Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

JPL 2022/2023 - Speeldag 7


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

Met Yaremchuk en Onyedika halen we toch 2 nodige versterkingen in huis.

De eerste is wel duur, 26 jaar dus zijn beste jaren komen er wel aan en kent de competitie. Als je 100 miljoen EUR voor Antony mag ontvangen zal dit ook wel niet veel zijn zeker :D 

 

Ik hoop wel dat ze nog een verdediger bijhalen als ze ook al Hendry laten gaan...Beter Vertonghen in de deal met Yaremchuk gestoken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Iker zei:

Met Yaremchuk en Onyedika halen we toch 2 nodige versterkingen in huis.

De eerste is wel duur, 26 jaar dus zijn beste jaren komen er wel aan en kent de competitie. Als je 100 miljoen EUR voor Antony mag ontvangen zal dit ook wel niet veel zijn zeker :D 

 

Ik hoop wel dat ze nog een verdediger bijhalen als ze ook al Hendry laten gaan...Beter Vertonghen in de deal met Yaremchuk gestoken :D

 

Odoi is een luxe om te hebben als invaller.

Sowah is te plat, dan liever die als invaller dan als basis :D 

 

Op dat vlak zeker nodige versterking, alleen

Na al die maanden zoeken naar een spits, uitkomen bij Yaremchuk is een zwaktebod, kunnen we enkel doen omdat er toch geld genoeg is, niet mijn geprefereerde manier van werken.

Onyedika is dan weer wel meer het type speler die we moeten halen, maar waarom nu pas? Andere targets niet haalbaar? Was hij eerste te duur?

 

Ik verwacht nog wat uitgaande activiteit alleszins.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Pica zei:

 

Odoi is een luxe om te hebben als invaller.

Sowah is te plat, dan liever die als invaller dan als basis :D 

 

Op dat vlak zeker nodige versterking, alleen

Na al die maanden zoeken naar een spits, uitkomen bij Yaremchuk is een zwaktebod, kunnen we enkel doen omdat er toch geld genoeg is, niet mijn geprefereerde manier van werken.

Onyedika is dan weer wel meer het type speler die we moeten halen, maar waarom nu pas? Andere targets niet haalbaar? Was hij eerste te duur?

 

Ik verwacht nog wat uitgaande activiteit alleszins.

 

Vanaken allesinds niet :D 

Was wel te verwachten dat die een nieuw contract wilde. Als 30 jarige naar de PL met het WK op het oog, was dat een risico. 

Hoewel ik het hem gunde.

 

Mja Hojlund was de eerste keuze.

 

Och, we spelen alles kapot. 7-0 vrijdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Iker zei:

 

Vanaken allesinds niet :D 

Was wel te verwachten dat die een nieuw contract wilde. Als 30 jarige naar de PL met het WK op het oog, was dat een risico. 

Hoewel ik het hem gunde.

 

Mja Hojlund was de eerste keuze.

 

Och, we spelen alles kapot. 7-0 vrijdag!

 

Ook niet é, waren al veel geruchten ervoor ook...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31/8/2022 om 10:41, Iker zei:

Beter Vertonghen in de deal met Yaremchuk gestoken :D

 

Die is blijkbaar op weg naar Anderlecht :ehm: Geen idee wat ik er van moet vinden. Ervaring genoeg, kan ook nog wel mee in JPL maar ... welk loon gaat hij krijgen? Ze waren net bezig om die spelers met wurgcontracten buiten te werken ...

En Club kreeg een bod voor Lang van 18 miljoen, maar ze willen een veelvoud daarvan. Say whut? :tmi:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vertonghen is een mooie upgrade voor Hoedt lijkt me :D

Ik erger mij al van vorig seizoen aan zijn gedrag; dus ik ga niet klagen als hij op de bank mag gaan zitten. @Superjef gezien het recente parcours van Verbeke en VDH ben ik vrij gerust in dat ze geen financiële risico's zullen nemen. Misschien geeft Coucke wel een duwtje in de rug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al zijn duwkes hebben hem al 30 miljoen gekost dat hij niet meer kan terugzien, kwn zu :D 

 

Vertonghen voor onze jupkesliga moet zeker nog een meerwaarde zijn é, alleen is hij niet meer van de snelste en is hij soms een ongeleid projectiel (naar Kompany stijl zo'n beetje). Sowieso een upgrade van Hoedt, maar die wil je niet ongelukkig in je kern...

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Dogfacedgremlin zei:

@Superjef gezien het recente parcours van Verbeke en VDH ben ik vrij gerust in dat ze geen financiële risico's zullen nemen. Misschien geeft Coucke wel een duwtje in de rug.

 

Zeker? Ik zie net het bericht dat Antwerp en Anderlecht op de vingers werden getikt door Uefa ivm de financial fair play :tmi:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Superjef zei:

 

Zeker? Ik zie net het bericht dat Antwerp en Anderlecht op de vingers werden getikt door Uefa ivm de financial fair play :tmi:

 

Ik heb het ook gezien.. Een (voorlopige) boete van 100.000 EUR voor RSCA en een waarschuwing voor Antwerp..

 

Maar in Spanje en Engeland was wel alles in orde :lol::lol::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Iker zei:

4-0 dan....

 

Schande tackle van Marcelin. Als dat al geen rood meer is ... Wel 5 min discussiëren over de hoek van een elleboog of het hands is....

 

Ondanks het moeilijke seizoensbegin staat Club daar wel weer mooi bovenin. En dan moeten ze nog op stoom komen :tmi:

En inderdaad, de VAR maakte hier wel een heel slechte beurt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verre van een schitterende prestatie van Anderlecht; maar OHL was toch wel héél efficiënt vandaag ::)

Pijnlijk debuut voor Diawarra met een fout die een doelpunt tot gevolg heeft... Wel een heerlijke goal van Duranville.

En Vertonghen staat donderdag ook gewoon aan de aftrap lijkt me; gewoon al qua prescence een enorm verschil met wat er nu achteraan rondloopt. Ik vrees alleen dat Delcroix het kind van de rekening zal worden en niet Hoedt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...