Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Transfermarkt [Buiten België]


Don Gielius

Aanbevolen berichten

19 minuten geleden, Rhand zei:

Binnenkort verkiezingen toch in Barcelona? Zonder een vervanger aan te trekken voor Neymar, kan de huidige president gegarandeerd een herverkiezing op zijn buik schrijven.

 

Dan kom ik terug op mijn eerder punt: zijn ze in Barcelona dan echt blij met meer dan 100M voor een Dembele?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 430
  • Created
  • Laatste reactie
2 hours ago, Superjef said:

 

Dan kom ik terug op mijn eerder punt: zijn ze in Barcelona dan echt blij met meer dan 100M voor een Dembele?

 

Al hadden ze aangeklopt voor Deschacht, hadden ze 15 miljoen mogen neertellen.

Gans de wereld weet dat Barcelo net 225 miljoen rijker is geworden en iedereen wil daar zoveel mogelijk van meegraaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Rhand zei:

 

Al hadden ze aangeklopt voor Deschacht, hadden ze 15 miljoen mogen neertellen.

Gans de wereld weet dat Barcelo net 225 miljoen rijker is geworden en iedereen wil daar zoveel mogelijk van meegraaien.

 

Dan kom ik opnieuw terug op mijn eerder punt: waarom wachten op de transfer (waarvan je al lang weet dat die er gaat komen) vooraleer een vervanger te halen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minutes ago, Superjef said:

 

Dan kom ik opnieuw terug op mijn eerder punt: waarom wachten op de transfer (waarvan je al lang weet dat die er gaat komen) vooraleer een vervanger te halen?

 

Omdat ze al bijna een maand Dembele proberen los te weken en Dortmund heeft altijd "nee" gezegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Philippe Coutinho zou heel dicht bij een transfer naar FC Barcelona staan. De Braziliaan trok alvast niet mee met zijn club naar Dubai. De Spaanse club zou 160 miljoen euro voor hem betalen.

Het was afgelopen zomer al een van de transfersoaps: een mogelijke verhuis van Coutinho van Liverpool naar Barcelona. In het begin van het seizoen weigerde de Braziliaan zelfs te spelen in Engeland in de hoop zo toch een transfer te forceren.

Dat mislukte uiteindelijk, maar nu lijkt de geschiedenis zich te herhalen. De voorbije week kwam Coutinho ook al niet meer in actie bij Liverpool, officieel door een blessure. Nu is hij ook niet met zijn ploegmaats op het vliegtuig gestapt naar Dubai, waar Liverpool een kleine stage houdt.

Volgens de Spaanse en Engelse pers is dat omdat hij al onderweg is naar Spanje om zijn handtekening te zetten onder een contract bij Barcelona. Op de website van Nike, de kledingsponsor van Barcelona, stond enkele dagen geleden trouwens al te lezen dat "Coutinho klaar is om Camp Nou in vuur en vlam te zetten".

Als de transfer bevestigd wordt, dan zou Coutinho de op twee na duurste voetballer ter wereld worden, na Mbappé en Neymar, de voetballer die hij moet vervangen bij Barcelona

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Belgische enclave bij Olympiakos wordt nog wat uitgebreid: Kevin Mirallas (30) gaat weer bij de Griekse club aan de slag. De Rode Duivel voetbalde er al van 2010 tot 2012. Hij zat al een tijdje op een zijspoor bij Everton.

In de harten van de Griekse fans

Olympiakos kreeg afgelopen zomer al een stevige Belgische injectie met de komst van Silvio Proto, Bjorn Engels, Guillaume Gillet en Vadis Odjidja. Met Kevin Mirallas haalt de Griekse club een oude bekende terug.

In het seizoen 2010-2011 werd Mirallas door Saint-Etienne uitgeleend aan Olympiakos. Mirallas ontpopte er zich tot publiekslieveling, werd kampioen en werd door de Grieken definitief overgenomen.

Zijn tweede seizoen in Griekse loondienst werd al helemaal een succes: Mirallas kroonde zich tot topschutter, veroverde weer de landstitel en werd zelfs verkozen tot voetballer van het jaar in Griekenland.

Het leverde de winger een transfer op naar de Premier League, maar in zijn 6e seizoen bij Everton kreeg Mirallas nog amper speelminuten. Het is nog niet duidelijk of het om een definitieve transfer gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Walcott naar Everton Theo Walcott verlaat na 11 jaar Arsenal en verhuist naar Everton, waar hij een contract voor 3,5 jaar ondertekend heeft. De 28-jarige aanvaller kwam 399 keer in actie voor Arsenal en was goed voor 108 goals en 78 assists, maar dit seizoen kwam hij nog amper in actie. Everton zou zo'n 22 miljoen euro betaald hebben voor de Engelse international. "Dit voelt aan als de juiste plaats voor mij, en ik ben ongeduldig om aan een nieuw hoofdstuk te beginnen. Het is een club met een rijke geschiedenis en de fans zijn passioneel. Ik vond het altijd lastig om hier op bezoek te komen", zegt Walcott.
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Brechtovic zei:

 

Ik ben best wel tevreden met Mkhitaryan eigenlijk.

Past bij de speelstijl van Arsenal.

 

Ik vond Mkhi niet zo schitterend bij Man Utd, had meer verwacht van hem.

Misschien was het de aanpassing van Duitsland van Engeland dat hem meer tijd kostte, is dan ook al 29.

Liever Sanchez die de PL al kent, uiteraard een ander type maar toch. Een goeie Sanchez maakt er 15

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Iker zei:

 

Ik vond Mkhi niet zo schitterend bij Man Utd, had meer verwacht van hem.

Misschien was het de aanpassing van Duitsland van Engeland dat hem meer tijd kostte, is dan ook al 29.

Liever Sanchez die de PL al kent, uiteraard een ander type maar toch. Een goeie Sanchez maakt er 15

 

Wie vliegt eruit volgens jou? Lingard of Martial?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog eentje die in China gaat cashen.

 

Morgen om 11 uur zal Barcelona afscheid nemen van Javier Mascherano, dat laat de club weten op de website. De Argentijn speelde 334 officiële wedstrijden voor Barcelona en won 18 trofeeën. Naar waar hij gaat, laat de club nog niet weten.

Barcelona zal morgenochtend om 11 uur Javier Mascherano uitwuiven tijdens een ceremonie. Het evenement zal bijgewoond worden door de voorzitter Josep Maria Bartomeu en de ploegmaats van Mascherano. Het hele evenement zal ook live te zien zijn op de site van Barcelona.

Mascherano kwam over van Liverpool op 30 augustus 2010. De 33-jarige Argentijn speelde vervolgens 7,5 seizoen voor de club uit Catalonië, onder 5 trainers: Pep Guardiola, Tito Vilanova, Tata Martino, Luis Enrique en Ernesto Valverde. Hij won maar liefst 18 trofeeën, waaronder 4 titels en 2 keer de Champions League met Barcelona. Mascherano speelde 334 officiële wedstrijden in het Barça-shirt, slechts 3 buitenlanders deden beter: Lionel Messi, Phillip Cocu en Dani Alves. 

Mascherano kwam aanvankelijk als verdedigende middenvelder Barcelona versterken. Later kwam hij als depanneur achterin terecht.

Op de website bevestigt Barcelona nog niet wat de toekomstige club van Mascherano zal zijn. Volgens verschillende Spaanse media gaat het om een club uit China. Thomas Vermaelen is alvast een concurrent kwijt in de achterhoede van Barcelona.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...