Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

De Mol (TV)


Pica

Aanbevolen berichten

52 minutes ago, ivago zei:

Ik vond de Gentenaar verdacht bij die opdracht met die klokken. Die liedjes waren supersimpel, als ge iets of wa van muziek kent.

En die paardezaag in zijn kooi ook, ja. Maar dan hadde ook nog bij die naam van die boot. Is het de Ondon? Helleuuuu, stonden ook achteraan in de rij als de hersens uitgedeeld werden.

De bomma blijft ook verdacht doen, zij was degene die die ene achterlijke gepushed heeft om in da koor mee te doen, terwijl die zo vals als een kat zong en totaal geen toon wist te houden.

't zijn allemaal mollen, ik zeg het u.

 

10 mollen en 1 kandidaat. Vind de kandidaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste reactie
41 minutes ago, smetje zei:

 

Volgens mij had Davey het antwoord van de boot al gevonden toen Eline Ondon ging zeggen. Ik denk dat hij toen de juiste naam al tegen haar zei.

ewel ik moest ook direct denken dat die idd het antwoord eerst gevonden had... nujah ik verdenk die kerel toch serieus :) samen met de bomma en die klein :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, smetje zei:

 

Volgens mij had Davey het antwoord van de boot al gevonden toen Eline Ondon ging zeggen. Ik denk dat hij toen de juiste naam al tegen haar zei.

 

Maar daar viel me dan weer op dat, toen de twee dames rond de titel van de boot aan het zoeken waren, meneer helemaal terug weg naar een andere deur ging kijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, stvvrules zei:

Bertrand is een would be mol. Die de verdenking te opzichtig op hem wil halen.

Uiteindelijk moet je je eigen ook verdacht maken, zodat andere op jouw stemmen, zodat jij minder concurrenten hebt op de echte mol

Lijkt me te kloppen, die speelt goed in op de wetenschap dat meer dan de helft van de ander deelnemers nog dwazer is dan t paard van Christus, en da was nen ezel. Zeker van dat een aantal van die naïevelingen daar intrappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weinig zeggende aflevering deze week.

Annelies wordt uitgelicht als mogelijk mol en Bertrand geeft toe dat hij het ideaal vindt dat hij verdacht wordt. Al kan dat natuurlijk ook een tactiek zijn om de aandacht van hem af te leiden.

 

Davey blijft wat op de achtergrond, dus ik begin meer naar hem te neigen al mol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, voor mij blijven Eline en Davey hoofdverdachten. Davey als nummer 1.

Alles wat die man doet is verdacht lijkt me, zonder dat het extreem opvalt.

Het duo met hem in deed er een half uur over om hun opdracht in het museum tot een goed einde te brengen terwijl dit de 'makkelijke' opdracht was.
Daarnaast zal de Mol geweten hebben dat er om middernacht een opdracht volgde en was het Davey die besliste om wat shotjes tequila te gaan doen... (volgens de beelden toch)

Daarom blijft hij mijn hoofdverdachte :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
41 minutes ago, Brechtovic zei:

Robin.

 

Moest Robin de mol zijn, zou hij toch minstens één keer die telefoon vergeten mee te pakken naar de bibliotheek tijdens die GPS proef. Dat is zo'n subtiel klein foutje dat je kan maken om de boel te saboteren. Of zoek ik het te ver? :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Blup008 zei:

 

Moest Robin de mol zijn, zou hij toch minstens één keer die telefoon vergeten mee te pakken naar de bibliotheek tijdens die GPS proef. Dat is zo'n subtiel klein foutje dat je kan maken om de boel te saboteren. Of zoek ik het te ver? :))

 

Nee volgens mij niet,

Hij was altijd degene die de telefoon moest meenemen, de rest zag er niet naar om dus idd

Daarnaast is hij volgens mij ook gewoon een te groot competitiebeest.

Ook Sam heb ik nog nooit verdacht van de Mol te zijn.

Bij mij is Davey nog altijd de grootste kanshebber, al is dat niet gebaseerd op de aflevering van gisteren....

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minutes ago, SgtPepper zei:

Die zet van Hans maakte dus écht geen logisch nut hé...

 

Snap ik ook totaal niet. Haalt daar gewoon 6000 euro uit de pot en Davey heeft alsnog de vrijstelling.

 

Mijn topverdachten zijn Davey en vooral Eline.

 

Annellies doet gewoon alles falen, maar ik hoop niet dat dit de mol is. Is veel te opzichtig. Al kan dat natuurlijk ook een tactiek zijn.

 

Sam heb ik nog niks verdacht van gezien. Als hij de mol is, vraag ik mij af waar die gesaboteerd zou hebben. Lijkt me iemand die het spel speelt om te winnen.

 

Zelfde voor Robin eigenlijk. Vorige week wel verdachte zaken bij Scrabble en met die 58 knikkers. Maar lijkt me iemand die gewoon gaat voor het spel te winnen. Als je ziet hoe hij puschte bij die eerste loopopdracht (aflevering 1). Haalde ook al meerdere keren geld binnen waar hij onopvallend kon doen falen. Bij die dierenproef bleef hij lang in zijn kooi, maar in de laatste seconden is hij het wel die afkomt met die vishaak en zo de proef doet slagen. Gisteren met de GPS proef is hij het ook die zegt dat ze alle GPS'en die op meer dan 30 min staan moeten uitschakelen omdat dat toch niet haalbaar is. Zou de mol volgens mij nooit doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eline moet toch echt de slechtste flik zijn in héél Belgie.

Hoe Davey daar liep met zijn vriendin, zo hoor je te lopen in die situatie. Jij klein, je man voor je en je schild... De opervlakte zo klein mogelijk maken en uw kogels sparen. 

Wat Eline als agente doet... echt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaak doet Robin ook gewoon niets.

Bv. tijdens de fietsopdracht heeft hij bij geen enkele van de opdrachten geholpen. Stond telkens iets te eten of te drinken.

Komt dan ook nog met de geniale zinnen: "Boten zinken niet." en  "Heb je ooit al een boot zien zinken?", nadat Bertrand zag dat de boot die ze moesten gebruiken lek was.

Niet toevallig ging het over 2000 euro. Daar konden ze heel veel tijd verliezen. Hij was dan ook enorm geïrriteerd dat Bertrand en Davey die opdracht lieten voor wat  ze was, om het gemiddelde van 10 per uur te halen.

 

Hij krijgt in andere opdrachten vaak ook een belangrijke taak, zoals gisteren de communicatie met Hans en Davey of het spelen van scrabble vorige week.

Gisteren was hij bij de stofbom ook heel zeker van zijn antwoord (rode lantaarn = wim vansevenant), maar repte daar geen woord meer over.

 

Maar goed, misschien staar ik mij blind op het feit dat het een enorme irritante zak lijkt te zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren zei hij ook iets anders. 

Ik denk dat een antwoord negen was en hij zegt plots acht...

Zo van die kleine banale dingen. Heeft ook altijd de telefoon vast, is kei vaak bepalend.

 

Zijn gezicht was ook geld waard wanneer Sam van zijn tegel moest gaan om de volgende vraag te beantwoorden. 

Hij was "zeker" dat het juist was, maar moest je het nu herbekijken dan zie je zijn gezicht echt veranderen naar een angstvallige grimas.

De discussie Manet en Monet vind ik geen discussie waard. Als je daar dan staat... Ik zei meteen Manet en mijn vrouw zei meteen Monet...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens de aflevering van gisteren zei ik dat de mol sowieso niet in de auto zat. Hoe makkelijk is het daar om te saboteren? Davey als mol zou kansen genoeg gehad hebben om de verkeerde richting uit te rijden; Hans als mol zou kansen genoeg gehad hebben om de foute gps af te zetten. Dat ze zo een grote gok wagen en toch nog juist aankomen, zou echt een grote flater van de mol zijn.

 

Ik blijf nog steeds bij Robin. Inderdaad, hij  nam de hele tijd de telefoon, maar had daardoor ook controle over het gesprek. Echt vlot werkte dat precies toch niet. Aan de telefoon herhaalde hij de verdieping verkeerd - net zoals bij de knikkers. 

 

Annelies zou voor mij een stomme mol zijn. Zoals vorige week: ik kan niet helpen want heb mijn bril niet bij. Really?

 

Sam speelt volgens mij echt om te winnen. Hem heb ik nog geen moment gewantrouwd.

 

Eline zou het inderdaad ook wel kunnen zijn, al kan ik bij haar niet echt momenten aanduiden waarbij dat duidelijk was. En geef toe, je hoeft niet de slimste van de klas te zijn om politie-inspecteur te kunnen worden :happy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Superjef zei:

Tijdens de aflevering van gisteren zei ik dat de mol sowieso niet in de auto zat. Hoe makkelijk is het daar om te saboteren? Davey als mol zou kansen genoeg gehad hebben om de verkeerde richting uit te rijden; Hans als mol zou kansen genoeg gehad hebben om de foute gps af te zetten. Dat ze zo een grote gok wagen en toch nog juist aankomen, zou echt een grote flater van de mol zijn.

 

Ik blijf nog steeds bij Robin. Inderdaad, hij  nam de hele tijd de telefoon, maar had daardoor ook controle over het gesprek. Echt vlot werkte dat precies toch niet. Aan de telefoon herhaalde hij de verdieping verkeerd - net zoals bij de knikkers. 

 

Annelies zou voor mij een stomme mol zijn. Zoals vorige week: ik kan niet helpen want heb mijn bril niet bij. Really?

 

Sam speelt volgens mij echt om te winnen. Hem heb ik nog geen moment gewantrouwd.

 

Eline zou het inderdaad ook wel kunnen zijn, al kan ik bij haar niet echt momenten aanduiden waarbij dat duidelijk was. En geef toe, je hoeft niet de slimste van de klas te zijn om politie-inspecteur te kunnen worden :happy:

Maar uiteindelijk slaagt de proef wel omdat Robin zegt alle gps'en met meer dan een halfuur uit te schakelen. Anders was de proef nooit gelukt.

 

Davey rijdt als ze er bijna zijn ook nog eens verkeerd en wil niet fout parkeren (mocht er al een boete komen, zal dat niet voor hem zijn)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja... Smetje ik snap je punt van dat parkeren maar mezelf kennende zou ik het ook belangrijk vinden om correct te parkeren. Plus Robin is op dat moment weer zooooo irritant bezig dat ik ook iets zou hebben van en ik doe het zo want... 

 

Eline is vaak op subtiele wijze bepalend hoor. Het traag afdrukken bij die geld klok, daar in het museum... Ze zegt heel snel van Bertrand jij was het zonder iets gezien te hebben. Terwijl ze volgens mij net met haar voet het alarm laat afgaan. Die kogels bij de paintball irriteren me. Je weet hoeveel kogels je hebt, die toch zo snel afschieten... De mol had maar één doel daar hé... Niemand vermoorden en gewoon zelf niet vermoord worden. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...