Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Rode Duivels


Don Gielius

Aanbevolen berichten

Grappig hoe iedereen zijn mening heeft en iedereen die hier heengooit terwijl ik durf wedden dat er niemand de russische competitie of de mls maar een beetje volgt.
Lombaerts speelt amper dit seizoen en Ciman is keer op keer een van de uitblinkers van de MLS. Daarnaast deed hij het bij Standard centraal ook niet slecht, dus waarom zou je hem niet oproepen? 

Ik kan me best vinden in de selectie van Martinez. Ik begrijp dat Cavanda weer een bijzonder verhaal is, maar waarom zou je in een vriendematch tegen Nederland Foket en Cavanda niet elk een helft geven? Je hebt een probleem op je backs en Cavanda kan beide backs aan. Hij speelde dan wel een slechte match vorige keer, maar wederom wie volgt er hier de Turkse competitie?? al zal hij met 1 basisplaats nog niet veel gedaan hebben, je weet niet wat hij bijleert, Galatasaray is ook geen klein team hé...

J. Lukaku roepen we ook altijd op als hij fit is, en wat brengt hij defensief bij? Of krijgt hij meer respijt omdat hij bij lazio speelt? 

We kunnen natuurlijk ook stoppen met verdedigers op te roepen en pakweg Chadli weer oproepen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie
10 minutes ago, grieksken zei:

Grappig hoe iedereen zijn mening heeft en iedereen die hier heengooit terwijl ik durf wedden dat er niemand de russische competitie of de mls maar een beetje volgt.
Lombaerts speelt amper dit seizoen en Ciman is keer op keer een van de uitblinkers van de MLS. Daarnaast deed hij het bij Standard centraal ook niet slecht, dus waarom zou je hem niet oproepen? 

Ik kan me best vinden in de selectie van Martinez. Ik begrijp dat Cavanda weer een bijzonder verhaal is, maar waarom zou je in een vriendematch tegen Nederland Foket en Cavanda niet elk een helft geven? Je hebt een probleem op je backs en Cavanda kan beide backs aan. Hij speelde dan wel een slechte match vorige keer, maar wederom wie volgt er hier de Turkse competitie?? al zal hij met 1 basisplaats nog niet veel gedaan hebben, je weet niet wat hij bijleert, Galatasaray is ook geen klein team hé...

J. Lukaku roepen we ook altijd op als hij fit is, en wat brengt hij defensief bij? Of krijgt hij meer respijt omdat hij bij lazio speelt? 

We kunnen natuurlijk ook stoppen met verdedigers op te roepen en pakweg Chadli weer oproepen! 

 

Chadli is geblesseerd, focus grieksken :D

 

Als bondscoach moet je 11 miljoen meningen aankunnen é :)

 

Ik weet dat Lombaerts niet speelt en Ciman wel. Waar Ciman zijn hoogtepunt Standard was ( ik schat MLS lager in, maar dat ben ik ), is dat van Lombaerts bij een russische kampioen/CL deelnemer. Daar was hij sterkhouder. Ok, de relatie is verkloot nu, maar hij blijft wel keigoed. Speelt daar ook ene Witsel die ook opgeroepen wordt é :D. Gaat ook niet over Ciman vs Lombaerts, het is verdedigbaar, maar wel met alle respect Foket/Cavanda die dan in de plaats komen. Zitten nu met 4 rechtsbacks in onze selectie :D

 

Martinez heeft ook de luxe niet om zo en passant nieuwe spelers op te roepen vind ik. Is nog veel werk om de 'vaste' kern zijn systeem aan te leren, zou beter daarop focussen in mijn ogen. In plaats van spelers op te roepen die er met alle respect niet of amper bijhoren en die dan al dan niet te gebruiken. Ik ben maar één meningen van de 11 miljoen en de zijne is vele belangrijker, maar dit soort zaken moet je toch mee oppassen. Waarom nu Lombaerts en Radja bruskeren? Want dat is wel wat er nu aan het gebeuren is natuurlijk. Beide zijn nodig/nuttig voor het volgende WK. Foket en Cavanda, met alle respect, niet echt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minutes ago, grieksken said:

Grappig hoe iedereen zijn mening heeft en iedereen die hier heengooit terwijl ik durf wedden dat er niemand de russische competitie of de mls maar een beetje volgt.
Lombaerts speelt amper dit seizoen en Ciman is keer op keer een van de uitblinkers van de MLS. Daarnaast deed hij het bij Standard centraal ook niet slecht, dus waarom zou je hem niet oproepen? 

Ik kan me best vinden in de selectie van Martinez. Ik begrijp dat Cavanda weer een bijzonder verhaal is, maar waarom zou je in een vriendematch tegen Nederland Foket en Cavanda niet elk een helft geven? Je hebt een probleem op je backs en Cavanda kan beide backs aan. Hij speelde dan wel een slechte match vorige keer, maar wederom wie volgt er hier de Turkse competitie?? al zal hij met 1 basisplaats nog niet veel gedaan hebben, je weet niet wat hij bijleert, Galatasaray is ook geen klein team hé...

J. Lukaku roepen we ook altijd op als hij fit is, en wat brengt hij defensief bij? Of krijgt hij meer respijt omdat hij bij lazio speelt? 

We kunnen natuurlijk ook stoppen met verdedigers op te roepen en pakweg Chadli weer oproepen! 

 

Met alle respect, maar jij precies toch ook niet? Lombaerts speelde deze zomer heel weinig, maar sinds september staat hij quasi weer altijd in de basis. 7 keer in de laatste 10 wedstrijden. Kan helaas niet oordelen of die goed of slecht speelt, ik kijk enkel CSKA.

Wat de MLS betreft, ja, Ciman speelt er zeer goed (al is dat ook afgezwakt na de zomer) maar laten we niet gaan doen alsof de MLS zo speciaal is. Er is een reden waarom versleten verdedigers zoals Ciman en Van Damme ginder zo goed spelen, en dat is niet omdat zij absolute klasbakken zijn. Trouwens, Van Damme is de laatste maanden sterker bezig dan Ciman, waarom hem niet oproepen?

Cavanda heeft trouwens nog maar in 4 van de 9 competitiewedstrijden gespeeld tot dusver, en heeft in meer dan 2 maanden amper 180 speelminuten verzameld. Wie houdt hem op de bank? Sarioglu. Wie? Galatasaray coryfee, dat wel, maar ook al 5 jaar niet meer opgeroepen geweest voor de nationale ploeg van Turkije. Ook niet echt een topploeg de laatste jaren.

 

Maar goed, Cavanda is geen concurrentie voor Lombaerts. Cavanda is er bij omdat Alderweireld er niet bij is. De grootste belediging aan Lombaerts zijn adres is het oproepen van Kabasele. Kerel heeft verdorie 10 (TIEN) minuten gespeeld in de Premier League in de laatste 3 maanden. Wat heeft hij gedaan om er bij te horen en Nicolas niet? Ongelooflijk gewoon.

 

Het allervreemdste aan de selectie is het overslagen van Nainggolan. Is weer terug van blessure en scoorde gisteren nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Rhand zei:

 

Met alle respect, maar jij precies toch ook niet? Lombaerts speelde deze zomer heel weinig, maar sinds september staat hij quasi weer altijd in de basis. 7 keer in de laatste 10 wedstrijden. Kan helaas niet oordelen of die goed of slecht speelt, ik kijk enkel CSKA.

Wat de MLS betreft, ja, Ciman speelt er zeer goed (al is dat ook afgezwakt na de zomer) maar laten we niet gaan doen alsof de MLS zo speciaal is. Er is een reden waarom versleten verdedigers zoals Ciman en Van Damme ginder zo goed spelen, en dat is niet omdat zij absolute klasbakken zijn. Trouwens, Van Damme is de laatste maanden sterker bezig dan Ciman, waarom hem niet oproepen?

Cavanda heeft trouwens nog maar in 4 van de 9 competitiewedstrijden gespeeld tot dusver, en heeft in meer dan 2 maanden amper 180 speelminuten verzameld. Wie houdt hem op de bank? Sarioglu. Wie? Galatasaray coryfee, dat wel, maar ook al 5 jaar niet meer opgeroepen geweest voor de nationale ploeg van Turkije. Ook niet echt een topploeg de laatste jaren.

 

Maar goed, Cavanda is geen concurrentie voor Lombaerts. Cavanda is er bij omdat Alderweireld er niet bij is. De grootste belediging aan Lombaerts zijn adres is het oproepen van Kabasele. Kerel heeft verdorie 10 (TIEN) minuten gespeeld in de Premier League in de laatste 3 maanden. Wat heeft hij gedaan om er bij te horen en Nicolas niet? Ongelooflijk gewoon.

 

Het allervreemdste aan de selectie is het overslagen van Nainggolan. Is weer terug van blessure en scoorde gisteren nog.

 

Ik volg de russische competitie inderdaad voor geen meter, ik heb dit ook nooit aangehaald dacht ik. Ik baseer me op statistieken die ik van websites haal.

Hier vind ik dat hij in de russische competitie 2 matchen gestart is en 1 ingevallen. Dit geeft een totaal van 182 minuten.
De andere matchen komen uit een beker of een europa league, waar met alle respect iedereen zijn B ploeg opstelt, behalven de belgen dan misschien...

 

De MLS is inderdaad een afgezwakte competitie, maar mannen als Drogba, Villa en Pirlo blijven klassebakken. Niet vergeten dat die Pirlo enige tijd geleden de hemel ingeprezen werd en dat Juventus hun winstkansen een serieuze knauw kregen omdat ze Pirlo verloren. Ja, dat Juventus dat een finale van de champions league haalde. Wil dat zeggen dat ik die MLS overschat, zeker niet maar je ziet er soms toch aardige dingen. Moet je Ciman of Vandamme voor mij oproepen? Zeker niet, maar ik ga Martinez niet afschieten omdat hij dit wel doet... wat mij betreft stelt Ciman niet teleur bij de duivels. Hij zaagt niet omdat hij op de bank zit en als hij aan de bak moet doet hij dit zeker naar behoren. 

Cavanda heeft geen onuitwisbare indruk nagelaten in zijn vorige match, ik ben de eerste om toe te geven dat ik hem graag wou zien spelen voor de duivels, maar ook de eerste om toe te geven dat hij veel te zwak was voor de duivels. Toch vraag ik me af of hij dan echt zo veel zwakker is dan J Lukaku? Je zegt zelf een coryfee... Deschacht is dat ook, maar zijn er nooit geen betere verdedigers bij Anderlecht gekomen sinds Deschacht daar speelt dan? 

 

Kabasele vind ik inderdaad ook een heel bizarre keuze. Iemand die nooit speelt moet je mijns inziens ook niet oproepen als hij nog niets bewezen heeft. Er moeten toch andere jonge belgische verdedigers zijn die die kans kunnen krijgen dan lijkt me?

 

Het niet oproepen van Nainggolan vind ik dan weer niet zo vreemd, de reden die hij in de pers aanhaalt wel. Vorige keer was er ruzie en Martinez heeft al duidelijk gezegd dat iemand die rookt niet welkom is in de duivels. Er zal misschien een haar in de boter zitten?  Wel jammer want ik vind Radja een geweldige voetballern, maar ik kan het niet vreemd noemen....

 

 

 

En Pica, misschien heeft Martinez geen vaste kern? We zagen al enige tijd dat we vleugelverdedigers nodig hebben, schieten we onze nieuwe bondscoach dan af omdat hij actief zoekt naar die profielen en die ook oproept wanneer we een vriendenmatch spelen een een thuismatch tegen... Estland????  Je moet die spelers toch ooit de kans geven om hen te bewijzen? Ik sta er niet weigerachtig tegen dat hij nieuwe jongens oproept en kansen wil geven, dat iedereen van 0 start bij de bondscoach. Wil dat zeggen dat ik het eens ben met zijn beslissingen? Neen, maar als iemand door de mand valt deze interlands moet Martinez wel zijn lessen trekken wat mij betreft.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, grieksken said:

 

Ik volg de russische competitie inderdaad voor geen meter, ik heb dit ook nooit aangehaald dacht ik. Ik baseer me op statistieken die ik van websites haal.

Hier vind ik dat hij in de russische competitie 2 matchen gestart is en 1 ingevallen. Dit geeft een totaal van 182 minuten.
De andere matchen komen uit een beker of een europa league, waar met alle respect iedereen zijn B ploeg opstelt, behalven de belgen dan misschien...

 

De MLS is inderdaad een afgezwakte competitie, maar mannen als Drogba, Villa en Pirlo blijven klassebakken. Niet vergeten dat die Pirlo enige tijd geleden de hemel ingeprezen werd en dat Juventus hun winstkansen een serieuze knauw kregen omdat ze Pirlo verloren. Ja, dat Juventus dat een finale van de champions league haalde. Wil dat zeggen dat ik die MLS overschat, zeker niet maar je ziet er soms toch aardige dingen. Moet je Ciman of Vandamme voor mij oproepen? Zeker niet, maar ik ga Martinez niet afschieten omdat hij dit wel doet... wat mij betreft stelt Ciman niet teleur bij de duivels. Hij zaagt niet omdat hij op de bank zit en als hij aan de bak moet doet hij dit zeker naar behoren. 

 

Kom kom, dat is niet eerlijk he. Ge zegt dat hij amper speelt. Ik geef aan dat dat niet zo is. 2/4 competitiewedstrijden sinds 2 oktober, 3 EL matchen en 1 beker match. Dat zijn allemaal matchen met inzet, 6 matchen in de laatste 5 weken. Dat is niet "amper" spelen. Amper spelen is Kabasele of Cavanda :)

 

Drogba, Pirlo en Villa zijn samen 110 jaar oud. Nuff said.

Nuja, mijn probleem is niet met Ciman ditmaal maar met Kabasele. Los daarvan stelt de MLS niet veel voor. Heb een paar keer MLS gezien op de Poolse Eurosport, misschien slechte matchen maar toch niks bijzonders gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat je een vaste kern hebt waaraan je een visie moet overbrengen. Met Toby en Vertonghen heb je pure verdedigers, met Meunier en Lukaku aanvallende alternatieven. Naargelang de tegenstander en beschikbaarheid pas je je dan aan. Ik ben daar misschien 'raar' in, maar je hebt al zo weinig tijd met de nationale ploeg, maak daar dan goed gebruik van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Pica zei:

Ik vind dat je een vaste kern hebt waaraan je een visie moet overbrengen. Met Toby en Vertonghen heb je pure verdedigers, met Meunier en Lukaku aanvallende alternatieven. Naargelang de tegenstander en beschikbaarheid pas je je dan aan. Ik ben daar misschien 'raar' in, maar je hebt al zo weinig tijd met de nationale ploeg, maak daar dan goed gebruik van.

Ik geef je er wel gelijk mee dat je met een vaste kern moet werken, maar mijn mening is dat je in die vaste kern wel een 2-tal spelers mag opnemen om te testen, zeker in vriendenmatchen.

Je kan me niet zeggen dat je een Tielemans en een Dendoncker en een Engels niet mag opnemen in een ploeg op termijn? want als je met een vaste kern werkt bedoel je dit ook.... 

 

 

Rhand idd, hij heeft meer minuten gespeeld en ik hoop van harte dat Lombaerts er bij mag zijn in "zijn" rusland op het WK... maar ik denk dat hij daarvoor Zenit zal moeten verlaten deze winter.
De MLS.... Sjah voetbal staat daar nog niet hoog aangeschreven maar je hebt er wel enkele aardige matchen hoor. wat mij betreft kan die competitie toch naast onze nationale competitie gezet worden... Ik bedoel hier heb je ook de topmatchen, maar daarnaast...

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minutes ago, grieksken zei:

Ik geef je er wel gelijk mee dat je met een vaste kern moet werken, maar mijn mening is dat je in die vaste kern wel een 2-tal spelers mag opnemen om te testen, zeker in vriendenmatchen.

Je kan me niet zeggen dat je een Tielemans en een Dendoncker en een Engels niet mag opnemen in een ploeg op termijn? want als je met een vaste kern werkt bedoel je dit ook....

 

Je mag Tielemans oppikken, maar daarvoor Radja niet laten vallen.
Je mag Foket Of Cavanda oppikken, maar daarvoor Lombaerts niet laten vallen.

 

Het te bruut allemaal en beide spelers hebben hun strepen verdiend en zijn niet op de terugweg of wat dan ook...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond om 20h30 op Eurosport 2 Montreal Impact vs New York Red Bulls van vorige week, met Ciman in de basis.

Vanavond om 22h op Eurosport 2 LA Galaxy vs Colorado Rapids van vorige week, met Van Damme in de basis.

 

Kwart Finale van de MLS playoffs, dus zouden topmatchen moeten zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Rhand zei:

Vanavond om 20h30 op Eurosport 2 Montreal Impact vs New York Red Bulls van vorige week, met Ciman in de basis.

Vanavond om 22h op Eurosport 2 LA Galaxy vs Colorado Rapids van vorige week, met Van Damme in de basis.

 

Kwart Finale van de MLS playoffs, dus zouden topmatchen moeten zijn :)

 

Goh, dat zouden idd de betere matchen moeten zijn, maar in België zijn de play off matchen vaak ook niet de beste he :)

 

 

4 uren geleden, Pica zei:

 

Je mag Tielemans oppikken, maar daarvoor Radja niet laten vallen.
Je mag Foket Of Cavanda oppikken, maar daarvoor Lombaerts niet laten vallen.

 

Het te bruut allemaal en beide spelers hebben hun strepen verdiend en zijn niet op de terugweg of wat dan ook...

 

Goh maar je moet altijd iemand laten vallen hé... 

het is zoals ierboven staat, het uit de selectie laten van Radja wegens 'niet fit' is gewoon spierballen rollen tussen Radja en Martinez.
Draait dit om het rokersfeit of om het feit dat hij geblesseerd was en toch met roma ging spelen? 

of is er nog iets anders? dat weten wij als buitenstaander niet... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, grieksken said:

 

Goh, dat zouden idd de betere matchen moeten zijn, maar in België zijn de play off matchen vaak ook niet de beste he :)

 

Klopt, maar dit is met uitschakeling, dus speel je altijd sterker dan gewoon een "groepsronde".

En dan kunnen we allemaal ne keer Ciman beoordelen MET kennis van zaken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Rhand zei:

 

Klopt, maar dit is met uitschakeling, dus speel je altijd sterker dan gewoon een "groepsronde".

En dan kunnen we allemaal ne keer Ciman beoordelen MET kennis van zaken!

hmjah ik denk dat ik persoonlijk de mls links ga laten liggen vandaag, vin het leuk om te zien, maar napoli-lazio en nba achteraf is ook niet slecht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, Iker zei:

Ze ontlopen wel een echte klepper zoals Duitsland, Frankrijk en Zweden.

Er liggen wel mogelijkheden om door te stoten.

 

Dan zullen ze toch boven zichzelf moeten stijgen..

Nederland is zowel collectief als individueel sterker, Noorwegen is de verliezend finalist van het vorige EK en blijkbaar was Denemarken het vorige EK ook heel sterk.

 

België zat niet voor niks in pot 4 ook natuurlijk. Goed spelen en een paar puntjes proberen pakken lijkt me al een mooie opgave; meer is altijd mooi natuurlijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, Dogfacedgremlin zei:

 

Dan zullen ze toch boven zichzelf moeten stijgen..

Nederland is zowel collectief als individueel sterker, Noorwegen is de verliezend finalist van het vorige EK en blijkbaar was Denemarken het vorige EK ook heel sterk.

 

België zat niet voor niks in pot 4 ook natuurlijk. Goed spelen en een paar puntjes proberen pakken lijkt me al een mooie opgave; meer is altijd mooi natuurlijk ;)

 

Tuurlijk maar de landen die ik opnoemde zijn de echt grote e. Van wat ik er van ken toch :D 

Scandinavische vrouwenteams zijn meestal wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Iker zei:

 

Tuurlijk maar de landen die ik opnoemde zijn de echt grote e. Van wat ik er van ken toch :D 

Scandinavische vrouwenteams zijn meestal wel goed.

 

Ik denk dat ze in de Scandinavische landen toch redelijk veel volk kunnen trekken naar hun vrouwenploegen. Ik denk dat de teams in Zweden zelfs voor minstens 2000 man gemiddeld spelen, en dat hun wedstrijden zelfs op tv worden uitgezonden.

 

Ik ken de toenmalige keeperstrainer van Rapide Wezemaal, toen ze Europees speelden. Dat was echt een gigantische wereld van verschil, als ik zijn verhalen mocht horen. Ik denk dat ze in de Champions League tegen een Zweeds team uitkwamen. Rapide speelde voor gemiddeld 30 man, die Zweedse ploeg voor het tienvoudige. Als ik het goed voorheb, speelt de (toenmalige) beste voetbalster ter wereld, Martha da Silva, ook in Zweden.

 

Maar buiten die verhalen van enkele jaren geleden volg ik het vrouwenvoetbal helemaal niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minutes ago, Blup008 zei:

 

Ik denk dat ze in de Scandinavische landen toch redelijk veel volk kunnen trekken naar hun vrouwenploegen. Ik denk dat de teams in Zweden zelfs voor minstens 2000 man gemiddeld spelen, en dat hun wedstrijden zelfs op tv worden uitgezonden.

 

Ik ken de toenmalige keeperstrainer van Rapide Wezemaal, toen ze Europees speelden. Dat was echt een gigantische wereld van verschil, als ik zijn verhalen mocht horen. Ik denk dat ze in de Champions League tegen een Zweeds team uitkwamen. Rapide speelde voor gemiddeld 30 man, die Zweedse ploeg voor het tienvoudige. Als ik het goed voorheb, speelt de (toenmalige) beste voetbalster ter wereld, Martha da Silva, ook in Zweden.

 

Maar buiten die verhalen van enkele jaren geleden volg ik het vrouwenvoetbal helemaal niet.

 

Tja jong, als ge ziet hoe die Zweedse eruit zien, zal ik ook wel gaan kijken hoor :D

Vroeger speelde daar eentje ... Tilda Heimersson ofzo :D

 

Maar in die landen is dat inderdaad anders. Net zoals Amerika.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...