Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Rode Duivels


Don Gielius

Aanbevolen berichten

6 hours ago, grieksken said:

Von jij Dembele vandaag slecht spelen dan? Ik vond hem zeer degelijk, maar doordat Fellaini te vaak uit positie liep verzoop hij soms op het middenveld. Daarom moet er een goeie speler naast komen

In engeland zijn ze er wild van, dat moet toch iets betekenen? Ik vin dat hij dit seizoen grote stappen heeft gezet. Hij komt van de bank van Tottenham naar een van de eerste spelers op het wedstrijdblad daar. Hij recupereert ballen en is een rustpunt in je ploeg. 

Wat mij betreft moet je hem die kans geven. 

Ik vind het altijd traag gaan met Dembele. Mist wat diepgang in zijn spel. Bovendien is Witsel al een certitude onder Wilmots, dus ik vrees toch dat Dembele geen starter gaat zijn. Witsel en Dembele zijn veel te statisch samen. Een van de twee dus en het is aan Dembele om te tonen dat hij beter is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Proto, Ciman, Van Buyten, Kompany, Vertonghen, Simons, Witsel, Gillet (59' Van Damme), Chadli (58' Mertens), Lukaku (81' Vleminckx), Hazard (82' El Ghanassy) - bondscoach: Georges Leekens

 

Zo zag de opstelling eruit vijf jaar geleden. Verrassend veel bekende namen die er nog bijlopen. Dat kan goed of slecht nieuws zijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Don Gielius said:

Bjorn Vleminckx, had niet misstaan in deze ploeg :D

Tof dat de lijnrechter daar nog een oogske dichtknijpt opt einde, duidelijke buitenspelgoal die voort gemak effe wordt doodgezwegen.

We mogen ook eens chance hebben e :'(

Nu, het was niet goed; Uiteraard weer te traag, niks creativiteit, niks speciaal, voorspelbaar.
Slechte efficiëntie maar beter nu slechter spelen dan op het EK slechter, daar zullen we gewoontjes spelen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Don Gielius said:

Als het de heren kan wakker schudden, had ik liever die 0-1 gehouden :(

Boh, vriendschappelijke matchen naar aanloop van een groot tornooi zijn overrated.
Duitsland zal ook niet met 1-3 verliezen tegen Slowakije of tegen wat was het, als het om de knikkers gaat hoor; Die verliezen altijd en worden dan kampioen.

Kampioen!!!!! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

't was niet al te goed, zeker de scherpte in de box was beneden alle peil, komt daar nog bij dat de tegenstander wel bezonder zwak was.

Hier hadden we niks aan, mss dat Ierland ook zo zwak zal zijn en met 20 in zen eigen box staat, leek wel een match in fm16 ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Brechtovic said:

Kansen afwerken.

Dat was er mis gisteren.

Voor de rest geen reden tot paniek.

1 tegenaanval en goal? Geen paniek! Een tweede tegenaanval die onterecht afgekeurd werd voor buitenspel.
Thomas Vermaelen, amai jong. Te vermoeid van heel het jaar in de tribune naar Messi te kijken, daarmee dat hij tegen Finland effkes een powernapke deed in de carré! wa ne loser.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minutes ago, Bankje said:

1 tegenaanval en goal? Geen paniek! Een tweede tegenaanval die onterecht afgekeurd werd voor buitenspel.
Thomas Vermaelen, amai jong. Te vermoeid van heel het jaar in de tribune naar Messi te kijken, daarmee dat hij tegen Finland effkes een powernapke deed in de carré! wa ne loser.

A zo'n zuurpruim gij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minutes ago, Bankje said:

1 tegenaanval en goal? Geen paniek! Een tweede tegenaanval die onterecht afgekeurd werd voor buitenspel.
Thomas Vermaelen, amai jong. Te vermoeid van heel het jaar in de tribune naar Messi te kijken, daarmee dat hij tegen Finland effkes een powernapke deed in de carré! wa ne loser.

Sorry maar ik vond denayer nog zwakker eigenlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minutes ago, Kaagentkaagent said:

Sorry maar ik vond denayer nog zwakker eigenlijk...

Denayer speelt ook niet voor Barcelona hé, ik verwacht minder van Denayer dan Vermaelen. En waarom niet het tottenham-duo centraal zetten en de snelheid van denayer op de back gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben een duo die top is in de PL, elkaar kennen en aanvoelen, automatismen hebben waarop we kunnen terugvallen. Indien Kompany fit is, moet hij spelen en snap ik nog deels de logica van Wilmots om beide op de flanken te zetten. Vermaelen-Kompany was een hele tijd top voor België ook.

In deze situatie moet je gewoon je verstand gebruiken en die jongens van Tottenham centraal zetten. Op de flanken zet je dan Lukaku/Denayer-Meunier .

Dat botst natuurlijk met de nogal rigide 4 mansverdediging die Wilmots perse wil. Lukaku en Meunier opstellen enkel om te verdedigen is ook gewoon dom. Die moeten infiltreren, voetballen weet je wel. Alleen moet je dan leren aan Hazard (Carasco kan dit al) dat hij zal moeten lopen lopen lopen, en anders een tactisch sterkere Mertens opstellen. Dat wil zeggen dat je dan ook niet langer enkel mag teren op de individuele klasse van een Hazard of De Bruyne, maar dat je terug kan vallen op aanvalspatronen. Zou dat niet geweldig zijn :P . Dan moet je ook een 8 opstellen die in de box komt en een 6 met ballen om te dirigeren. Kunnen we geen 2 Radja's opstellen eigenlijk :P ?

Dit is allemaal wel tof natuurlijk, maar gaat niet gebeuren zeker :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onder Wilmots moet je gewoon hopen op individuele flitsen van De Bruyne en Co;

Tactisch zal het altijd 0 en ondermaats zijn. Kwartfinales halen we en dan liggen we eruit.
Ergerlijk hoe zo'n generatie naar de haaien gaat. Ik zeg niet dat we titels gingen winnen maar komop het mag beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, Iker said:

Onder Wilmots moet je gewoon hopen op individuele flitsen van De Bruyne en Co;

Tactisch zal het altijd 0 en ondermaats zijn. Kwartfinales halen we en dan liggen we eruit.
Ergerlijk hoe zo'n generatie naar de haaien gaat. Ik zeg niet dat we titels gingen winnen maar komop het mag beter!

Mag het gewoon voetbal zijn? Stel je voor dat we nu de kwartfinale halen en er wederom kansloos uitgaan. Dan wil je toch gewoon getoond hebben dat je kan voetballen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, Iker said:

Onder Wilmots moet je gewoon hopen op individuele flitsen van De Bruyne en Co;

Tactisch zal het altijd 0 en ondermaats zijn. Kwartfinales halen we en dan liggen we eruit.
Ergerlijk hoe zo'n generatie naar de haaien gaat. Ik zeg niet dat we titels gingen winnen maar komop het mag beter!

'Een voetballer is op zijn best tussen zijn 28 en 32e' ofzo heb ik van FM geleerd. In deze selectie zitten amper spelers van 28+. 't Komt wel in orde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Blup008 said:

'Een voetballer is op zijn best tussen zijn 28 en 32e' ofzo heb ik van FM geleerd. In deze selectie zitten amper spelers van 28+. 't Komt wel in orde.

Hazard en De Bruyne gaan enkel beter worden, maar iemand zoals Kompany of Vermaelen zullen toch ergens een manier moeten vinden om te voetballen zonder om de twee voeten geblesseerd te zijn of die hun top komt nooit niet meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...