Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Films & Series


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 976
  • Created
  • Laatste reactie
24 minuten geleden, ivago zei:

Tuurlijk datte, één van de beste series ooit, en dat vinden er velen met mij!

Altijd gevaarlijk voor mij wanneer ze dat zeggen. Het zelfde heb ik ook gelezen over GoT en daar vond ik niet zo veel aan. Maar zal het zeker eens proberen staat toch op play van telenet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren V for Vendetta na een half uur afgezet wegens niet boeiend. Scheelt er iets met mij? :think:

 

Een maand Play More dankzij de Humo dus nu de kans om GoT in te halen. Seizoen 1 en 2 had ik al gezien, nu dus 3 t.e.m. 6 binnen spelen. Per geluk zijn dat maar 10 afleveringen per seizoen i.p.v. de 22 per seizoen bij The Blacklist :smirk: Ondertussen 5 afleveringen van seizoen 3 GoT gezien en ik moet zeggen dat ik het tot nu toe ook nog maar vrij slapjes vind :think:. Enkel aflevering 4 vond ik echt goed, de rest vond ik vooral traag met veel te veel gepalaver...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Superjef zei:

Gisteren V for Vendetta na een half uur afgezet wegens niet boeiend. Scheelt er iets met mij? :think:

 

Een maand Play More dankzij de Humo dus nu de kans om GoT in te halen. Seizoen 1 en 2 had ik al gezien, nu dus 3 t.e.m. 6 binnen spelen. Per geluk zijn dat maar 10 afleveringen per seizoen i.p.v. de 22 per seizoen bij The Blacklist :smirk: Ondertussen 5 afleveringen van seizoen 3 GoT gezien en ik moet zeggen dat ik het tot nu toe ook nog maar vrij slapjes vind :think:. Enkel aflevering 4 vond ik echt goed, de rest vond ik vooral traag met veel te veel gepalaver...

Ze kunnen nu ook weer nie gans den tijd tetten tonen hee jef

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 15/7/2017 at 18:16, AlohaFromHell zei:

Is breaking bad wat de moeite zoek iets nieuws voor wanneer ik klaar ben met bones.

 

Ik vind het toch ook een topserie.

Het is beter dan Game Of Thrones ;) maar dat is mijn mening.

Sons Of Anarchy moest je dat nog niet gezien hebben zou ik ook aanraden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 16-7-2017 at 18:21, hjs666 zei:

 

Ik vind het toch ook een topserie.

Het is beter dan Game Of Thrones ;) maar dat is mijn mening.

Sons Of Anarchy moest je dat nog niet gezien hebben zou ik ook aanraden.

 

On 15-7-2017 at 20:29, ivago zei:

Tuurlijk datte, één van de beste series ooit, en dat vinden er velen met mij!

 

Hoe zet dat eigenlijk met het niveau van de afleveringen gaat dat geleidelijk aan naar omhoog? De eerste aflevering viel wel mee. Tis vooral de laatste 10 a 15 minuten die er voor gezorgd hebben dat ik wil blijven voortkijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lang geleden dat ik BB heb gezien maar heb me geen seizoen verveeld.

Ge moet de serie natuurlijk de kans geven om op gang te komen hé,het verhaal zich laten ontwikkelen,als het u dan nog niet aanstaat kun je nog afhaken.

Ik weet nog dat sinds den advocaat erin kwam dat het echt interessant begon te worden.

SOA vond ik vanaf seizoen drie pas echt geweldig worden.Seizoen 5-6-7 zijn top.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, hjs666 zei:

Lang geleden dat ik BB heb gezien maar heb me geen seizoen verveeld.

Ge moet de serie natuurlijk de kans geven om op gang te komen hé,het verhaal zich laten ontwikkelen,als het u dan nog niet aanstaat kun je nog afhaken.

Ik weet nog dat sinds den advocaat erin kwam dat het echt interessant begon te worden.

SOA vond ik vanaf seizoen drie pas echt geweldig worden.Seizoen 5-6-7 zijn top.

 

SOA, ik mis het nog altijd :D

Binnenkort komt er een spin-off van met de Mayans. Ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Comic con is bezig in san diego dus worden er wat nieuwe zaken gepromoot en gereleased

Na Narcos is het voor mij ook uitkijken naar The Walking Dead en Stranger Things

Tijdens de congé ga ik Ozark ook zien,trailer (en storyline) staat me toch al aan.

 

 

Laatste seizoen ???????

geruchten zwellen toch aan al hebben de producers etc.. al meermaals de wil geuit om minstens tien seizoenen te draaien.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Rhand zei:

Kleine gevoelleke dat den @ivago heeeeeeeeeeel content gaat zijn met de eerste 20 minuten van de aflevering van Game of Thrones afgelopen nacht.

Haha ik kan het al denken, maar ik wacht lekker af tot het hele seizoen is afgelopen, dan kan ik het in één keer er doorjagen. Elke week 1 aflevering en dan weer een ganse week moeten wachten op de volgende is zelfkwelling :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minutes ago, ivago said:

Haha ik kan het al denken, maar ik wacht lekker af tot het hele seizoen is afgelopen, dan kan ik het in één keer er doorjagen. Elke week 1 aflevering en dan weer een ganse week moeten wachten op de volgende is zelfkwelling :)

 

Gade dus nog 3 maanden mogen wachten op de 2 minuten durende tetten+ass+kreun scene van Misandei. Das anders ook serieuze zelfkwelling!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ivago zei:

Haha ik kan het al denken, maar ik wacht lekker af tot het hele seizoen is afgelopen, dan kan ik het in één keer er doorjagen. Elke week 1 aflevering en dan weer een ganse week moeten wachten op de volgende is zelfkwelling :)

 

Doe ik ook meestal,eerst seizoen opnemen en dan in een paar dagen dat zien.

Ik moet nog aan seizoen 6 beginnen van GOT.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Films:

 

Alien (1979): Had deze klassieker nog nooit eerder gezien, maar vanwege de laatste film toch maar eens opgezet. Geen spijt van gekregen, weliswaar aan de trage kant vergeleken met de hedendaagse film, maar dit zorgt voor betere sfeer en suspense. Hele goede film uiteindelijk.

 

Series:

 

The 100 (2014) Uiteindelijk ook het vierde seizoen uitgekeken. Werd weer wat beter dan seizoen 3, maar er zaten toch nog een hoop storende dingen in. Vooral de lijn "Skaikru betrayed us all, AGAIN" deed mij de neiging geven om mijn computer te meppen in de hoop dat Indra het zou voelen. Het is niet omdat Olivia vecht voor Skaikru dat zij plots de baas zou zijn en beslissingen kan/mag maken, dat ligt nog altijd bij anderen. Achja, de premises voor seizoen 5 zien er wel interessant uit en uiteindelijk, zolang Clarke laag uitgesneden blouses blijft dragen, blijf ik trouw op post!

 giphy.gif

 

Zoo (2015) (seizoen 2) Werd pas quasi een jaar nadat seizoen 2 uitkwam op Netflix vertoond, dus zat met een gat in mijn geheugen over bepaalde "fijnere" details van het verhaal uit seizoen 1, maar zelfs dat belette me niet om vrij snel tot de conclusie te komen dat het eigenlijk een seizoen te veel is, met een verhaal dat met haken en ogen aan mekaar hangt. Heel veel rare dingen en heel veel domme dingen (een man die niet weet wat een VPN is, maar 5 minuten later wel een server van het Ministerie van Defensie hacked, dieren die gelukkig voor het verhaal hun activiteiten uitvoeren na elkaar, in plaats van tezamen, etc.). Seizoen 1 was ook zo al, maar werd gered door een aardig scenario en idee. Seizoen 2 heeft dat niet meer, ze eindigen met een (domme) cliffhanger en seizoen 3 is reeds uit zag ik, maar zal het niet meer gaan volgen. Tenzij ik me volgende zomer kapot verveel ofzo...

 

Ondertussen begonnen aan 3%, een Braziliaanse Netflix Original. Eerste aflevering is alleszins veelbelovend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...