Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Films & Series


Don Gielius

Aanbevolen berichten

Ik heb eergisteren naar "Zodiac" gekeken 

http://www.imdb.com/title/tt0443706/

 

Nu, ik ken het verhaal waarop ze zich baseren en ze volgen dat verhaal vrij goed tot halverwege de film.

Dan maken ze een sprong in de tijd en starten ze een verhaal dat niets meer met de zaak te maken heeft en Burgh.

Ik heb het gewoon afgezet omdat het vanaf dan ook gewoon écht naar beneden gaat met de film maar goed...

 

Dat kan dan wel aan mij liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 976
  • Created
  • Laatste reactie
1 uur geleden, SgtPepper zei:

Ik heb eergisteren naar "Zodiac" gekeken 

http://www.imdb.com/title/tt0443706/

 

Nu, ik ken het verhaal waarop ze zich baseren en ze volgen dat verhaal vrij goed tot halverwege de film.

Dan maken ze een sprong in de tijd en starten ze een verhaal dat niets meer met de zaak te maken heeft en Burgh.

Ik heb het gewoon afgezet omdat het vanaf dan ook gewoon écht naar beneden gaat met de film maar goed...

 

Dat kan dan wel aan mij liggen.

 

Op zich wel een entertainende film, geen topper :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou moeten zeggen dat je ongelijk hebt hé @Pica maar dat zou dan ook niet waar zijn. 

Het ding is voor mij persoonlijk dat ik via podcasts de zaak gewoon wat ken en de film heeft die essentie ook meteen beet.

De angst van jonge koppels, zijn spelletje met politie en pers het klopt allemaal. Maar eens het kantelpunt ja...

Ik stoor mij dat het personage van de cartoonist in mijn ogen veranderd én dat er er nog personages zijn die een twist nemen.

Zijn (nieuwe?) vrouw zit daar ook voor onbepaalde reden plots bij...

Nu het kon mij vanaf dan ook niet meer boeien en ik weet zelfs niet hoe de film eindigt maar het ging me hoe dan ook teleurstellen. 

 

Eigenlijk snap ik niet goed waarom ze het zo hebben aangepakt voor zo accuraat te zijn in dat eerste deel en daar dan plots mee te breken. 

Ze hadden volgens mij een betere film gehad door echt de feiten te gebruiken en het spel tussen de politie en hem uit te spelen maar ja... Puur persoonlijk n ik durf soms wel eens streng te zijn voor films. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand Beau Séjour gezien afgelopen zondag?

 

Op zich wel interessant idee (vermoord meisje reconstrueert haar eigen moordzaak) en best al enkele intrigerende dingen in het plot. Ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen al hoop ik dat 10 afleveringen niet te veel gaat zijn.

 

Het Limburgse dialect vond ik als Limburger wel wat storend. Roel Vanderstukken in het Limburgs? C'mon...

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minutes ago, Superjef zei:

Iemand Beau Séjour gezien afgelopen zondag?

 

Op zich wel interessant idee (vermoord meisje reconstrueert haar eigen moordzaak) en best al enkele intrigerende dingen in het plot. Ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen al hoop ik dat 10 afleveringen niet te veel gaat zijn.

 

Het Limburgse dialect vond ik als Limburger wel wat storend. Roel Vanderstukken in het Limburgs? C'mon...

 

nope,was het totaal vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Superjef zei:

 

Misschien online nog te bekijken?

ooit komt het ervan,maar heb momenteel zoveel op mlijn watchlist staan en er komt eigenlijk alleen maar bij :P .

ben nu bezig met quantico (halfweg seizoen 1),heb nog films op mijn digirecorder staan en die raakt stilaan goed gevuld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 7-1-2017 at 10:20, Superjef zei:

Iemand Beau Séjour gezien afgelopen zondag?

 

Op zich wel interessant idee (vermoord meisje reconstrueert haar eigen moordzaak) en best al enkele intrigerende dingen in het plot. Ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen al hoop ik dat 10 afleveringen niet te veel gaat zijn.

 

Het Limburgse dialect vond ik als Limburger wel wat storend. Roel Vanderstukken in het Limburgs? C'mon...

Ik vind de eerste twee afleveringen alvast zeer goed, ben echt benieuwd naar het vervolg :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eens begonnen aan de Walking Dead. Ondertussen halverwege seizoen 2.

 

Vrij goed tot dusver, maar wel typische Hollywood serie met hun nodeloos lang rekken van bepaalde verhaallijnen. Ook de main protagonist is moreel zo wit als maar kan zijn, vrij storend soms.

Wel jammer van de actrice die ook al in Prison Break meedeed, ik kan die echt niet uitstaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minutes ago, SgtPepper zei:

Mijn vrouw en ik zijn naar New Girl beginnen kijken op Netflix. 
Best een goede reeks, volgens mij staat alles er op en gaat het ook niet verder dan de vier seizoenen. 

 

Zijn 6 seizoenen van. Het 6de loopt momenteel in amerika.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, SgtPepper zei:

Mijn vrouw en ik zijn naar New Girl beginnen kijken op Netflix. 
Best een goede reeks, volgens mij staat alles er op en gaat het ook niet verder dan de vier seizoenen. 

 

 

Inderdaad een leuke reeks.

De mix van karakters is goed afgestemd op elkaar.

Vooral Nick is geniaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, SgtPepper zei:

Mijn vrouw en ik zijn naar New Girl beginnen kijken op Netflix. 
Best een goede reeks, volgens mij staat alles er op en gaat het ook niet verder dan de vier seizoenen. 

 

In sommige afleveringen erger ik mij dood aan Zooey Deschanel :P ik zou dat wijf soms echt willen slaan haha. Nick is idd geniaal, Schmitt vind ik ook echt goed gespeeld vooral.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu naar de Podcast van Sven De Ridder beginnen luisteren, Gremlins strike back. 

Dan valt het me nog meer op hoeveel films ik mis en hoeveel ik niet zie. Wetende dat ik vroeger soms vier films op één dag zag :P 

Maar vandaag de dag vind ik het ook niet zo eenvoudig meer om films te vinden, wat een contradictie is aangezien Netflix het zo makkelijk maakt. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arrival

Ik weet niet meer in welke podcast ze er over bezig waren, maar gisteren de film opgezet en ik moet zeggen ik was niet teleurgesteld. 

Ook gezien dat deze een oscar nominatie heeft voor beste film maar naar wat ik hoor over La La Land en Manchester by the Sea betwijfel ik of Arrival kans maakt op deze oscar. Om eerlijk te zijn ben ik me gaandeweg beginnen storen aan het verhaal maar uiteindelijk valt alles goed samen wat het wel een goede film maakt. 

 

Deadpool

Zo een film die hier al lang staat te wachten om bekeken te worden maar waar ik maar niet mee begon. 

Ik moet zeggen dat ik echt genoten heb van de film, ik kende het personage niet of heel de context van het verhaal maar ik heb er van genoten. 

Hoe die film gefilmd is, hoe die actie scenes in elkaar steken de humor, de knipogen naar het publiek... Echt geweldig. 

Héél af en toe stoorde mij iets klein maar echt genoten van de film.

 

Mad Max fury road:

Geweldig... 

Een film van twee uur en ik was twee uur gebiologeerd aan het kijken naar een actie achtervolging en ja...

Op het einde zat ik er met grote ogen op het puntje van mijn stoel naar te kijken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, SgtPepper zei:

Arrival

Ik weet niet meer in welke podcast ze er over bezig waren, maar gisteren de film opgezet en ik moet zeggen ik was niet teleurgesteld. 

Ook gezien dat deze een oscar nominatie heeft voor beste film maar naar wat ik hoor over La La Land en Manchester by the Sea betwijfel ik of Arrival kans maakt op deze oscar. Om eerlijk te zijn ben ik me gaandeweg beginnen storen aan het verhaal maar uiteindelijk valt alles goed samen wat het wel een goede film maakt. 

 

 

Dieje wil ik ook zien. Maar dieje moet nog in de zalen komen zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Piussi zei:

 

Dieje wil ik ook zien. Maar dieje moet nog in de zalen komen zeker?

 

Dat zou goed kunnen, om eerlijk te zijn ga ik nog amper naar de cinema wegens te duur. 

Hoe dan ook oscar nominatie en algemeen gezien gaan die pas later bij ons in de zalen dus :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, SgtPepper zei:

 

Dat zou goed kunnen, om eerlijk te zijn ga ik nog amper naar de cinema wegens te duur. 

Hoe dan ook oscar nominatie en algemeen gezien gaan die pas later bij ons in de zalen dus :-) 

 

ZOu die graag kijken maar @grieksken stak liever zijn geld in een appartement dan met mij naar de cinema te gaan :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minutes ago, grieksken zei:

sjah seh manne, er besta ook zowiet als ne maat is trakteren in ne cinema he.... ma da zat er ook ni in :P

ma idd ik ben wel blut nu :) ff sparen want heb nog wel wat afwerkingen nodig in m'n appartement

gulle donaties worden geaccepteerd trouwens :P

 

Ge moogt binnenkort al mee rijden mee mij isda ook al nie goe? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...