Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Welke games speel jij?


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 862
  • Created
  • Laatste reactie

Aparte keys ;)

Normaal kan je een refund vragen als je minder dan 2h gespeeld hebt.

Even opgezocht en refund zou moeten lukken.

Maar dat duurt natuurlijk even voor dat behandeld is.

Mag ik ondertussen die bundel al kopen? Of gaat dat een conflict geven (voor terugbetaling) omdat je er dan 2 hebt? Of die bundel al kopen en wachten met activeren? Want die bundel is niet van Steam zelf zeker? Koop je via een andere website?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed, mijn lijstje:

 

- Company of Heroes / 3,24e

- Tropico 4 / 3,14e

- Industry Giant II / 2,99e

- Metal Slug 3 / 3,49e

- Rollercoaster Tycoon Deluxe / 1,83e

- Worms Armageddon / 2,24e

- The Witcher: EE / 1,49e

- The Witcher 2: EE / 2,99e

- Europa Universalis IV: EE / 11,24e

- SimCity 4: Deluxe / 2,49e

- Age of Empires II: HD / 3,99e

 

Totaal: 39,13e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even opgezocht en refund zou moeten lukken.

Maar dat duurt natuurlijk even voor dat behandeld is.

Mag ik ondertussen die bundel al kopen? Of gaat dat een conflict geven (voor terugbetaling) omdat je er dan 2 hebt? Of die bundel al kopen en wachten met activeren? Want die bundel is niet van Steam zelf zeker? Koop je via een andere website?

 

Die bundel koop je gewoon via die link die ik gaf. Je hebt nog een 9 dagen de tijd trouwens voor die bundel, dinsdag worden er ook nog games toegevoegd aan het above average deel. 

Maar je kan hem ook al gewoon kopen en dan wachten met je key in te lossen voor die game tot je je refund hebt gekregen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke total war zou ik moeten kopen op de steam sales? Ik heb dat ooit gehad, maar mijn laptop kon dat niet draaien. Nu zou dat wel moeten lukken, maar hoe kies je uit al die versies?

 

Pfff ja, die zijn allemaal een beetje hetzelfde maar allemaal een andere fase in de geschiedenis.. mijn favoriet blijft Medieval Total War 2 en de beide Rome Total Wars. Atilla is de laatste nieuwe maar geen idee of die goed is. Dus het is vooral persoonlijke voorkeur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke total war zou ik moeten kopen op de steam sales? Ik heb dat ooit gehad, maar mijn laptop kon dat niet draaien. Nu zou dat wel moeten lukken, maar hoe kies je uit al die versies?

 

Rome: Total War en Medieval II: Total War.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...