Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Welke games speel jij?


Don Gielius

Aanbevolen berichten

Heb ook wel interesse in motorsport manager. Is het moeilijk als je behalve FM geen andere games gewoon bent? Of is de instapdrempel laag?

 

Kunnen de namen van de rijders/teams aangepast worden? Of moet je het met de fictieve blijven doen?

 

Voordelen/nadelen van het spel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 862
  • Created
  • Laatste reactie
19 minutes ago, smetje zei:

Heb ook wel interesse in motorsport manager. Is het moeilijk als je behalve FM geen andere games gewoon bent? Of is de instapdrempel laag?

 

Kunnen de namen van de rijders/teams aangepast worden? Of moet je het met de fictieve blijven doen?

 

Voordelen/nadelen van het spel?

Je start het spel in een tutorial waarin ze je alles uitleggen. Even opletten daar en dan ben je er snel mee weg.

Het is een simulatiegame, dus niks speciaal en lage instapdrempel.

 

Aangezien het de eerste versie is moeten ze nog vanalles lanceren.

Zo komt de steam workshop binnenkort online en zullen er tegen dan waarschijnlijk wel mods komen om de namen en dergelijke echt te maken.

Op dit moment is het echter nog te vroeg dag voor die mods. Al kan je ze altijd zelf veranderen met een editor

 

b51a7e2ef7ed3ded5de79eab4994316b.jpg

Iemand deed het blijkbaar al

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo heel sim vind ik het persoonlijk niet en het kan echt beter. Maar dan denk ik aan tussentijden, meer data meer grafieken... Nu het is de eerste versie, het werk dat ze er in staken is al zeker de moeite en ik hoop dat ze verder gaan en meer diepgang brengen. Hoewel... Ik ben wel tevreden over hoe het nu is. Heb al meermaals zitten vloeken omdat mijn strategie niet goed zit of dat ik net te vroeg de opdracht geef om te pitten etc...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het eerste dat ze voor mij mogen verbeteren is toch wel die "practice" ... In die 12 minuten kunt ge maximaal 3 keer buiten rijden. Waardoor je toch veel te weinig feedback krijgt voor je setup, althans in de laagste klasse, ben meteen met die challenge van laagste team naar wereldkampioen begonnen ;D In de zesde race mijn eerste podium (2e plaats) gehaald door op intermediate te blijven de laatste 4 ronden ipv nog naar softs te switchen. Net niet genoeg voor de overwinning, 3 bochten voor het einde lag ik nog op kop.

Ik vind het echt een leuk spel, voor een eerste editie zeker niet slecht maar wel nog wat werkpunten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minutes ago, Bankje zei:

Het eerste dat ze voor mij mogen verbeteren is toch wel die "practice" ... In die 12 minuten kunt ge maximaal 3 keer buiten rijden. Waardoor je toch veel te weinig feedback krijgt voor je setup, althans in de laagste klasse, ben meteen met die challenge van laagste team naar wereldkampioen begonnen ;D In de zesde race mijn eerste podium (2e plaats) gehaald door op intermediate te blijven de laatste 4 ronden ipv nog naar softs te switchen. Net niet genoeg voor de overwinning, 3 bochten voor het einde lag ik nog op kop.

Ik vind het echt een leuk spel, voor een eerste editie zeker niet slecht maar wel nog wat werkpunten.

Tipke als ge 1 ronde uitgaat, moet zelfs geen tijd zijn. Onmiddellijk weer binne komen dan weet ge evenveel als 3 rondes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, stvvrules zei:

Tipke als ge 1 ronde uitgaat, moet zelfs geen tijd zijn. Onmiddellijk weer binne komen dan weet ge evenveel als 3 rondes 

 

Ja dat heb ik ook al ondervonden, maar dan nog das al minstens een kleine 2 minuten dat ge kwijt zijt en dan nog eens ongeveer een halve minuut tegen dat uw aanpassingen op de wagen worden gedaan :P Ik zou die practice toch wat langer maken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Bankje zei:

 

Ja dat heb ik ook al ondervonden, maar dan nog das al minstens een kleine 2 minuten dat ge kwijt zijt en dan nog eens ongeveer een halve minuut tegen dat uw aanpassingen op de wagen worden gedaan :P Ik zou die practice toch wat langer maken :P

 

Mjah ik kan toch keer of 4,5 doen 

Ge kunt da wel aanpassen blijkbaar (in een notepad file)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, SgtPepper zei:

Ik ben in mijn eerste seizoen en er blijft al héél dat seizoen een slot open voor sponsors.
Aangezien ik niet de 2de plek kan halen en dat dit de vereiste is voor de bonus te behalen :P 


Haha, hier net hetzelfde :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, hjs666 zei:

 

Volgens sommigen beter dan rollercoaster tycoon ooit was.

Heb ook al filmpjes opgezocht,graphics zien er indrukwekkend uit.

Is de gameplay ook aangenaam?

 

Ik vind van wel + die Workshop van Steam zorgt ervoor dat er veel creaties ontstaan die je kan gebruiken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minutes ago, Iker zei:

 

Ik vind van wel + die Workshop van Steam zorgt ervoor dat er veel creaties ontstaan die je kan gebruiken.

 


Ik denk uitgebreider dan Rollercoaster ooit was. Vooral het kunnen creëren van eigen dingen denk ik dan. Zo kon ik toch al afleiden uit bepaalde gameplay die ik zag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...