Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Welke games speel jij?


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 862
  • Created
  • Laatste reactie

Draint uw batterij wel lijk ne mofo.

Zelfs aan de oplader, gaat de batterij naar beneden als ik em niet op battery saver zet.

 

Ondertussen level 4 en 9 pokemons, waaronder ne Kadabra just gevangen. Ook al mijne Weedle en mijne Pidgey geevolueerd yo.

Ik voel mij terug 15 jaar :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

I hear ya, ik ging naar de nachtwinkel en deed een hele toer ervoor en erna, één stomme weedle :D

 

Uiteindelijk wel nog de moeite gezien toen ik thuis kwam en mijn schoenen af deed, ik mijn pokémons wilde tonen aan de vriendin. Stond er een nieuwe weedle op één voetje. Terug naar beneden ( gin tonic nog in de hand ), weedle gevangen, laten evolueren naar kakuna en een toffe manier om mijn eerste pokémon go af te ronden :D

Op autostrade werkt het niet trouwens, voor diegene die dat willen proberen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, Pica said:

I hear ya, ik ging naar de nachtwinkel en deed een hele toer ervoor en erna, één stomme weedle :D

 

Uiteindelijk wel nog de moeite gezien toen ik thuis kwam en mijn schoenen af deed, ik mijn pokémons wilde tonen aan de vriendin. Stond er een nieuwe weedle op één voetje. Terug naar beneden ( gin tonic nog in de hand ), weedle gevangen, laten evolueren naar kakuna en een toffe manier om mijn eerste pokémon go af te ronden :D

Op autostrade werkt het niet trouwens, voor diegene die dat willen proberen :D

Tijdens de file werkt dat wel op de autostrade hoor :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het 3 keer even geprobeerd (op verschillende plaatsen) en had 3 keer vrij snel één gevangen. Eerst een Squirtle op de trein, dan in Zubat in de winkelstraat in Blankenberge en dan een Drowzee in het station van Dendermonde.

Heb wel nog zo geen shop ofzo gepasseerd en behalve vangen weet ik er nog niet veel van. Hoe laat je ze evolueren? Ik heb al gelezen dat je dubbele kan versturen naar die prof en dan krijg je er iets voor.

En wat bedoelen jullie met Charmander gekozen? Is dat met die kleuren waar je moet uit kiezen? En hoe doe je dat? Daarvoor moet je zo een punt vinden zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minutes ago, smetje said:

Ik heb het 3 keer even geprobeerd (op verschillende plaatsen) en had 3 keer vrij snel één gevangen. Eerst een Squirtle op de trein, dan in Zubat in de winkelstraat in Blankenberge en dan een Drowzee in het station van Dendermonde.

Heb wel nog zo geen shop ofzo gepasseerd en behalve vangen weet ik er nog niet veel van. Hoe laat je ze evolueren? Ik heb al gelezen dat je dubbele kan versturen naar die prof en dan krijg je er iets voor.

En wat bedoelen jullie met Charmander gekozen? Is dat met die kleuren waar je moet uit kiezen? En hoe doe je dat? Daarvoor moet je zo een punt vinden zeker?

Shops vind je meestal terug op 'historische' plaatsen dacht ik gelezen te hebben.. In werkelijkheid zijn de gebouwen meestal iets minder 'historisch'.. Ik ben al shops tegengekomen bij kerken, kapellen, windmolens...

Evolueren kan je doen door op de pokebal onderaan het scherm te klikken en dan rechts pokémon te kiezen.
Nu heb je een overzicht van al je pokemon. Hier kan je er eentje selecteren; en dan krijg je info + mogelijkheid om sterker te maken en evolueren. Dit kost je wel stardust + candy.
Beide verdien je bij het vangen van pokemon.

Bij de start van het spel kon je kiezen tussen 3 pokemon: Charmander, Squirtle en Bulbasaur. 
Aangezien je zegt Squirtle gevangen te hebben, heb je wss voor deze gekozen, zonder te weten dat je verschillende opties had.. (ik heb hetzelfde voorgehad met Bulbasaur).

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minutes ago, Dogfacedgremlin said:

Shops vind je meestal terug op 'historische' plaatsen dacht ik gelezen te hebben.. In werkelijkheid zijn de gebouwen meestal iets minder 'historisch'.. Ik ben al shops tegengekomen bij kerken, kapellen, windmolens...

Evolueren kan je doen door op de pokebal onderaan het scherm te klikken en dan rechts pokémon te kiezen.
Nu heb je een overzicht van al je pokemon. Hier kan je er eentje selecteren; en dan krijg je info + mogelijkheid om sterker te maken en evolueren. Dit kost je wel stardust + candy.
Beide verdien je bij het vangen van pokemon.

Bij de start van het spel kon je kiezen tussen 3 pokemon: Charmander, Squirtle en Bulbasaur. 
Aangezien je zegt Squirtle gevangen te hebben, heb je wss voor deze gekozen, zonder te weten dat je verschillende opties had.. (ik heb hetzelfde voorgehad met Bulbasaur).

Ik heb de eerste keer getest op de trein en mijn 4G viel soms weg. Zal zo dus idd Squirtle gekozen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar blijft dat apart topic? :D

Ik heb het gisterenavond geïnstalleerd dankzij Rhand. Gekozen voor Charmander. Ondertussen een Pidgeotto gevonden toen ik op het werk een groot boodschap deed. En nu net aan de eettafel Eevee kunnen vangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, Rhand said:

Kzijn echt nen trendsetter.

Voor Pokémon GO was da nu niet direct nodig :P . Wat een spel maat, net een gym overgenomen en direct al weer kwijt en 2 minuten later was die hem weer kwijt. Enzovoort enzoverder :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...