Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Eigen sportactiviteiten


Don Gielius

Aanbevolen berichten

Gisteren gaan lopen...Rond de 12-13 km gedaan om men knie te testen...ging goed had ik de indruk.

 

Na het lopen kreeg ik wel eens serieuze reactie... test was negatief dus  :doh:

 

Morgen terug naar de sportdokter  :mm:

 

Ai ai toch, hopelijk komt alles in orde!

 

Dit was ook een serieuze reactie. Nu heb je er al twee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 353
  • Created
  • Laatste reactie

Gisteren gaan lopen...Rond de 12-13 km gedaan om men knie te testen...ging goed had ik de indruk.

 

Na het lopen kreeg ik wel een serieuze reactie... test was negatief dus  :doh:

 

Morgen terug naar de sportdokter  :mm:

 

Fin de carrière jong. Ga nu maar rentenieren!

 

Hopelijk beterschap binnenkort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merci mannen! :'(

 

Eigenlijk weet ik al wat het is...  frictiesyndroom van de Iliotibiale band. Weeral maar is!  :drunk:  :ehm:

 

Nu nog de oorzaak vinden.

 

- slecht schoeisel ==> schoenen zijn nog relatief nieuw...had het ook met andere schoenen

- te snel teveel willen lopen ==> zou mss wel de oorzaak kunnen zijn... 5-6 km in de week zonder problemen... vanaf ik rond de 10-12 km zit per week kom ik in de problemen. Langs de andere kant heb ik wel voldoende rust.

- beenlengteverschil ==> 0,8 cm verschil heb ik ==> verschil zit wel in mijn bovenbeen naar het schijnt dus niet de oorzaak volgens mij ==> steunzolen zouden dat trouwens moeten wegwerken

- teveel naar binnen draaien van de voet ==> steunzolen voorkomen dit volgens de maker

- iets anders ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren 3e training na blessure. Ik kan nog altijd niet helemaal voluit gaan met de rug, maar we merken beterschap.

De andere keeper blesseerde zich gisteren aan de elleboog en moet hoogstwaarschijnlijk onder het mes, ergo einde seizoen.

De keeper van onze beloften is tevens net terug na enkele maanden inactiviteit.

 

Volgend weekend begint de competitie terug...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Nogal met ups en downs niet :P?

Tgoh. Was pas het 2e verlies in de competitie.

Wel pijnlijk als je de week voordien je rechtstreeks concurrent klopt.

 

Nu, we wisten dat het moeilijk ging worden in Waasmunster, aangezien zij in thuiswedstrijden de kern aanvullen met spelers van hun 1e ploeg. Die ploeg speelt 2 klassen hoger dan ons. Het is dan ook geen wonder dat we geen verhaal hadden tegen enkele van die mannen.

 

+ één van de scheidsrechters speelde tot vorig seizoen bij Dendermonde, dat 3e staat in onze competitie. Die strooide kwistig met gele kaarten en 2-minutenstraffen. Gaf op het einde nog een overdreven rode kaart (zelfs de andere ploeg was van die mening).

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeggen tegen de scheidsrechter dat hij er mee aan het lachen is nemen ze niet in dank af...

toch, 't was een gelegenheidsscheidsrechter (lees iemand van de thuisploeg)

na 2x een vuist in mijn gezicht, een schouder tegen mijn bakkes en de toppen van de tegenstander in mijn kuit was wat mij betreft de kous wel af.
Toen hij dan nog een overduidelijke fout niet floot en daaruit een goal viel had ik er wel genoeg van en ontglipte me de woorden dat hij er mee aan het lachen was

(toen hij zich na de goal omdraaide was hij er ook effectief mee aan het lachen trouwens)

toen hij zich omdraaide en vroeg wat ik zei toch maar wijselijk m'n mond gehouden en er zo zonder kleerscheuren afgekomen....

Toch, ik kan soms moeilijk doen tegen een scheids, maar als je dan zo iemand van de thuisploeg hebt is het pas echt erg... pfft! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi zo!

 

Ik ben zelf ook terug wat actiever geworden. De baas van de fitness zei toch dat ik al meer in vorm begon te raken. Mijn schema ziet er tegenwoordig zo uit:

Maandag, dinsdag en donderdag → Doel van minstens 700 calorieën en minstens 30 km op de hometrainer in de fitness. Dit is fietsen.

Woensdag → ~4 km lopen met de zus (normaal gezien was dit mijn rustdag)

Vrijdag → Rustdag, want dan MOET ik pinten gaan drinken in het volwassenonderwijs.

Zaterdag, zondag → fitness/crossfit (afhankelijk of mijn kameraden meewillen en/of ik uit mijn comfortzone raak)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eigenlijk geen doelstelling. Gewoon wat fitter worden :))

 

Die hometrainer valt best nog wel goed mee hoor. Ik luister naar muziek terwijl ik dat doe. Dus eigenlijk is het voor mij eerder een uur muziek luisteren, in plaats van een uur fietsen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op paasweekend geweest met wat vrienden

Vrijdag 68 km gefietst in 2h30.

Gisteren de terugrit gedaan in 3h30. Het stuk tussen Deinze en Izegem continu wind op kop.

Iets teveel dan goed voor mij.

 

Ik moet ook dringend een nieuwe fiets kopen, want rug, knie en schouders zijn niet akkoord met de huidige...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nooit gesnapt, een nieuwe fiets kopen omdat de huidige problemen geeft. Al vaker gelezen. Verzet het zadel dan?

 

Heb al duizenden en duizenden kilometers gefietst op de goedkoopste fietsen en op het aanpassen van het zadel na, heb ik geen dingen gewijzigd en heb nog nooit pijn of andere klachten gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...