Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

De Mol (TV)


Pica

Aanbevolen berichten

  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste reactie
1 uur geleden, grieksken zei:

voor mij dieje zen cremeke meepakt naar een onbewoond eiland.
Als je zowiet zegt kan het nie anders dan dat je mol bent :D

 

maar eigenlijk twijfel ik nog wel wat tussen heel wat volk :)

 

Dat een irritante kerel pff :)

 

Voor de rest nog geen flauw benul wie de mol kan zijn, mss de Hans? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minutes ago, Blup008 zei:

Mij maakt het op zicht eigenlijk niet zoveel uit. En er echt heel hard beginnen achter zoeken doe ik ook niet. Ik hou gewoon van het concept van dat programma, en ik vind dat al die opdrachten etc, geniaal in elkaar zitten.

 

Ik heb geleerd vorig jaar dat je niet op die eerste aflevering en misschien wel eerste afleveringen moogt afgaan op wie het gaat zijn. Als je de overduidelijke verdachte dingen gaat bekijken in deze eerste aflevering kan je een paar mollen eruit halen. Maar dat is weer zo gemonteerd natuurlijk :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk. En wij zien ook niet wat er 'off screen' gebeurt. De loopopdracht van de eerste aflevering duurde alleen al 3 en een half uur. Dat zit volledig bewerkt en verknipt in een stuk van 15-20 minuten in een aflevering.

Het is natuurlijk wel leuk om actief de mol te ontmaskeren, maar dat is bij mij niet de hoofdreden waarom ik het programma volg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Man man, wat hebben mijn vrouw en ik zich wederom zitten kapot ergeren aan Robin...

Als je daar in die kooi zit, ik snap echt compleet dat je niet op je gemak bent maar kom zeg...

Commentaar zitten geven op de groep dat ze verder moeten doen, vervolgens dan pas terloops meegeven van ja hier hangt een sleutel aan en ja ik krijg mijn kooi open...

Dan uiteindelijk uit de kooi komen, angstig dat er een jachtluipaard zou komen tot aan de deur gaan en dan beslissen van kom ik ga terug naar mijn kooi want we krijgen dat open slot niet open.

 

Toegegeven, je kan niet weten dat het slot al open is. Maar moest ik daar staan, dan zou ik verdorie aan dat slot hebben zitten trekken van doet dat open.

Dan zit hij van zich af te geven van dat is al die tijd open en jullie zien dat niet. Hij heeft het zelf in de hand gehad! urgh...

En dan in die laatste minuten "zeg heeft er hier niemand een haakje?"...

Ja gast ja...

 

Nu goed, in het slechtste geval is hij de mol en ergeren we ons weer kapot tot het einde van het seizoen.

Dat hadden we vorig seizoen ook al bij Claudia

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, SgtPepper zei:

Man man, wat hebben mijn vrouw en ik zich wederom zitten kapot ergeren aan Robin...

 

  Verberg inhoud

 

Als je daar in die kooi zit, ik snap echt compleet dat je niet op je gemak bent maar kom zeg...

Commentaar zitten geven op de groep dat ze verder moeten doen, vervolgens dan pas terloops meegeven van ja hier hangt een sleutel aan en ja ik krijg mijn kooi open...

Dan uiteindelijk uit de kooi komen, angstig dat er een jachtluipaard zou komen tot aan de deur gaan en dan beslissen van kom ik ga terug naar mijn kooi want we krijgen dat open slot niet open.

 

Toegegeven, je kan niet weten dat het slot al open is. Maar moest ik daar staan, dan zou ik verdorie aan dat slot hebben zitten trekken van doet dat open.

Dan zit hij van zich af te geven van dat is al die tijd open en jullie zien dat niet. Hij heeft het zelf in de hand gehad! urgh...

En dan in die laatste minuten "zeg heeft er hier niemand een haakje?"...

Ja gast ja...

 

Nu goed, in het slechtste geval is hij de mol en ergeren we ons weer kapot tot het einde van het seizoen.

Dat hadden we vorig seizoen ook al bij Claudia

 

 

 

 

Niet helemaal met je eens hier... 

 

Ik was zelf ook commentaar aan het geven op het getammel bij die drie puzzelaars. Hoe moeilijk kan het zijn om een woord met een K te vinden. Zoals Robin zei, er zitten echt geen 55 K's in die puzzel... Dat hij zelf zijn kooi niet open probeert te krijgen, tja, ik zou er ook van uit gaan dat die gesloten is. Dat hij terug naar zijn kooi gaat omdat het hek niet open gaat, vind ik ook normaal. Wat gaat hij anders doen? Blijven rondwandelen met dat luipaard in de buurt? Alleen dat hij zijn sleutel zo laat vermeld vind ik inderdaad ook bizar.

 

Dat hij zelf bedenkt of niemand een haakje heeft, dat is toch iets wat de anderen ook hadden kunnen bedenken? Waarom reken je hem dat aan?

 

Dat hij emotioneel is, vind ik niet dat je dat iemand mag kwalijk nemen. Er waren er trouwens nog die tijdens die misviering geëmotioneerd waren...

 

En als laatste: erger je daar toch niet in :mm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Superjef

 

Altijd handig om iemand anders zijn visie te lezen en ik kan je ook volgen in je argumenten maar...

Als ik daar zou zitten dan zou ik toch minstens een voelen aan die poort én ja... 

Met dat je daar dan toch aan die deur staat dan zou ik er alles aan proberen te doen om er uit te komen, zelfs klimmen.

Plus ik had de indruk dat hij echt op z'n gemak terug wandelde naar de kooi.

 

Mij maakt het niet echt uit hoe emotioneel die is hoor, had ik aan die tafel gezeten wanneer Hans daar terug is had ik gewoon kwaad geworden en opgestaan :P 

Nuja, het leven is geen pony kamp :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, SgtPepper zei:

Met dat je daar dan toch aan die deur staat dan zou ik er alles aan proberen te doen om er uit te komen, zelfs klimmen.

 

Je weet natuurlijk ook niet welke spelregels er achter de schermen nog gegeven worden. Ken je Fata Morgana bijvoorbeeld nog (waar je als stad 5 sterren moest proberen te behalen)? Een bevriend koppel woonde in zo een stad waarvan één van de opdrachten was om een grote sjorconstructie te maken. De eerste avond hadden ze die palen al geregeld via de scouts maar de productieleiding heeft hen tegengehouden tot enkele dagen voor de deadline. In het programma leek het dus een erg moeilijke opgave om aan die palen te komen waardoor ze ook in tijdsnood kwamen... :ohh:

 

9 minutes ago, SgtPepper zei:

Nuja, het leven is geen pony kamp :P 

 

Amen! :rofl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook niks tegen Robin. Lijkt me gemotiveerd om geld te winnen. Denk niet dat hij de mol is.

 

Maar eigenlijk hadden ze moeten weten dat daar geen echt luipaard zat. Er stond dat kandidaten niet bij de leeuw in de kooi mochten. Dan gaan ze u ook niet bij een luipaard steken. Ze gaan niemand zo in gevaar brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, smetje zei:

Ik heb ook niks tegen Robin. Lijkt me gemotiveerd om geld te winnen. Denk niet dat hij de mol is.

 

Maar eigenlijk hadden ze moeten weten dat daar geen echt luipaard zat. Er stond dat kandidaten niet bij de leeuw in de kooi mochten. Dan gaan ze u ook niet bij een luipaard steken. Ze gaan niemand zo in gevaar brengen.

 

Stonden wel twee gewapende mannen in de buurt van de kooi. Het viel niet op maar in één van de beelden wel te zien.

Nu goed, hij speelt vol passie en dat is zijn volste recht haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond de Gentenaar verdacht bij die opdracht met die klokken. Die liedjes waren supersimpel, als ge iets of wa van muziek kent.

En die paardezaag in zijn kooi ook, ja. Maar dan hadde ook nog bij die naam van die boot. Is het de Ondon? Helleuuuu, stonden ook achteraan in de rij als de hersens uitgedeeld werden.

De bomma blijft ook verdacht doen, zij was degene die die ene achterlijke gepushed heeft om in da koor mee te doen, terwijl die zo vals als een kat zong en totaal geen toon wist te houden.

't zijn allemaal mollen, ik zeg het u.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...