Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Expeditie Robinson


Superjef

Expeditie Robinson  

13 leden hebben gestemd

  1. 1. Samensmeltingspoll

    • "Brechtovic"
    • "EchtEenVoetballer"
    • "hjs666"
    • "M0n3y"
    • "Pica"
      0
    • "Rosse"

Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll gesloten op 02/01/19 om 21:00

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

UPDATE

 

Voor Team Zuid zit dit spel er op. Met Hungry Eyes maakten ze een fout waardoor ze geen antwoorden meer mogen doorsturen. Ze wisten wel 14 goede antwoorden te geven en dat levert hen 28 punten op. Proficiat!

 

Team Zuid gaf tot nu toe 4 goede antwoorden en zitten zo aan 8 bonuspunten. Zij zijn echter nog niet uitgeschakeld en... niet alle antwoorden zijn gegeven!

 

Voorlopige tussenstand:

Team Noord: 82 punten

Team Zuid: 90 punten

 

@Stef @Rosse @ivago @M0n3y @Iker

@Pica @stvvrules @hjs666 @Dogfacedgremlin @Vince123

Link naar reactie
Delen op andere sites

AFGELOPEN!

 

Ai ai ai... Letterlijk driemaal ai. Ten eerste: ondanks dat er geen tijdsdruk meer was voor Team Noord, werd er zonder al te veel overleg een nieuw antwoord gepost. Sommige teamleden hebben zo niet eens de kans gekregen om hun mening er over te geven. Tweede ai: ze zeggen dat een ezel zich geen twee keer stoot aan dezelfde steen. Stef is dus zeker geen ezel, want hij heeft zich voor de tweede keer aan dezelfde steen gestoten. Opnieuw post hij een clip door te verwijzen naar de afbeelding terwijl er duidelijk in de regels stond dat er verwezen moest worden naar de tekst. De eerste keer kon ik het nog door de vingers zien omdat de tekst overeen kwam met de afbeelding. Deze keer is die fout niet recht te zetten. Er stond bij de afbeelding van de kersen geen begeleidende tekst waar naar verwezen kon worden. Het was dus vrij duidelijk dat er bij die bal geen liedje hoorde. De derde ai is dan ook duidelijk: ook voor Team Noord stopt de opdracht hier!

 

De definitieve uitslag is dus:

 

Team Noord: 82 punten

Team Zuid: 90 punten

 

Misschien moet er nog een vierde ai toegevoegd worden: er waren nog 5 liedjes niet geraden, dus Team Noord had nog 10 punten kunnen scoren en zo de overwinning alsnog kunnen binnen halen... Ai nummer 5: Team Noord wacht een tweede eilandraad. Team Zuid mag zich verwachten aan een overwinnaarsproef!

 

Ik post een overzicht van de oplossingen. Elke juiste oplossing is in minstens één van beide teams vermeld, maar toch niet gebruikt! Spijtig!

 

 

@Stef @Rosse @ivago @M0n3y @Iker

@Pica @stvvrules @hjs666 @Dogfacedgremlin @Vince123

 

Spoiler

2829a801ba544c1a277453008d45ede4.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Team Noord, aan ieder van jullie dus de taak om weer een naam aan mij te bezorgen van degene die jij het eiland zou willen zien verlaten. Via PM uiteraard. Deadline is maandag 24 december om 22u. Geen stem indienen betekent een zwarte tegenstem voor je in de eerstvolgende eilandraad.

 

@Stef @Rosse @ivago @M0n3y @Iker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overwinnaarsopdracht

 

Team Zuid, voor jullie heb ik nog heel wat ballen in petto. De opdracht is simpel: hoeveel ballen zitten er in deze bokaal? Antwoorden doorsturen via jullie kokers voor maandag 24 december 22u00 als je kans wil maken op een puzzelstuk van het finale-eiland! Degene die er het dichtst bij zit wint. Bij een gelijke stand wint de snelste inzender. Succes!

 

c5593920f6382af5e4f95a63c82e7768.png

 

@Pica @stvvrules @hjs666 @Dogfacedgremlin @Vince123

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Pica zei:

Mogen we vragen over de opdracht sturen via PM of moet dat hier in het topic?

 

Als het algemene vragen zijn, mag het hier. Als je denkt dat ik door het antwoord iets ga verklappen ofzo, dan mag het ook via PM.

 

51 minuten geleden, EchtEenVoetballer zei:

 

Betekent dit dat ik automatisch van thuis naar het eiland ben gebotst? :) :P 

 

You wish :rofl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • ivago pinned this topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...