Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Welke games speel jij?


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 862
  • Created
  • Laatste reactie

Schalke 04 (ja, dat voetbalteam uit Duitsland) heeft een team in League of Legends gekocht. Ze denken er zelfs aan om later eventueel met hun infrastructuur LoL evenementen te hosten :))
Hun team heeft gisteren toch al twee wedstrijden gewonnen. Vandaag eentje verloren, en ze zijn nu nog bezig met de tweede wedstrijd van vandaag.

Fijn dat esports nu toch al iets meer aandacht krijgt, als grote sportorganisaties zich ermee gaan moeien :P 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 13-6-2016 at 10:58 AM, Piussi said:

 

Mezelf een vadersdagkado gekocht enkele nieuwe treinen en 2 'nieuwe' routes gekocht in een pakket voor 30€.

Dit scenario al 6 keer gefaald :P ga nog wat moeten oefenen blijkbaar.

Hoe faalt ge ? Door op tijd te komen met de trein ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
1 minute ago, grieksken said:

hmja je moet uit de play store uitloggen, een account aanmaken in australie, dan downloaden en dan is het speelbaar.
Achteraf kan je die playstore terug omswitchen, maar dat vind ik toch wa veel werk :P

Moest er een zijn met minder mag het altijd gepost worden ;)

 

Als je android hebt, moet je gewoon de .apk downloaden. Meer niet. Niks speciaal uitloggen of fake accounts aanmaken. Das voor IOS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minutes ago, Blup008 said:

Allez, ik zal aan het werk ne nieuwe telefoon gaan vragen.

Ik zie het al voor mij:

Directie: "Waarom wil je een nieuwe telefoon?"

Ik: "Om Pokémon te spelen."

Directie: "..."

Directie: Nie bewegen! Der zit ne Pikachu achter u!
Blup: Webcam.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...