Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Transfermarkt [Buiten België]


Don Gielius

Aanbevolen berichten

2 minutes ago, Dogfacedgremlin said:

Chelsea en Juventus werden meest genoemd; maar die hebben natuurlijk al wat gehaald met Batshuayi en Higuain.

Dus niemand die daar 80 miljoen € gaat geven.

Zolang die prijs zo hoogt blijft en niemand een spits zoekt zal hij bij Everton blijven hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • Reacties 430
  • Created
  • Laatste reactie
7 hours ago, Brechtovic said:

Paco Alcacer naar Barcelona

Munir naar Valencia

Jammere transfer. Die Alcacer zat wel iets in, maar het lijkt me niet dat hij msn uit de ploeg zal spelen. Munir is dan weer een goeie speler, maar zal natuurlijk een zware concurrent worden voor Bakkali.

Beste gerucht dat ik vandaag las?
David Luis terug naar chelsea. Hij zou ook niet weigerachtig zijn aangezien hij het wel wat gezien heeft in Parijs... 

en deze nog...

 

Quote

Axel Witselis deze gehele zomer met verschillende clubs in verband gebracht en nu het einde van de transferperiode nadert, lijkt de Belgisch international dan eindelijk zijn gewenste toptransfer te pakken te hebben. Volgens verschillende Italiaanse media heeft Witsel het trainingskamp van de Belgische ploeg verlaten voor een medische keuring bij Juventus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Het hing al even in de lucht en is nu bewaarheid geworden: de Braziliaanse international Oscar ruilt tijdens de winter Chelsea voor de Chinese topclub Sjanghai SIGP. Dat gaf de Engelse competitieleider mee op zijn website. Een bedrag werd niet genoemd, maar volgens verschillende mediabronnen betaalt Sjanghai 60 miljoen euro voor de 25-jarige vleugelspeler, die onder Conte amper aan spelen toekwam.

Oscar kwam in 2012 op Stamford Bridge terecht, voor ruim 30 miljoen van Internacional in Brazilië. In 4,5 jaar in Londen speelde Oscar 203 officiële wedstrijden, goed voor 38 doelpunten. Dat leverde een titel, een League Cup en een Europa League op.

In de plannen van de nieuwe coach Antonio Conte paste de ploegmaat van Hazard en Courtois echter niet meer. Na een slecht seizoenbegin verdween hij naar de bank en speelde hij nog maar sporadisch.

Sjanghai-coach André Villas-Boas biedt de 48-voudige international, die nog onder contract lag tot 2019, een reddingsboei. China heeft heel wat geld veil om zijn competitie te opwaarderen met Europese en Zuid-Amerikaanse sterren. Oscar zal er zijn landgenoten Hulk en Elkeson terugvinden. Een van zijn eerste opdrachten na Nieuwjaar wordt een oefenduel op stage in Doha tegen... Eupen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 23/12/2016 at 5:23 PM, Brechtovic said:

Ziekelijk.

 

Carlos Tevez naar Shanghai Shenhua, en zal daar 729.000 euro per week gaan verdienen. De bestbetaalde voetballer aller tijden. Tevez!!!

Messi krijgt bijvoorbeeld "maar" 398.000 per week, en Ronaldo 430.000 per week.

 

Dat is pas ziekelijk. En degoutant. Niks tegen Tevez overigens, iedereen zou dit (mogen) doen. Maar dit geld aanbieden aan een middelmatige voetballer terwijl er zoveel problemen in uw land zijn. Ge zou verdorie elke week al uw fans gratis naar de voetbal kunnen laten gaan! Maar neen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Manchester City heeft zijn tweede versterking voor volgend seizoen beet. De ploeg van Kompany en De Bruyne betaalt zo'n 40 miljoen euro voor Ederson Moraes, een pittige som voor een doelman. Hij komt over van de Portugese landskampioen Benfica.

De 23-jarige Ederson heeft er een uitstekend seizoen opzitten bij Benfica. Hij werd er landskampioen en won ook nog eens de Portugese beker. Hij wordt nu beloond met een transfer naar Manchester City. Door dat prijskaartje van 40 miljoen euro wordt Ederson een van de duurste doelmannen aller tijden.

Vorige week toonde de club van trainer Pep Guardiola een eerste keer zijn ambities voor volgend seizoen door 50 miljoen euro te betalen aan Monaco voor Bernardo Silva.

City lijkt nog niet klaar op de transfermarkt. "The Citizens" zouden ook geïnteresseerd zijn in Benjamin Mendy. City zou tot 50 miljoen euro willen betalen voor de linksachter van Monaco.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Rhand zei:

 

Herman heeft zich laten ringeloren he, zat al op vakantie in zijn gedachten.

 

Nee maar serieus... Als ge ziet hoeveel Belgen in het buitenland doorbreken, krijg ik zo het idee dat we ze voor te weinig laten gaan als ge ziet wat er soms voor andere - middelmatige - spelers betaald wordt. Of bekijk ik het nu te Belgisch :mm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ajax mag op zoek naar een nieuwe coach, want Peter Bosz maakt na amper een seizoen al de overstap naar Dortmund. Daar wordt hij de opvolger van de jonge Thomas Tuchel. Die moest ondanks bekerwinst opstappen bij de Duitse topclub.

De 53-jarige Bosz beleefde een moeilijke start bij Ajax, maar kreeg na de winterstop veel complimenten over de aantrekkelijke speelstijl van zijn ploeg. De club uit Amsterdam moest de landstitel aan Feyenoord laten maar haalde wel de finale van de Europa League.

Bosz tekende bij Dortmund een contract tot eind 2019. Het is al de negende club voor de ex-international uit Apeldoorn. Ook assistent-trainer Hendrie Krüzen maakt de stap van Ajax naar Borussia Dortmund.

"Ik heb gemengde gevoelens bij deze overgang", klinkt het bij algemeen directeur Edwin van der Sar op de website van Ajax. "Toen we Peter vorige zomer naar Ajax haalden was het niet de bedoeling dat na één jaar alweer een einde zou komen aan de samenwerking."

"We hebben, met name in de Europa League, een geweldig seizoen neergezet. Net als bij onze spelers trekt dat ook voor de trainer de aandacht van clubs uit de Europese topcompetities. Het ging ons te ver om Bosz aan zijn contract te houden en we zijn er met Dortmund goed uitgekomen."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het eigenlijk beetje spijtig want filosofie van Tuchel stond me ook wel aan,scheelde niet veel van die van Klopp.

Blijkbaar lag Tuchel in de clinch met Watzke.

Vooral benieuwd wat Dortmund gaat bijkopen,want Aubameyang waarschijnlijk weg,Reus weer gekwetst,versterking gaat toch nodig zijn en ik denk vooral defensief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, hjs666 zei:

Vind het eigenlijk beetje spijtig want filosofie van Tuchel stond me ook wel aan,scheelde niet veel van die van Klopp.

Blijkbaar lag Tuchel in de clinch met Watzke.

Vooral benieuwd wat Dortmund gaat bijkopen,want Aubameyang waarschijnlijk weg,Reus weer gekwetst,versterking gaat toch nodig zijn en ik denk vooral defensief.

 

Vandaag gelezen dat Balotelli waarschijnlijk eerstdaags tekent.
Als hij zich gedraagt zal hij een meerwaarde zijn; maar zo'n risico zou ik als club toch niet nemen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...