Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Premier League


Aanbevolen berichten

  • Reacties 732
  • Created
  • Laatste reactie

Het verhaal van Mark Hughes als trainer van Stoke City is na meer dan vier jaar voorbij. Enkele uren na de vroegtijdige uitschakeling van de club in de FA Cup door vierdeklasser Coventry City werd zijn contract ontbonden.

Mark Hughes kwam in 2013 aan bij Stoke City. Hij zette er op 30 mei zijn handtekening onder een overeenkomst voor drie seizoenen. Hij maakte van de club een stevige middenmoter en mocht dus nog wat langer blijven, maar dit seizoen liep het mis.

Na vijf nederlagen in de voorbije 7 matchen in de Premier League, was de uitschakeling in de derde ronde van de FA Cup nu de druppel. Stoke verloor met 2-1 op het veld van Coventry.

Na vier en een half jaar komt er zo een einde aan de samenwerking. Stoke City staat op dit moment op de 18e plaats. Over een opvolger voor Hughes is nog niets bekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Speeldag 23 in de PL wordt gespreid over 3 dagen.
Het meeste aantal wedstrijden wordt morgen gespeeld; de (op papier) leukste affiche krijgen we zondag met Man City - Liverpool.

 

Knipsel.jpg

 

Nog tijd tot morgen om jullie FPL-team aan te passen!  @Iker, @Pica, @AlohaFromHell, @ivago, @Superjef, @grieksken, @Brechtovic, @Rosse, @Ronne, @Katzenze, @stvvrules 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Man City toch wel een dikke 10 min redelijk kapot gespeeld door Liverpool :o Wel sterk om daarna nog terug te keren toch 4-3.

 

En Mignolet mag stilaan op zoek naar een nieuwe club zeker? Karius krijgt te pas en te onpas zijn kans van Klopp en hij zal ze ooit toch wel eens een beetje grijpen zeker?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Dogfacedgremlin zei:

Man City toch wel een dikke 10 min redelijk kapot gespeeld door Liverpool :o Wel sterk om daarna nog terug te keren toch 4-3.

 

En Mignolet mag stilaan op zoek naar een nieuwe club zeker? Karius krijgt te pas en te onpas zijn kans van Klopp en hij zal ze ooit toch wel eens een beetje grijpen zeker?

 

 

 

Lijkt me inderdaad het beste voor Mignolet.

Man, wat speelde Chelsea negatieve voetbal:huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stoke City heeft Paul Lambert aangesteld als nieuwe hoofdcoach. Hij volgt Mark Hughes op, de Whelsman werd een week geleden ontslagen na de bekeruitschakeling tegen derdeklasser Coventry City.

De 48-jarige Paul Lambert tekent een contract voor 2,5 jaar bij Stoke City, nummer 18 van de Engelse competitie. Hij volgt Mark Hughes op, die na tegenvallende resultaten op straat werd gezet.

"We waren onder de indruk van Paul zijn kennis over onze ploeg", zegt Peter Coates, voorzitter van Stoke City. "Hij stelde een duidelijk plan voor omtrent de verbeteringen van de club."

Paul Lambert was eerder al coach van onder andere Norwich City en Aston Villa. Vorig seizoen stond hij nog aan het roer van Wolverhampton in de Engelse tweede klasse, waar hij op de 15e plaats eindigde.

Tijdens de wedstrijd van vanavond tegen Manchester United zal Lambert nog niet op de bank plaatsnemen. Interim-coach Eddie Niedzwiecki neemt voor de laatste keer de leiding over het team.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Dogfacedgremlin zei:

Stoke City heeft Paul Lambert aangesteld als nieuwe hoofdcoach. Hij volgt Mark Hughes op, de Whelsman werd een week geleden ontslagen na de bekeruitschakeling tegen derdeklasser Coventry City.

 

Stoke samen met WBA naar beneden dus :P

 

wie is kandidaat nr. 3? Swansea, Brighton of Newcastle? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Swansea lijkt me

 

Zal veel afhangen van deze transferperiode, 

Ik denk dat er bij Swansea nog wel wat geld zit, maar de vraag is wat doen ze er mee...
Er gaan namen rond als Gameiro en Gaitan, toch wel mooie versterkingen natuurlijk. Met Costa terug bij Atletico gaat Gameiro nog minder spelen dan dat hij nu al doet en met een WK in het verschiet denk ik dat er (al is het maar voor 6 maanden) wel wat koopjes te doen zijn.... Veel spelers willen nl. vaste basisspeler zijn om hun wk selectie af te dwingen. Ik ben benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, grieksken zei:

 

Zal veel afhangen van deze transferperiode, 

Ik denk dat er bij Swansea nog wel wat geld zit, maar de vraag is wat doen ze er mee...
Er gaan namen rond als Gameiro en Gaitan, toch wel mooie versterkingen natuurlijk. Met Costa terug bij Atletico gaat Gameiro nog minder spelen dan dat hij nu al doet en met een WK in het verschiet denk ik dat er (al is het maar voor 6 maanden) wel wat koopjes te doen zijn.... Veel spelers willen nl. vaste basisspeler zijn om hun wk selectie af te dwingen. Ik ben benieuwd! 

 

Een of meerdere grote namen kopen is geen garantie op rendement.. Zeker niet in januari.
Swansea lijkt mij toch duidelijk de minste ploeg te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Speeldag 24 in de PL wordt gespreid over 3 dagen.
Het zwaartepunt ligt wel duidelijk op zaterdag. Geen echt grote affiches dit weekend; alle kleppers ontlopen mekaar.
 

 

Knipsel.jpg

 

Nog tijd tot morgen om jullie FPL-team aan te passen!  @Iker, @Pica, @AlohaFromHell, @ivago, @Superjef, @grieksken, @Brechtovic, @Rosse, @Ronne, @Katzenze, @stvvrules 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Watford, de club van Christian Kabasele, heeft een nieuwe coach. Marco Silva werd vanochtend bedankt voor bewezen diensten nadat de Portugees benaderd was door een andere club uit de Premier League. "Dit is nodig voor de veiligheid en het succes van de club." In de loop van de avond kwam zijn opvolger: de Spanjaard Javi Gracia.

Watford verloor gisteren met 2-0 op het veld van Leicester en kon amper 1 van zijn laatste 11 wedstrijden winnen. Hoewel de club 10e staat in de Premier League, besliste ze om afscheid te nemen van trainer Marco Silva.

"Dit was een moeilijke beslissing", klinkt het op de website van de club. "We zijn ervan overtuigd dat de aanstelling van Silva de juiste keuze was. Zonder de ongevraagde benadering door een Premier League-rivaal zouden we blijven genieten van zijn leiderschap."

"Die ongevraagde toenadering is de reden voor deze beslissing, omdat we van mening zijn dat de focus en resultaten zodanig verslechterd zijn dat de toekomst van Watford in het gedrang kwam."

"Voor de veiligheid en het succes van onze club is de club ervan overtuigd dat er verandering moet komen. We willen nu snel een vervanger aanstellen en zullen in de tussentijd niet reageren."

En snel was enkele uren later al: Javi Gracia, die net afscheid had genomen van Roebin Kazan. De Spanjaard was ook in Griekenland en Spanje aan de slag. Malaga loodste hij 2 keer naar de top 10.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een van de grote transfersoaps van deze transferperiode is ten einde: Alexis Sanchez ruilt Arsenal voor Manchester United. Henrich Mchitarjan maakt de omgekeerde beweging en trekt naar Arsenal.

Alexis Sanchez leek enkele weken geleden nog op weg naar Manchester City, maar stadsrivaal United mengde zich in de debatten en heeft nu de strijd om de handtekening van de Chileen gewonnen.

De aanvaller kon komende zomer sowieso transfervrij vertrekken bij Arsenal. Met de komst van Henrich Mchitarjan krijgt Arsenal nu nog iemand in de plaats van Sanchez. Beide clubs kondigden de transfer simultaan aan. Met de ruil is geen transfersom gemoeid.

Sanchez heeft bij United een contract tot medio 2022 ondertekend. Hij zou naar verluidt de bestbetaalde speler in de Premier League worden met een weeksalaris van zo'n 450.000 euro. "Ik ben blij om bij de grootste club ter wereld te spelen", zegt de Chileen in een eerste reactie. "De kans om in dit stadion te spelen onder José Mourinho kon ik niet laten liggen."

Ook Mchitarjan is gelukkig met zijn transfer naar Arsenal. "Het was altijd een droom om voor Arsenal te spelen", zegt de Armeniër. "Als kind was ik fan van Thierry Henry. Misschien was ik daarom supporter vaan Arsenal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...