Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Films & Series


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 976
  • Created
  • Laatste reactie

update:

 

films:

The Broken Circle Breakdown (komt traag op gang maar toch de moeite waard,wel kopje erbij houden om te weten welk tijdperk ze juist zitten )

War For The Planet Of The Apes (zelfde niveau als de andere films uit de franchise)

Burning Sands (film over ontgroningen p universiteiten,geen topfilm wel degelijk)

The Notebook

Lakeview Terrace (Racisme bestaat ook op andere manieren,deze film maakt dat duidelijk)

All Eyez On Me (aanrader,minder goed dan Straight Out Of Compton maar beter dan Notorious)

John Q (ook een van de betere met Denzel)

Born On The 4th Of July (meer van verwacht eigenlijk)series

 

 

series:

Killjoys (wel leuk seizoen 1 toch)

The 100 (may we meet again voor seizoen 5)

13 Reasons Why (topper imo)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, AlohaFromHell zei:

Gelukkig was het niveau van Breaking Bad na s1 geweldig naar omhoog gegaan en toch nog een leuke serie geworden om naar te kijken. Binnenkort eens aan marvel agants of shield beginnen.

 

Agents of shield is licht entertainment, maar zeker niet slecht :) !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Netflix-producties zijn doorgaans om bij te wenen, maar uitzonderingen bevestigen weer maar eens de regel.

What happened to monday was een schitterende scifi-thriller die mij twee uur lang op het puntje van mijn stoel wist te houden. Geen in het heelal rondzwalpende spaceships bevolkt met wezens die nog het meest aan Muppets doen denken, geen gevechten met laserzwaarden en protonkanonnen, maar een sterke storyline, een maatschappijkritisch en geloofwaardig beeld van een dystopische toekomst. Een absolute aanrader!

 

Mij diezelfde avond ook aan FF8 gewaagd, ook al heb ik een hekel aan die hele franchise-reeks. Ik bedoel komaan, hersenloze macho-shit, met in de hoofdrollen kerels als Vin Diesel, Statham en "The Rock" (moehaha ik kom niet meer bij) Dwayne Johnson, met meer haar op hun hoofd dan brein erin. en maar stoer rondcrossen met hun tuuttuuts. Toen ik echter in de cast ook op een van de lekkerste chicks ever botste wilde ik het toch een kans geven. Na een half uur, waarvan ongeveer 30 seconden Nathalie Emmanuel heb ik het opgegeven. Bagger voor mongolen & debielen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, ivago zei:

Netflix-producties zijn doorgaans om bij te wenen, maar uitzonderingen bevestigen weer maar eens de regel.

What happened to monday was een schitterende scifi-thriller die mij twee uur lang op het puntje van mijn stoel wist te houden. Geen in het heelal rondzwalpende spaceships bevolkt met wezens die nog het meest aan Muppets doen denken, geen gevechten met laserzwaarden en protonkanonnen, maar een sterke storyline, een maatschappijkritisch en geloofwaardig beeld van een dystopische toekomst. Een absolute aanrader!

 

Mij diezelfde avond ook aan FF8 gewaagd, ook al heb ik een hekel aan die hele franchise-reeks. Ik bedoel komaan, hersenloze macho-shit, met in de hoofdrollen kerels als Vin Diesel, Statham en "The Rock" (moehaha ik kom niet meer bij) Dwayne Johnson, met meer haar op hun hoofd dan brein erin. en maar stoer rondcrossen met hun tuuttuuts. Toen ik echter in de cast ook op een van de lekkerste chicks ever botste wilde ik het toch een kans geven. Na een half uur, waarvan ongeveer 30 seconden Nathalie Emmanuel heb ik het opgegeven. Bagger voor mongolen & debielen.

 

Wie weet heb je de beste stukken van Nathalie gemist dan? :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Films:

 

The Dark Tower (2017) Als geweldige fan van de boeken, was dit eigenlijk een totale afknapper.

 

Series:

 

Game of Thrones (season 7) Say no more. Geweldig zevende seizoen tot dusver in terms of twists and actions. Maar het is zeer duidelijk dat het niet meer gebaseerd is op materialen uit de boeken, want er komen meer en meer gaten in de scenarios te zitten. Aanstaande maandag is de laatste episode, tot najaar 2018 helaas. Hopelijk is tegen dan het zesde boek van Opperslak GRR Martin uit.

Rick & Morty (seasons 1 + 2) Animatieserie van een egoistische en beetje geschifte wetenschapper die reist doorheen het universum. Aangeraden door een collega op het werk en inderdaad toch een zeer vermakelijke serie. Origineel en grappig, maar af en toe toch slachtoffer van hele saaie stukken. Jammer genoeg geen derde seizoen op Netflix beschikbaar.

3% (season 1) Interessante Braziliaanse serie over Brazilie in de toekomst waar quasi iedereen in armoede in een uitzichtloos bestaan leeft, behalve de 3% die uitverkoren zijn om naar de "andere kant" te gaan, na enkele zware eliminatie testen. Seizoen 2 komt pas uit volgend jaar.

Top Boy (season 1) Britse grauwe kortserie (4 episodes per seizoen) over het drugsmilieu door de ogen van enkele jonge tieners. Wel schrijnend dat het "weer" in een gekleurd milieu moet voorkomen. En schrijnend dat de jeugd er zo leeft. Maar goed, dat is niks nieuws meer tegenwoordig en vinden we genoeg in Frankrijk en Belgie evenzeer. Seizoen 2 binnenkort eens bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Rhand zei:

Films:

 

The Dark Tower (2017) Als geweldige fan van de boeken, was dit eigenlijk een totale afknapper.

 

Ik las er al enkele recensies over, en twijfel of ik hem uberhaupt wil zien. De boekenreeks behoort ook tot mijn favorieten, mss zelfs beste ooit gelezen (hoewel ik het laatste deel er wat over vond bij momenten :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, ivago said:

Ik las er al enkele recensies over, en twijfel of ik hem uberhaupt wil zien. De boekenreeks behoort ook tot mijn favorieten, mss zelfs beste ooit gelezen (hoewel ik het laatste deel er wat over vond bij momenten :P)

 

Ga niet zien, er zijn goede stukken in en de acteurs presteren vrij goed, maar uiteindelijk is het een afknapper gewoon.

Ergens logisch, als er maar amper 90 minuten uitgetrokken worden voor zo'n film. Film gaat heel veel door op onze Aarde, en heel weinig op Mid Earth. Is een mix van boek 1, boek 5 en boek 6.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Rhand zei:

 

Ga niet zien, er zijn goede stukken in en de acteurs presteren vrij goed, maar uiteindelijk is het een afknapper gewoon.

Ergens logisch, als er maar amper 90 minuten uitgetrokken worden voor zo'n film. Film gaat heel veel door op onze Aarde, en heel weinig op Mid Earth. Is een mix van boek 1, boek 5 en boek 6.

Ik verwachtte eigenlijk een hele franchise, en dat de 1e een verfilming zou worden van The Gunslinger, boek 1 dus.

Het is toch wat met die King-verfilmingen. Zelden of nooit ene gezien die het boek evenaarde of er zelfs aan de enkels van kwam. Op The Stand na dan mss, maar dat was dan een mini-serie van 6 uren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, ivago said:

Ik verwachtte eigenlijk een hele franchise, en dat de 1e een verfilming zou worden van The Gunslinger, boek 1 dus.

Het is toch wat met die King-verfilmingen. Zelden of nooit ene gezien die het boek evenaarde of er zelfs aan de enkels van kwam. Op The Stand na dan mss, maar dat was dan een mini-serie van 6 uren.

 

 

Dat dachten veel mensen, incluis ikzelve, dat het enkel The Gunslinger zou worden met eventueel reeds een stuk van Drawing of the Three. Daarom dat die ook veel slechte recensies krijgt, vermoed ik.

 

Persoonlijk voor een Dark Tower-franchise zou ik zelf, als ik Director was, opteren voor de eerste film Boek 1 te gebruiken met Boek 4 als flashback daar doorheen. En ik zou dan eindigen met het eerste deel van boek 2, ofwel als hij wordt aangevallen door de kreeftbeesten, ofwel als hij plots in Eddie's hoofd zit.

 

Jammer is er geen Director zo slim of creatief als mezelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Films:

 

Showtime (2002) Idiote action comedy flick, maar ben wel fan van De Niro en Eddy Murphy samen. Aangename en vermakelijke film, zonder meer.

King Arthur: Legend of the Sword (2017) Naar het schijnt zwaar geflopt in de box office, maar geen idee waarom. Uiteraard geen super film, maar toch een leuke actiefilm in een interessante setting. Wel duidelijk door Guy Ritchie gemaakt.

Kong: Skull Island (2017) Beetje over the top gehalte, maar gewoon brains off en genieten.

Beasts of no Nation (2015) Netflix film over kind soldaten in den Afriek. Aangrijpende film, sterk verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Rhand zei:

Films:

 

Showtime (2002) Idiote action comedy flick, maar ben wel fan van De Niro en Eddy Murphy samen. Aangename en vermakelijke film, zonder meer.

King Arthur: Legend of the Sword (2017) Naar het schijnt zwaar geflopt in de box office, maar geen idee waarom. Uiteraard geen super film, maar toch een leuke actiefilm in een interessante setting. Wel duidelijk door Guy Ritchie gemaakt.

Kong: Skull Island (2017) Beetje over the top gehalte, maar gewoon brains off en genieten.

Beasts of no Nation (2015) Netflix film over kind soldaten in den Afriek. Aangrijpende film, sterk verhaal.

Topper imo.

Den Idris speelt zijn rol overtuigend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even bijhouden wat ik onlangs gezien heb.

 

Films:

 

Death Note (2017) Een regelrechte belediging aan het adres van de anime reeks. Had er niet veel van verwacht en spijtig genoeg blijkt dit terecht.

 

Spider-Man: Homecoming (2017) Meer dan degelijke Spider-Man film, Tom Holland zet het personage uitstekend neer. Snap alleen niet waarom Iron-Man per sé betrokken moest worden in dit verhaal, kon me niet van de indruk ontdoen dat Robert Downey Jr. met frisse tegenzin stond te acteren.

 

Series:

 

The 100 (seizoen 1-4) Slaagde er in om niet te vervallen in het zoveelste high school drama. Boeiende personages, behoorlijke acteerprestaties en met uitzondering van seizoen 3 prima storylines. Ik kijk uit naar seizoen 5! 

 

Rick and Morty (seizoen 3) Blijft gewoon fantastisch.

 

The Flash (seizoen 1-3) Eerste in een reeks DC-series die ik ga kijken. Was aangenaam verrast door het eerste seizoen, het tweede seizoen kon mij minder bekoren door enkele gaten in het script en stroylines die nergens op sloegen. Het derde seizoen herstelde zich gedeeltelijk. De enige constante doorheen de seizoenen is de fantastische Tom Cavanagh (Harrison Wells), ook mooi om te zien hoe Grant Gustin (Barry Allen) zich verbeterd als acteur doorheen de jaren. Ik blijf op post voor seizoen 4! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Iker zei:

Anime series die verfilmd worden is altijd een fail. Death Note, Dragonball, Avatar,.... gewoon nooit kijken :D 

 

Serieus?

Was aangenaam verrast door de film,vind hem echt wel goed.

Alleen gaat er franchise uitkomen,hoop dat het niveau niet teveel zakt.

 

Het enige wat ik van anime nog herinner was vroeger op TF1 Club Dorothee les chevaliers du zodiaque .

De rest nooit echt (dragonball,pokemon,baybladers,...) gekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, hjs666 zei:

 

Serieus?

Was aangenaam verrast door de film,vind hem echt wel goed.

Alleen gaat er franchise uitkomen,hoop dat het niveau niet teveel zakt.

 

Het enige wat ik van anime nog herinner was vroeger op TF1 Club Dorothee les chevaliers du zodiaque .

De rest nooit echt (dragonball,pokemon,baybladers,...) gekeken.

 

Avatar: The Last Airbender e, niet Avatar met de blauwe figuren.

Dat is die serie van Nickelodeon, prachtige serie trouwens :) 

 

Dragonball is nochtans een topserie. Death Note ook en nog zoveel andere

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Iker zei:

 

Avatar: The Last Airbender e, niet Avatar met de blauwe figuren.

Dat is die serie van Nickelodeon, prachtige serie trouwens :) 

 

Dragonball is nochtans een topserie. Death Note ook en nog zoveel andere

 Oops :-[

Daarmee is mijn kennis van anime series veelzeggend :P .

Wist zelfs niet dat Death Note anime serie is.

Heb trailer van film gezien en staat op mijn watchlist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...