermarkt te proberen om te kijken of ik nog een bus melk kan vinden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het gewoonweg surreëel wat nu gebeurd.

Precies of ik in film zit of aan't dromen ben.

Bij ons gaat alles zijn gewone gangetje.

Ze zeggen van niet te hamsteren volledig mee akkoord,maar ik zie toch ook dat de supermarkten al dagen niet meer aanvullen ondanks dat ze genoeg voorraad hebben.Kan toch niet dat bepaalde rekken dagenlang leeg blijven vanwege tekort aan personeel.

Ik snap wel dat ze zelf ook met minimum bezetting van het personeel zitten,maar toch ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, hjs666 zei:

Kan toch niet dat bepaalde rekken dagenlang leeg blijven vanwege tekort aan personeel.

Ik snap wel dat ze zelf ook met minimum bezetting van het personeel zitten,maar toch ....

 

Toch wel hoor + zolang mensen blijven voorraad inslaan alsof ze een jaar niet meer buiten mogen dan is het dweilen met de kraan open...

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, hjs666 zei:

Ik vind het gewoonweg surreëel wat nu gebeurd.

Precies of ik in film zit of aan't dromen ben.

Bij ons gaat alles zijn gewone gangetje.

Ze zeggen van niet te hamsteren volledig mee akkoord,maar ik zie toch ook dat de supermarkten al dagen niet meer aanvullen ondanks dat ze genoeg voorraad hebben.Kan toch niet dat bepaalde rekken dagenlang leeg blijven vanwege tekort aan personeel.

Ik snap wel dat ze zelf ook met minimum bezetting van het personeel zitten,maar toch ....

 

Het moet ook aangeleverd worden natuurlijk en het is wat @Superjef zegt, het is dweilen met de kraan open.

Ik passeer de Colruyt en de Delhaize op weg naar de AH, je kon om half 10 zelfs de parking niet meer op rijden in de 3 winkels. Dat krijg je onmogelijk aangevuld. Supermarkten krijgen hun piek meestal op zaterdag, nu is het elke dag zaterdag voor hen. 

 

15 minuten geleden, Brechtovic zei:

Ik weet met moeite wat ik overmorgen ga eten, laat staan dat ik voor lange tijd rantsoen zou inslaan. :lol:

 

Gij hebt geen kinderen :D 

Ik zou 5 dagen ne bak lasagne kunnen eten bij wijze van spreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Iker zei:

 

Het moet ook aangeleverd worden natuurlijk en het is wat @Superjef zegt, het is dweilen met de kraan open.

Ik passeer de Colruyt en de Delhaize op weg naar de AH, je kon om half 10 zelfs de parking niet meer op rijden in de 3 winkels. Dat krijg je onmogelijk aangevuld. Supermarkten krijgen hun piek meestal op zaterdag, nu is het elke dag zaterdag voor hen. 

 

 

Gij hebt geen kinderen :D 

Ik zou 5 dagen ne bak lasagne kunnen eten bij wijze van spreken.

 

True! Vandaag bericht van Lidl dat ze een uur vroeger gaan sluiten om zoveel mogelijk aangevuld te krijgen. Morgenvroeg waarschijnlijk weer rush...

 

En van die kinderen is ook waar. Heb me al een paar keer afgevraagd hoe zalig die quarantaine zou zijn zonder kinderen. Ik zie ze doodgraag hoor, maar momenteel toch jaloers op de kinderloze mensen. Oh al de opties dan :happy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Superjef zei:

 

True! Vandaag bericht van Lidl dat ze een uur vroeger gaan sluiten om zoveel mogelijk aangevuld te krijgen. Morgenvroeg waarschijnlijk weer rush...

 

En van die kinderen is ook waar. Heb me al een paar keer afgevraagd hoe zalig die quarantaine zou zijn zonder kinderen. Ik zie ze doodgraag hoor, maar momenteel toch jaloers op de kinderloze mensen. Oh al de opties dan :happy:

 

Full time gamen en rukken zeker....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar enfin :D  Waarom doet ge u dat zelf aan... 

 

https://www.hln.be/in-de-buurt/zaventem/verpleegkundige-haalt-uit-naar-hamsteraars-jullie-ontnemen-ons-alles-terwijl-we-net-zo-hard-nodig-zijn~a9809e54/?fbclid=IwAR29xGseU_hvXuCiRQcjRslkvousptrtiQoYslQgzyN4NoqJvom6sSmATqA

 

3 uren geleden, Brechtovic zei:

Benieuwd of de criminaliteit ook op z'n gat valt met die maatregelen.

Ik denk wel aan een stijging van het aantal meldingen intrafamiliaal geweld :D

 

Mijn vrouw werkt op spoed dus die moet helaas nog genoeg gaan werken, ale niet voor dat geweld e :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff nog iets waar ik me vragen bij stel.

Deze morgen toen we binnenkwamen stonden er paar mensen met zo'n apparaat dat uw temperatuur opmeet om te zien of ge koorts hebt.

Bij mij was die blijkbaar 34,3°.

Bij de vrouw die juist voor mij was werd 30° gemeten.

Dan hoor ik bij sommige collega's nog lager.

Ik vraag me af in hoeverre deze metingen nut hebben.

Ik denk dat we bijna dood zouden zijn als we zo koel waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/3/2020 om 15:25, hjs666 zei:

Ze zeggen van niet te hamsteren volledig mee akkoord,maar ik zie toch ook dat de supermarkten al dagen niet meer aanvullen ondanks dat ze genoeg voorraad hebben.Kan toch niet dat bepaalde rekken dagenlang leeg blijven vanwege tekort aan personeel.

Ik snap wel dat ze zelf ook met minimum bezetting van het personeel zitten,maar toch ....

 

e2856c64-6511-11ea-b403-d7bdf54acaf0_web

+

https://imgur.com/a/8VK1Es7

 

Dan snap je toch waarom de rekken continue leeg zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...