Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Films & Series


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 976
  • Created
  • Laatste reactie
11 minutes ago, Iker zei:

Ben momenteel bezig met The 100

Ik ben daar ook mee bezig, niet slecht eh! Naarmate het verder gaat hoe beter het wordt vind ik, nu is het steeds uitkijken naar maandagen omdat er dan steeds een nieuwe aflevering online komt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Rosse zei:

Ik ben daar ook mee bezig, niet slecht eh! Naarmate het verder gaat hoe beter het wordt vind ik, nu is het steeds uitkijken naar maandagen omdat er dan steeds een nieuwe aflevering online komt :)

 

Ik zit op het einde van Seizoen 2, spannend wel :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Rosse zei:

Ik ben daar ook mee bezig, niet slecht eh! Naarmate het verder gaat hoe beter het wordt vind ik, nu is het steeds uitkijken naar maandagen omdat er dan steeds een nieuwe aflevering online komt :)

ik vond ze halverwege seizoen 2 effe een dipje krijgen maar dat is nu weer helemaal goed gemaakt.

Omdat het bij de Beste TV Series-verkiezing een paar keer genoemd werd eb bij sommigen zelfs hoog ben ik Gotham beginnen kijken, en ik vind het best goed.

De 'helden' zijn wel nogal stereotiep, maar dat past wel in het sfeertje.

De villains maken de serie wel: Pinguin, E.Nygma, om dan maar te zwijgen van het lekkere en geile duo Barbara Kean en Tabitha Galavan. Wat is Jessica Lucas ongelooflijk HOT in die serie!

tabitha-galavan-aka-tigress.jpg

Zeg nu zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, ivago zei:

 

Omdat het bij de Beste TV Series-verkiezing een paar keer genoemd werd eb bij sommigen zelfs hoog ben ik Gotham beginnen kijken, en ik vind het best goed.

 

 

Ik vind het vooral grafisch erg mooi gemaakt. Precies of elke aflevering een kortfilm is. Ze slagen er voor mij echt in om de juiste sfeer te creëren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allied (2016) met Brad Pitt and Marion Cotillard. Beetje voorspelbaar einde en ook slechte schmink/belichting, maar sterke acteerprestaties vond ik. Goed verhaal met een deftige plot, maar die werd al vrij vroeg in de film voor mij verknald met een bepaalde opmerking van de hoofdrolspeelster.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 13-3-2017 at 09:48, Rosse zei:

Ik ben daar ook mee bezig, niet slecht eh! Naarmate het verder gaat hoe beter het wordt vind ik, nu is het steeds uitkijken naar maandagen omdat er dan steeds een nieuwe aflevering online komt :)

 

Seizoen 3 is toch al goed begonnen. Meer plottwists , begint goed op gang te komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
1 uur geleden, grieksken zei:

Die heb ik gisteren ook opstaan gehad, maar kon me ook absoluut niet bekoren. Gevolg was dat ik veel met andere dingen bezig was en de film uiteindelijk maar met een half oog heb verder gezien

 

 

Ge hebt niets gemist ;D

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, hjs666 zei:

Kijk uit naar deze.

Hopelijk valt hem niet tegen,ga er met hoge verwachtingen naartoe gaan.

 

 

Altijd gevaarlijk met horrorfilms. Hebben meestal de neiging oneindig in cliché's te vervallen.

In '90 werd al een TV-film gemaakt van deze Stephen King-bestseller.

Kreeg een vrij hoge rating op imdb, niet helemaal terecht naar mijn mening maar was ook niet vreselijk slecht. Als ik me goed herinner toch, is al weer vele jaartjes terug.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, ivago zei:

Altijd gevaarlijk met horrorfilms. Hebben meestal de neiging oneindig in cliché's te vervallen.

In '90 werd al een TV-film gemaakt van deze Stephen King-bestseller.

Kreeg een vrij hoge rating op imdb, niet helemaal terecht naar mijn mening maar was ook niet vreselijk slecht. Als ik me goed herinner toch, is al weer vele jaartjes terug.

 

 

Moet die ook nog zien,hopelijk spelen ze die ergens op tv deze zomer naar aanleiding van de remake.

Ik had ook hoge verwachtingen van Crimson Peak bvb,was idd tegenvaller.

Link naar reactie
Delen op andere sites

update:

films:

Kong:Skull Island (beter dan King Kong maar blijft matig,typische blockbuster,wel goede muziek)

Patriots Day (net gezien,typisch Amerikaans patriotisme,maar toch sterke film,aangrijpend ook wel,ik zou zeggen ga hem zien)

Runner Runner (degelijk,al beter films met Affleck gezien)

The Way Back (matig)

Gravity (veel poeha,maar toch niks speciaal,ook niet slecht)

The Pursuit Of Happyness  (meer van verwacht om eerlijk te zijn)

 

series:

Orphan Black (seizoen 4 af)

Criminal Minds (sz1 afl 4 of 5),nog veel in te halen blijkbaar :o

Frontier (netflix original,niks speciaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Zo heel af en toe zie ik nog eens een film die mij kan verrassen. Vorig jaar was dat 10 Cloverfield Lane.

Afgelopen weekend met plezier zitten kijken naar Get Out. Aan het absurde grenzend en beklemmend sfeertje, bevreemdende personages, een originele, intrigerende storyline. Zien!

 

Ook nog Logan gezien, de zoveelste binnen de X-Men franchise. Ik vond er niks aan, zat me bij momenten te vervelen. De franchise werd, zoals vaker het geval, wat te veel uitgemolken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week Fast and Furious 8 gezien.

Uitgemolken tot en met, maar ik vond de film best wel oké. Beter dan enkele van de vorige films in de serie.

Uiteraard heel veel over the top actie, maar je bent er natuurlijk wel op ingesteld.

 

Charlize speelt haar rol wel sterk, vond ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fast 8, tja.. Heb hem nog niet gezien, ma kan nu toch al zeggen dat ik het niks ga vinden. Groot fan in het verleden ma idd, uitgemolken tot en met.

 

Ma over uitmelken gesproken, Prison Break is ook terug bezig:D na de eerste 2 afleveringen had ik een goed gevoel, in de 3de helaas een beetje kwijt gespeeld. Nu de 4de es zien:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

update:

 

films:

Priest (tussendoortje)

Nocturnal Animals (aanrader zou ik zeggen)

Spectral (niet slecht,maar ook niet goed)

Minions

Unknown

Criminal (kon me ook wel bekoren)

Ronin (al beter actiefilms (uit dezelfde periode) gezien)

Clinical

 

 

series:

Criminal Minds (sz1 af,bezig met sz 2)

Gomorra La Serie (sz1 af;Breaking Bad meets Sons Of Anarchy in Italië,toppertje tot nu toe)

The Walking Dead (sz7 af)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...