Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
stvvrules

Ik zing voor FM

Aanbevolen berichten

4-4 thuis tegen Barcelona in mijn tweede seizoen met Club :happy:

Laatste 3 goals vallen in de laatste 15 minuten :happy: :happy: :fubar:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zalige match van mijn keeper! 2-2, 2 penalty's gestopt en in de strafschoppenreeks nog eens 2! :D

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Al mijn spitsen geblesseerd, dus verplicht 2 gasten van 17 in de kern genomen en ze elk 1 helft laten spelen. 3-0 winst en elk 1 goal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sterk

Heel het seizoen eigenlijk 2de gestaan, maar de laatste 10 matchen 28/30 gehaald :happy::fubar:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het moment dat je guardialo weghaalt als bondscoach om assistent-manager te worden bij u is het moment dat je weet dat je goed bezig bent :D

Haha wtf! Welke club? :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha wtf! Welke club? :Pg

In de winter overgenomen bij chelsea omdat ik met 4 clubs uit london kampioen wil spelen :P (zie uitdagingen) Guardiola zag de samenwerking direct zitten. Wel handig zo een goeie assistent. Ik laat hem ver alles doen in de club :P 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zeg Blup, waarom zet jij hier nooit iets? Nog nooit iets tof meegemaakt?

• Like 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb eindelijk ook FM2016, ik kon mij dan tch ni houden ;-)

bij deze eerst op de site alle leuke logo's downloaden en dan begin ik er aan...

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb eindelijk ook FM2016, ik kon mij dan tch ni houden ;-)

bij deze eerst op de site alle leuke logo's downloaden en dan begin ik er aan...

Zien we jou dan vaker terug :P?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Qq1QKGV.png

Heerlijk als je een spits als Vardy hebt en op de counter speelt met Gray en Mahrez op de flanken .

Een paar wedstrijden later ging ik eens kijken hoeveel doelpunten hij voorstond in het topscorersklassement

J08bDbQ.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
  • Nieuwe aanmaken...