Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Rode Duivels


Don Gielius

Aanbevolen berichten

Zolang we niet weten wat er gebeurd is, kunnen we hier geen uitspraken over doen. Ik vertrouw Martinez wel dat hij een reden heeft om Radja nu niet op te roepen. De selectie van Fellaini en Defour is voor mij ook terecht, die zijn goed bezig. Witsel volg ik zo niet in China dus dat weet ik niet. En wie hij selecteert maakt me niet zoveel uit, met wie hij speelt is veel belangrijker!

 

En wat doet Dendoncker tussen de verdedigers?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie
1 minuut geleden, Superjef zei:

Zolang we niet weten wat er gebeurd is, kunnen we hier geen uitspraken over doen. Ik vertrouw Martinez wel dat hij een reden heeft om Radja nu niet op te roepen. De selectie van Fellaini en Defour is voor mij ook terecht, die zijn goed bezig. Witsel volg ik zo niet in China dus dat weet ik niet. En wie hij selecteert maakt me niet zoveel uit, met wie hij speelt is veel belangrijker!

 

En wat doet Dendoncker tussen de verdedigers?

 

Zonder twijfel zal hij zijn redenen hebben, maar ik vind het redelijk belachelijk om het geen straf te noemen dan... want dat lijkt het me wel te zijn. Of het nu is omdat Radja niet gefocust was of dat hij te laat was op de bespreking..... 

Maar was het ook niet vorige keer dat hij vermeend dronken achter het stuur zat? of allesinds laat tegengehouden werd door de politie? Ik dacht dat dit tussen 2 matchen door was? Misschien dat het hier dan mee te maken heeft? 

 

Hoe dan ook vind ik het jammer want Radja is een geweldige voetballer, maar....

- van moment 1 zat het er al tegen omdat Radja rookt. Akkoord dit moet niet in het openbaar verschijnen (foto's met sigaretten) qua goed voorbeeld, maar zijn resultaten bij Roma zijn met even veel sigaretten gemaakt

- als hij dan speelt, speelt Martinez hem uit op een positie die niet goed is voor hem wat mij betreft. Hij heeft al meer op links gestaan en al aanvallend middenvelder, maar jammer genoeg niet voldoende op zijn positie centraal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, grieksken zei:

 

Zonder twijfel zal hij zijn redenen hebben, maar ik vind het redelijk belachelijk om het geen straf te noemen dan... want dat lijkt het me wel te zijn. Of het nu is omdat Radja niet gefocust was of dat hij te laat was op de bespreking..... 

Maar was het ook niet vorige keer dat hij vermeend dronken achter het stuur zat? of allesinds laat tegengehouden werd door de politie? Ik dacht dat dit tussen 2 matchen door was? Misschien dat het hier dan mee te maken heeft? 

 

Hoe dan ook vind ik het jammer want Radja is een geweldige voetballer, maar....

- van moment 1 zat het er al tegen omdat Radja rookt. Akkoord dit moet niet in het openbaar verschijnen (foto's met sigaretten) qua goed voorbeeld, maar zijn resultaten bij Roma zijn met even veel sigaretten gemaakt

- als hij dan speelt, speelt Martinez hem uit op een positie die niet goed is voor hem wat mij betreft. Hij heeft al meer op links gestaan en al aanvallend middenvelder, maar jammer genoeg niet voldoende op zijn positie centraal.

 

Akkoord 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Radje rookt, Radja drinkt en Radja komt al eens te laat op zijn werk. awel, dan toont hij alleen maar dat hij ne mens is. En daarvoor wordt hij gestraft, omdat hij ne mens is. Idioot is het. 

Ik hoor hier voorbeeldfunctie vallen. Awel ik ben leerkracht, voorbeeldfunctie dus, en ik rook in t openbaar en ik drink in t openbaar en ik kom te laat. Zwaarste straf die ik al kreeg is ne keer ne scheve van mijn directrice.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ivago zei:

Radje rookt, Radja drinkt en Radja komt al eens te laat op zijn werk. awel, dan toont hij alleen maar dat hij ne mens is. En daarvoor wordt hij gestraft, omdat hij ne mens is. Idioot is het. 

Ik hoor hier voorbeeldfunctie vallen. Awel ik ben leerkracht, voorbeeldfunctie dus, en ik rook in t openbaar en ik drink in t openbaar en ik kom te laat. Zwaarste straf die ik al kreeg is ne keer ne scheve van mijn directrice.  

 

Toch niet helemaal mee eens. 

 

- Er staat nog nergens vast dat hij door Martinez gestraft is omwille van roken of drinken

- Te laat komen als sporter wordt zelfs bij jeugdploegen al bestraft, niet meer dan normaal dat dit bij profs ook gebeurt

- Als leerkracht te laat komen is inderdaad geen reden om ontslagen te worden, in de privésector wel hoor (onder andere door de vaste benoemingen)

- Roken en drinken hebben geen invloed op je werkprestaties als leerkracht (tenzij je niet nuchter voor de klas verschijnt :ph34r:), voor een sporter geldt dat niet.

- Ik ben er zeker van dat jouw voorbeeldfunctie als leerkracht ook geldt. Je drinkt in het openbaar? Niemand zal er iets van zeggen dat je op een terrasje of een festival drinkt, maar zowel ouders, leerlingen, directie, ... zal het toch ook niet appreciëren als je ligt te kotsen in de goot?

- Onze voorbeeldfunctie als leerkracht beperkt zich tot onze eigen omgeving, bij internationale voetballers ligt dat toch nog anders. Part of the job, ze worden er ook goed genoeg voor betaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Superjef zei:

 

Toch niet helemaal mee eens. 

 

- Er staat nog nergens vast dat hij door Martinez gestraft is omwille van roken of drinken

- Te laat komen als sporter wordt zelfs bij jeugdploegen al bestraft, niet meer dan normaal dat dit bij profs ook gebeurt

- Als leerkracht te laat komen is inderdaad geen reden om ontslagen te worden, in de privésector wel hoor (onder andere door de vaste benoemingen)

- Roken en drinken hebben geen invloed op je werkprestaties als leerkracht (tenzij je niet nuchter voor de klas verschijnt :ph34r:), voor een sporter geldt dat niet.

- Ik ben er zeker van dat jouw voorbeeldfunctie als leerkracht ook geldt. Je drinkt in het openbaar? Niemand zal er iets van zeggen dat je op een terrasje of een festival drinkt, maar zowel ouders, leerlingen, directie, ... zal het toch ook niet appreciëren als je ligt te kotsen in de goot?

- Onze voorbeeldfunctie als leerkracht beperkt zich tot onze eigen omgeving, bij internationale voetballers ligt dat toch nog anders. Part of the job, ze worden er ook goed genoeg voor betaald.

Ja ge hebt grotendeels gelijk, en we staan ook niet in Martinez' noch in Radja's schoenen. Kan mij zo voorstellen dat dat niet de gemakkelijkste pee is om mee te werken. Plus kennen we idd de eigenlijke reden niet.

Maar mijn punt is: beerruimer, leerkracht, profvoetballer of eerste minister, we moeten vooral toch nog mens knn blijven en geen trekpopkes

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ivago zei:

Ja ge hebt grotendeels gelijk, en we staan ook niet in Martinez' noch in Radja's schoenen. Kan mij zo voorstellen dat dat niet de gemakkelijkste pee is om mee te werken. Plus kennen we idd de eigenlijke reden niet.

Maar mijn punt is: beerruimer, leerkracht, profvoetballer of eerste minister, we moeten vooral toch nog mens knn blijven en geen trekpopkes

 

Inderdaad, laat de popkes maar trekken :smirk:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorbeeldfunctie, een woord uitgevonden door luie ouders die hun eigen verantwoordelijkheid willen ontlopen.

 

Als uwe kleine begint te roken, te drinken of te laat gaat komen omwille van Radja's "voorbeeldfunctie", zijt ge gewoon een slechte ouder, case closed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind zelf dat voetballers al niet veel als prof moeten leven en dat beetje er wel zou mogen zijn, maar tegelijk is radja onmisbaar in deze ploeg en is dat het zijn keuze is om niet de 100% uit zijn lijf te halen. Als hij dan nog beter is dan de rest, dan is Martinez een idioot om hem niet op te roepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Pica zei:

Ik vind zelf dat voetballers al niet veel als prof moeten leven en dat beetje er wel zou mogen zijn, maar tegelijk is radja onmisbaar in deze ploeg en is dat het zijn keuze is om niet de 100% uit zijn lijf te halen. Als hij dan nog beter is dan de rest, dan is Martinez een idioot om hem niet op te roepen.

 

Vind je hem echt onmisbaar dan? En in deze fase tegen godbetert Griekenland en Gibraltar? Toch volk genoeg voor een deftig middenveld...

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Superjef zei:

 

Vind je hem echt onmisbaar dan? En in deze fase tegen godbetert Griekenland en Gibraltar? Toch volk genoeg voor een deftig middenveld...

 

misschien niet maar je moet toch aan een groep beginnen werken?

Martinez was de man die zei we hebben veel keuze in topcompetities

ook hij was de man die zei we moeten spelers hebben die spelen bij hun clubs om in aanmerking te komen.
Toch zitten Witsel, Fellaini, Tielemans, Vermaelen in de selectie.... 

Ik kan begrijpen dat je een wapen dat Fellaini is erbij wil en Tielemans zal in de nabijetoekomst wel zal spelen, maar Witsel gaat in de nabije toekomst niet naar een topcompetitie gaan lijkt me, om nog maar te zwijgen over Vermaelen die ook niet in de nabije toekomst gaat spelen.
 

Ik zeg niet dat Martinez buiten moet of weet ik veel, maar ik vind hem nu al wel een zeveraar. Hij zegt vaak A en doet dan B. Daar heb ik het wel moeilijk mee. Was hij niet de man die binnenkwam en sprak van een open communicatie? Sjah....

 

 

7 uren geleden, ivago zei:

Radje rookt, Radja drinkt en Radja komt al eens te laat op zijn werk. awel, dan toont hij alleen maar dat hij ne mens is. En daarvoor wordt hij gestraft, omdat hij ne mens is. Idioot is het. 

Ik hoor hier voorbeeldfunctie vallen. Awel ik ben leerkracht, voorbeeldfunctie dus, en ik rook in t openbaar en ik drink in t openbaar en ik kom te laat. Zwaarste straf die ik al kreeg is ne keer ne scheve van mijn directrice.  

 

Zonder twijfel, maar zoals gezegd hierboven ergens zal je hier ook niet over de schreef moeten gaan. Daarnaast gaat de media niet kraaien omdat jij dronken achter het stuur zit, dit is bij voetballers wel. Hoe je het ook draait of keert alles wat je doet als profvoetballer, zeker als je bij de grote hoort, komt in de media. Of je dit nu wil ofniet. Wat mij betreft gaat Radja ook bij Roma roken en selecteer je hem op basis van zijn prestaties bij Roma. Dat doet dus niet ter zijde, maar wat mij betreft hoef je als profvoetballer niet met een sigaret in je bakkes op foto te komen. Het lijkt me toch niet teveel gevraagd omdat pakje sigaretten effe in je zak te steken of in je tas te stoppen als je op de foto gaat? 

en dan nog.... zelfs al gebeurt dat, mij boeit het niet dat hij rookt, maar als 'merk' rode duivel en topsporter komt het gewoon niet overeen met de waarden die een topsporter beamen.... 

Wat mij betreft hoort het wel zo te zijn dat je als profvoetballer niet dronken hoeft te rijden of veel te hard te rijden. Dit hoeft nooit niet, dat je nu profvoetballer bent of niet. Alleen komt dit in het nieuws als je profvoetballer ben.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Superjef zei:

 

Vind je hem echt onmisbaar dan? En in deze fase tegen godbetert Griekenland en Gibraltar? Toch volk genoeg voor een deftig middenveld...

 

Tuurlijk, maar dan kan je evengoed Vanaken en Derijck oproepen. Als dat je referentie is. Ik vermoed dat de kwalificatie matchen dienen om een groep en systeem te vormen. Dan roep je je beste spelers op. Radja is onze beste middenvelder. By far.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

En de totaal overdreven rode kaar voor Gibraltar..
Het was die man zijn eerste wedstrijd op dit niveau; het mag gerust meteen zijn laatste zijn ook ^^

 

Volgens de regels toch een terechte rode kaart?

Laatste man en het contact is er niet door een actie om de bal te spelen. Per definitie een rode kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Brechtovic zei:

 

Volgens de regels toch een terechte rode kaart?

Laatste man en het contact is er niet door een actie om de bal te spelen. Per definitie een rode kaart.

 

Is dat niet veranderd die regel? Omdat het een dubbele bestraffing was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Brechtovic zei:

 

Volgens de regels toch een terechte rode kaart?

Laatste man en het contact is er niet door een actie om de bal te spelen. Per definitie een rode kaart.

 

11 minuten geleden, Pica zei:

 

Is dat niet veranderd die regel? Omdat het een dubbele bestraffing was?

 

Die regel is inderdaad dit seizoen aangepast. En maar terecht ook; gebeuren veel ergere dingen dan wat die arme man gisteren deed bij De Bruyne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Pica zei:

 

Is dat niet veranderd die regel? Omdat het een dubbele bestraffing was?

 

Vroeger was het sowieso rood als je de laatste man was. Nu is het pas rood als je het contact zich niet voordoet bij een poging om de bal te spelen.

Alleja, zo heb ik de uitleg van de scheidsrechter geïnterpreteerd toen ik vorig seizoen een doorgebroken speler neertrok :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Brechtovic zei:

 

Vroeger was het sowieso rood als je de laatste man was. Nu is het pas rood als je het contact zich niet voordoet bij een poging om de bal te spelen.

Alleja, zo heb ik de uitleg van de scheidsrechter geïnterpreteerd toen ik vorig seizoen een doorgebroken speler neertrok :D

 

zo zou het idd zijn nu.... maar enkel in de box om dubbele bestraffingen te voorkomen.
Dit wil zeggen penalty en geel of vrijeschop en rood als ik me niet vergis

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Iker zei:

Al een geluk dat Witsel zo'n schoolvoorbeeld is van discipline en Radja er niet bij is.

Had gerust 15-0 kunnen zijn.

 

Hopelijk heeft Witsel nu eindelijk krediet verloren bij Martinez maar ik vrees er voor... :erm:

 

1 uur geleden, Brechtovic zei:

 

Vroeger was het sowieso rood als je de laatste man was. Nu is het pas rood als je het contact zich niet voordoet bij een poging om de bal te spelen.

Alleja, zo heb ik de uitleg van de scheidsrechter geïnterpreteerd toen ik vorig seizoen een doorgebroken speler neertrok :D

 

Hoe? Krijgen jullie als speler geen update van de reglementswijzigingen? :ehm:

 

1 uur geleden, grieksken zei:

 

zo zou het idd zijn nu.... maar enkel in de box om dubbele bestraffingen te voorkomen.
Dit wil zeggen penalty en geel of vrijeschop en rood als ik me niet vergis

 

Hoog tijd dat ik de regels eens verduidelijk hier :smirk:

 

Allereerst geldt deze regel enkel in het strafschopgebied. Al de rest i.v.m. doorgebroken spelers is nog steeds rood.

 

Ten tweede moet je een onderscheid maken tussen een dogso (denying an obvious goal scoring opportunity - open doelkans dus), een beloftevolle aanval en een gewone fout ergens in het strafschopgebied.

  • Dogso zonder bal te willen spelen: penalty en rood
  • Dogso maar bal willen spelen: penalty en geel (was gisteren dus het geval bij KDB)
  • Beloftevol zonder bal te willen spelen: penalty en geel (tenzij bij studs op de knie ofzo, dat blijft uiteraard rood)
  • Beloftevol maar bal willen spelen: penalty en geen kaart
  • Gewone fout in strafschopgebied: penalty en geen kaart

Duwen, trekken, hands,... gelden dus allemaal als 'niet bal willen spelen'.

 

At your service :smirk:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...