Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

JPL 2022/2023 - Speeldag 3


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

Voor het eerst in meer dan 2 jaar nog eens in het stadion geweest :D 

Leuke eerste helft; met dank aan de drie doelpunten ook natuurlijk. Tweede helft was slaapverwekkend zeg.

Ik denk dat we met Seraing al een van de drie zakkers kennen ook.

 

En Brugge, wat was dat allemaal? Op deze manier gaat Hoefkens het niet lang uitzingen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

Voor het eerst in meer dan 2 jaar nog eens in het stadion geweest :D 

Leuke eerste helft; met dank aan de drie doelpunten ook natuurlijk. Tweede helft was slaapverwekkend zeg.

Ik denk dat we met Seraing al een van de drie zakkers kennen ook.

 

En Brugge, wat was dat allemaal? Op deze manier gaat Hoefkens het niet lang uitzingen...

 

Denk dat Hoefkens niet veel andere keuze heeft momenteel. Er zaten wel wat meer lichtpuntjes in de match dan tegen Eupen.

Die goal en de opzet was anders wel knap.

Er is dringend nood aan nieuw bloed maar dan niet van die 18 jarige 'talentjes'. Je wil in Europa 'Ajax 2' worden maar je doet er helemaal niets tegenover met transfers. Je hebt bijna 100 miljoen EUR aan inkomsten gehad, spendeer het nu is wijs

Geen defensie, middenveld dat verzuipt, aanvallend weinig te zien. Denk dat de balans er meer moet komen op het middenveld.

 

We missen wel nog een paar spelers zoals Buchanan en Nusa die me ook wel kon verrassen.

Een topper in de defensie is echt wel een must, mogen er zelfs 2 zijn. 

Een middenvelder die past met Nielsen.

Een extra spits

 

Mignolet: Tja, veruit de beste keeper van de JPL. Zonder hem sta je op 0/9

Die Otowasie , wat is me dat. 3 keer gevaarlijk balverlies.

Mechele blijft Mechele, doet zijn best maar heeft ook zijn gebreken.

Mata: Doet door op zijn Matas

Nielsen: Die komt er wel en is soms wat overhaast maar van zo iemand kunt ge ook niet ineens alles verwachten. Loopt veel en goed

Sobol/Meijer: Niet echt een meerwaarde momenteel

Odoi: Was niet echt wow

Sowah: Doet zijn best maar ik voel het daar toch niet echt om het niveau aan te kunnen.

Jutgla: Werkt hard maar ik vind het gene spits om alleen te staan. Zet daar iemand bij die complementair is ....

Skov: Die is na het WK volgens mij weg voor een pak centen. Met Mignolet de enige speler die blindelings op het blad zou staan.

Lang: Zit duidelijk niet meer met zijn hoofd in Club. Kwalitatief misschien één van de betere van de competitie maar mentaal is het dat toch niet. 

 

 

Voor de rest niets gezien van België. Wel Man Utd maar dat was al niet beter :D en een paar andere PL matchen zoals Liverpool

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag de reële opstelling van Club passeren en dan zie je dat we een middenveld hadden van 5-6 man en niemand op de flanken.

De basis zit niet goed, wat een pessimist de vraag kan doen stellen wat ze dan in vredesnaam gedaan hebben in de zomer :) 

 

Soit, jonge nieuwe trainer, mag zijn proces doen, maar het legt niet goed aan alleszins, net omdat basis zaken niet goed zijn. 

Dan mag je de exceptionele kwaliteiten van een Mignolet hebben, het blijft niet duren zo :D 

 

Denk qua spelers dat we echt een ongelooflijk goeie kern hebben opnieuw. Als je dan die Sylla ziet invallen, die mag van mij direct starten ipv pseudo vedet Otasowie zu. Nsoki moeten ze vervangen en mag er met geld gesmeten worden, al vrees ik dat ze dan afkomen met een Vertonghen of zo en dat hoeft nu ook weer niet :D 

 

Middenveld Odoi-Nielsen-Vanaken werkte wel, dus zou daar niet meer aan morrelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Pica zei:

Ik zag de reële opstelling van Club passeren en dan zie je dat we een middenveld hadden van 5-6 man en niemand op de flanken.

De basis zit niet goed, wat een pessimist de vraag kan doen stellen wat ze dan in vredesnaam gedaan hebben in de zomer :) 

 

Soit, jonge nieuwe trainer, mag zijn proces doen, maar het legt niet goed aan alleszins, net omdat basis zaken niet goed zijn. 

Dan mag je de exceptionele kwaliteiten van een Mignolet hebben, het blijft niet duren zo :D 

 

Denk qua spelers dat we echt een ongelooflijk goeie kern hebben opnieuw. Als je dan die Sylla ziet invallen, die mag van mij direct starten ipv pseudo vedet Otasowie zu. Nsoki moeten ze vervangen en mag er met geld gesmeten worden, al vrees ik dat ze dan afkomen met een Vertonghen of zo en dat hoeft nu ook weer niet :D 

 

Middenveld Odoi-Nielsen-Vanaken werkte wel, dus zou daar niet meer aan morrelen. 

 

Nu paniek is er nog niet. Iedereen weet dat je er nu nog niet moet staan. Vorig jaar was de start ook dramatisch.

Hoefkens krijgt van mij tijd maar hij mag patronen doorbreken en niet op zijn voorgangers blijven doorgaan.

 

Mannaert mag stoppen met zuipen nu, tis tijd voor wat actie :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 8/8/2022 om 09:09, Iker zei:

Een topper in de defensie is echt wel een must, mogen er zelfs 2 zijn. 

 

Op 8/8/2022 om 09:48, Pica zei:

Nsoki moeten ze vervangen en mag er met geld gesmeten worden, al vrees ik dat ze dan afkomen met een Vertonghen of zo en dat hoeft nu ook weer niet :D 

 

En heren, wat vinden jullie van Boyata? :emo:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zoveelste verdediger die niet kan verdedigen :D 

 

Geen idee waar Club mee bezig is eigenlijk.....

Vorige winter haal je bijvoorbeeld een Skovke, mooi op tijd, kan zich inwerken, blijkt ook een meerwaarde te zijn ( maar dat je weet je niet op voorhand). 

 

Deze zomer begin je nog met een paar transfers die op tijd zijn zoals Meier en Jutgla, Nielsen lag politiek moeilijk dus daar weten wat er scheelde dat het ffkes duurde, maar dan valt het gewoon stil.

 

Los nog van Nsoki die vertrokken is, was een CV nodig, ge gaat mij niet zeggen dat ze vanaf dag één rekenden op Sylla (die dat goed doet é), dan is de vraag waarom je dan na anderhalve maand afkomt met freaking Boyota :lol: 

 

Kan me nog voorstellen dat je die wilt, maar wilde die dan niet komen tot hij geen andere opties had? Was het afwachten of er geen beter alternatief op de markt komt? Je doet die kerel ook geen plezier door een hele voorbereiding te missen é. Mag hij straks in de CL zijn debuut maken en als nieuwe CV direct op dat niveau moeten draaien. Als dat dan niet lukt, staan de messen al scherp bij velen. 

 

Neem het verhaal Berge, dat is een hele goeie voetballer, maar laat ons daar aub nu niet een Messi van gaan maken die ffkes ons los laat meedraaien in de CL. Hoger niveau dat wel, maar terwijl we wachten tot er al dan niet een PL ploeg hem nog opvist, sta je daar wel te blinken. Is dat dan het soort transfers dat we moeten doen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Pica zei:

De zoveelste verdediger die niet kan verdedigen :D 

 

Geen idee waar Club mee bezig is eigenlijk.....

Vorige winter haal je bijvoorbeeld een Skovke, mooi op tijd, kan zich inwerken, blijkt ook een meerwaarde te zijn ( maar dat je weet je niet op voorhand). 

 

Deze zomer begin je nog met een paar transfers die op tijd zijn zoals Meier en Jutgla, Nielsen lag politiek moeilijk dus daar weten wat er scheelde dat het ffkes duurde, maar dan valt het gewoon stil.

 

Los nog van Nsoki die vertrokken is, was een CV nodig, ge gaat mij niet zeggen dat ze vanaf dag één rekenden op Sylla (die dat goed doet é), dan is de vraag waarom je dan na anderhalve maand afkomt met freaking Boyota :lol: 

 

Kan me nog voorstellen dat je die wilt, maar wilde die dan niet komen tot hij geen andere opties had? Was het afwachten of er geen beter alternatief op de markt komt? Je doet die kerel ook geen plezier door een hele voorbereiding te missen é. Mag hij straks in de CL zijn debuut maken en als nieuwe CV direct op dat niveau moeten draaien. Als dat dan niet lukt, staan de messen al scherp bij velen. 

 

Neem het verhaal Berge, dat is een hele goeie voetballer, maar laat ons daar aub nu niet een Messi van gaan maken die ffkes ons los laat meedraaien in de CL. Hoger niveau dat wel, maar terwijl we wachten tot er al dan niet een PL ploeg hem nog opvist, sta je daar wel te blinken. Is dat dan het soort transfers dat we moeten doen? 

 

Verdediger extra, misschien zelfs 2 voor de scherpte en een spits (Hojlund?) is toch een must ja.

Buchanan en Nusa zijn nog wel gekwetst en nu Lang ook. Hopelijk komen die eerste 2 wel snel terug. 

 

Ze kopen wel veel jong geweld voor hun NXT... Snap ook niet dat ze zoveel miljoenen binnenrijven maar helemaal niks hebben klaarstaan.

Je wil groeien , je zit te blazen dat je Europees beter wil doen maar eigenlijk toon je dat niet met transfers. Dan zit je scouting niet goed want slagkracht hebben ze wel, zeker na de transfer na CDK.

 

Ben blij dat ze Berge niet halen. Sorry 20 miljoen of hoeveel wast voor ne middenvelder.... Berge is geen superster, daar kan je minstens een even goeie voor vinden voor veel minder geld. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pica: Voor hier in de JPL moet Boyata toch wel meer dan voldoende zijn? Die kerel is aanvoerder geweest van een club in de Bundesliga; dan zal hij toch wel meekunnen hier in België zeker?

Het is niet omdat hij bij de RD niet altijd even secuur was, dat hij niet goed genoeg zou zijn voor de JPL.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Iker zei:

 

Verdediger extra, misschien zelfs 2 voor de scherpte en een spits (Hojlund?) is toch een must ja.

Buchanan en Nusa zijn nog wel gekwetst en nu Lang ook. Hopelijk komen die eerste 2 wel snel terug. 

 

Ze kopen wel veel jong geweld voor hun NXT... Snap ook niet dat ze zoveel miljoenen binnenrijven maar helemaal niks hebben klaarstaan.

Je wil groeien , je zit te blazen dat je Europees beter wil doen maar eigenlijk toon je dat niet met transfers. Dan zit je scouting niet goed want slagkracht hebben ze wel, zeker na de transfer na CDK.

 

Ben blij dat ze Berge niet halen. Sorry 20 miljoen of hoeveel wast voor ne middenvelder.... Berge is geen superster, daar kan je minstens een even goeie voor vinden voor veel minder geld. 

 

 

 

Voor NXT is het allemaal geen probleem precies :D 

Die gaat gauw geen eigen jeugd meer hebben om daar te spelen, tis precies FM

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

@Pica: Voor hier in de JPL moet Boyata toch wel meer dan voldoende zijn? Die kerel is aanvoerder geweest van een club in de Bundesliga; dan zal hij toch wel meekunnen hier in België zeker?

Het is niet omdat hij bij de RD niet altijd even secuur was, dat hij niet goed genoeg zou zijn voor de JPL.

 

 

Paar opmerkingen toch:

Boyata zal zeker mee kunnen in de JPL, maar daar koop je niets mee in de CL

Bundesliga degradant, zegt ook iets :D 

Rode duivels ga ik omdraaien, als je het al moeilijk hebt tegen de jannekes en miekes waar de rode duivels meestal tegen spelen, zegt dat ook wel iets niet :) 

 

Dat gezegd zijnde: gene cadeau voor die kerel om op dit moment en met dit verwachtingspatroon te moeten komen naar Club. Van mij krijgt hij alle kansen, maar ik ben dan ook een hele rustige supporter ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat me wel negatief uit, maar vooral omdat ik denk dat het beter kan (en moet) of het gaat een seizoen zonder glans worden.

 

Onze basis is goed é zeg:

 

-----------------Mignolet-----------------

----------Mata-Mechele-Boyata------

Skovke-------------Odoi---------------TJ

--------------Nielsen---Vanaken--------

------------------Jutgla-Lang---------------

 

Enkel Odoi en Mechele zouden potentieel niet in de starterself staan bij 90% van de eersteklassers. 

Er is dus wel degelijk kwaliteit, er is ook potentieel (ook op de bank).

 

Alleen werkt wat Hoefkens probeert niet (net zoals het niet werkte bij Phille en Alfie), waardoor je moet terugvallen op individuele klasse: Mignolet, Vanaken en Skovke voorop sinds januari. Dat hoort niet zo te zijn.

 

Daarnaast gaan er nog spelers weggaan uit die basis (hopelijk niet natuurlijk) en mag er wel iets van wisseloptie bij met kwaliteit. Sowieso wat er nog bijkomt is al te laat voor de CL, als dat een doel is natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan hebben jullie nog geluk dat Vanaken waarschijnlijk blijft. Op zich toch wel vreemd dat op voorhand verwacht werd dat CDK, Vormer, Lang, Vanaken ... zouden vertrekken en dat er precies geen plan klaar lag. Uiteindelijk blijven een aantal sterkhouders nog maar werd er toch serieus veel gecasht en nog steeds lijkt er geen plan klaar te liggen.

Ik probeer zo objectief mogelijk te blijven, maar dan lijkt het me dat ze in Brussel met de veeeeel beperktere middelen die ze daar hebben, toch beter hun huiswerk gemaakt hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Superjef zei:

En dan hebben jullie nog geluk dat Vanaken waarschijnlijk blijft. Op zich toch wel vreemd dat op voorhand verwacht werd dat CDK, Vormer, Lang, Vanaken ... zouden vertrekken en dat er precies geen plan klaar lag. Uiteindelijk blijven een aantal sterkhouders nog maar werd er toch serieus veel gecasht en nog steeds lijkt er geen plan klaar te liggen.

Ik probeer zo objectief mogelijk te blijven, maar dan lijkt het me dat ze in Brussel met de veeeeel beperktere middelen die ze daar hebben, toch beter hun huiswerk gemaakt hebben?

 

Of ze mikken gewoon te hoog? Ik zeg ook wel dat er geen plan klaar ligt en dat lijkt voor de buitenwereld ook maar wat er zich daar afspeelt is soms moeilijk te zeggen... In de winter heeft Club bvb. Skov binnengehaald en is nu veruit één van de beste spelers van onze competitie.

Probleem is ook dat je weet dat als Club Brugge komt en pas CDK heeft verkocht dat ze geld hebben. Dan ga je ook anders onderhandelen want je weet dat er meer ruimte is. Als Anderlecht komt aankloppen bij een speler die wil en moet vertrekken, gaat die club geen onhaalbare bedragen zeggen want stuur je Anderlecht al wandelen voordat je begonnen bent. 

 

Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Als je mindere middelen hebt, heb je 2 keuzes . Je speelt de kaart van de jeugd of je zoekt naar spelers die in je budget passen. Het kan allemaal wel zijn dat je Fabio Silva een schot in de roos vindt en uiteindelijk is dat een goeie speler voor onze competitie maar ik weet niet hoe hard je fan kan zijn van huurspelers. Hoeveel van die huurspelers heeft Anderlecht al gehad en hoeveel zijn er al geflopt? Buiten die Silva is er nu ook niet echt iemand die mij opvalt? 

Die Esposito is nu ook nog niet echt overtuigend. Uiteindelijk moet je pas klaar zijn in het voorjaar van onze competitie, er kan nog altijd bijgestuurd worden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Superjef zei:

En dan hebben jullie nog geluk dat Vanaken waarschijnlijk blijft. Op zich toch wel vreemd dat op voorhand verwacht werd dat CDK, Vormer, Lang, Vanaken ... zouden vertrekken en dat er precies geen plan klaar lag. Uiteindelijk blijven een aantal sterkhouders nog maar werd er toch serieus veel gecasht en nog steeds lijkt er geen plan klaar te liggen.

Ik probeer zo objectief mogelijk te blijven, maar dan lijkt het me dat ze in Brussel met de veeeeel beperktere middelen die ze daar hebben, toch beter hun huiswerk gemaakt hebben?

 

 

Dat er in Brussel goed gewerkt wordt sinds Bayat buitenligt is zeker waar, maar de verwachtingen zijn denk ik helemaal anders.

 

Het leger gehuurde spitsen is ondertussen al vrij lang, is er dan niemand betaalbaar te koop dat ook een meerwaarde kan zijn?

Niet dat huren persé slecht is, maar zo blijft het ieder jaar opnieuw bouwen voor jullie. 

 

Wij zijn ontgoocheld als er een spits zoals Holjund niet komt voor 15M, dat is niet hetzelfde als blij zijn dat de gehuurde spits dat onbetaalbaar is om te kopen meevalt voor een jaar. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Superjef zei:

En dan hebben jullie nog geluk dat Vanaken waarschijnlijk blijft. Op zich toch wel vreemd dat op voorhand verwacht werd dat CDK, Vormer, Lang, Vanaken ... zouden vertrekken en dat er precies geen plan klaar lag. Uiteindelijk blijven een aantal sterkhouders nog maar werd er toch serieus veel gecasht en nog steeds lijkt er geen plan klaar te liggen.

Ik probeer zo objectief mogelijk te blijven, maar dan lijkt het me dat ze in Brussel met de veeeeel beperktere middelen die ze daar hebben, toch beter hun huiswerk gemaakt hebben?

Brugge vist nu eenmaal in een andere vijver dan Anderlecht momenteel. Dat is toch overigens altijd wel zo? De clubs met de grotere budgetten, betalen in se altijd meer bepaalde spelers. Als die transfers dan tegenvallen, valt het ook extra op omdat die zoveel duurder was.

Ieder jaar is er wel één of meerdere teams die met beperkte middelen het veel beter doen dan teams die meer kunnen spenderen... Het is ook niet dat iemand die duurder is sowieso een betere aankoop is.

Al vind ik persoonlijk nu ook wel dat ze bij Brugge de voorbije transferperiodes ook de bal stevig hebben misgeslagen :) Skov Olsen is een absolute meerwaarde en Jutgla lijkt dat ook te gaan worden, maar voor de rest vind ik het armoe troef daar in Brugge.. Het lijkt er soms op dat ze een blik spelers opentrekken in de hoop dat er een of twee een echte voltreffer zijn.

 

 

1 uur geleden, Iker zei:

 

Of ze mikken gewoon te hoog? Ik zeg ook wel dat er geen plan klaar ligt en dat lijkt voor de buitenwereld ook maar wat er zich daar afspeelt is soms moeilijk te zeggen... In de winter heeft Club bvb. Skov binnengehaald en is nu veruit één van de beste spelers van onze competitie.

Probleem is ook dat je weet dat als Club Brugge komt en pas CDK heeft verkocht dat ze geld hebben. Dan ga je ook anders onderhandelen want je weet dat er meer ruimte is. Als Anderlecht komt aankloppen bij een speler die wil en moet vertrekken, gaat die club geen onhaalbare bedragen zeggen want stuur je Anderlecht al wandelen voordat je begonnen bent. 

 

Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Als je mindere middelen hebt, heb je 2 keuzes . Je speelt de kaart van de jeugd of je zoekt naar spelers die in je budget passen. Het kan allemaal wel zijn dat je Fabio Silva een schot in de roos vindt en uiteindelijk is dat een goeie speler voor onze competitie maar ik weet niet hoe hard je fan kan zijn van huurspelers. Hoeveel van die huurspelers heeft Anderlecht al gehad en hoeveel zijn er al geflopt? Buiten die Silva is er nu ook niet echt iemand die mij opvalt? 

Die Esposito is nu ook nog niet echt overtuigend. Uiteindelijk moet je pas klaar zijn in het voorjaar van onze competitie, er kan nog altijd bijgestuurd worden.

 

 

Sinds Peter Verbeke heeft overgenomen zijn de huurspelers toch veelal een succesverhaal geweest.

Nmecha was een absolute voltreffer, Harwood-Bellis vond ik ook een prima speler; maar maken ze de keuze voor eigen jeugd (een terechte keuze, maar ze sturen de verkeerde speler terug). Zirkzee en Kouamé waren ook voltreffers.

 

Als we iets verder terug in de tijd gaan, dan was het absoluut een ramp qua huurspelers natuurlijk :D Dan kon je er gif op innemen dat ze weer een of meerdere wannebe-vedetten op retour of ziekenboegmateriaal zouden huren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Dogfacedgremlin zei:

Sinds Peter Verbeke heeft overgenomen zijn de huurspelers toch veelal een succesverhaal geweest.

Nmecha was een absolute voltreffer, Harwood-Bellis vond ik ook een prima speler; maar maken ze de keuze voor eigen jeugd (een terechte keuze, maar ze sturen de verkeerde speler terug). Zirkzee en Kouamé waren ook voltreffers.

 

Als we iets verder terug in de tijd gaan, dan was het absoluut een ramp qua huurspelers natuurlijk :D Dan kon je er gif op innemen dat ze weer een of meerdere wannebe-vedetten op retour of ziekenboegmateriaal zouden huren.

 

Hun visie op huurspelers is wel beter ja :D 

Nu, huurspelers is nu niet echt scouting. Ale ik wil hier nu niet negatief doen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Superjef zei:

Aan de ene kant mikken ze bij Brugge misschien te hoog qua inkomende transfers, maar aan de andere kant verwachten ze zelf ook veel. Als je ziet dat ze voor Vanaken als 30+er nog 13 miljoen kunnen krijgen (na bonussen) en dat 'onbespreekbaar' vinden, tja...

 

 

Ergens toch logisch? Voor 13 miljoen kan je nooit een speler halen die qua niveau in de buurt van Vanaken komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Ergens toch logisch? Voor 13 miljoen kan je nooit een speler halen die qua niveau in de buurt van Vanaken komt.

 

True, maar dat is dus het mes dat aan twee kanten snijdt. Je kan niet voor je eigen spelers hoge bedragen verwachten en dan klagen dat andere ploegen hoge prijzen vragen voor hun spelers :smirk:

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Superjef zei:

Aan de ene kant mikken ze bij Brugge misschien te hoog qua inkomende transfers, maar aan de andere kant verwachten ze zelf ook veel. Als je ziet dat ze voor Vanaken als 30+er nog 13 miljoen kunnen krijgen (na bonussen) en dat 'onbespreekbaar' vinden, tja...

 

 

Vanaken is zelden geblesseerd. Is zeer constant qua statistieken en is al 7 jaar bij de Club.

Zo iemand doe je niet zomaar weg, kan je inderdaad niet zomaar vervangen die zo een zaken kan voorleggen.

Volgens mij gaat Vanaken niet weg maar wilt die gewoon een nieuw contract. 

 

Brugge klaagt toch niet over hoge prijzen? Waarom zouden ze +20 miljoen EUR voor Berge willen spenderen? Dat is veel te veel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Iker zei:

 

Vanaken is zelden geblesseerd. Is zeer constant qua statistieken en is al 7 jaar bij de Club.

Zo iemand doe je niet zomaar weg, kan je inderdaad niet zomaar vervangen die zo een zaken kan voorleggen.

Volgens mij gaat Vanaken niet weg maar wilt die gewoon een nieuw contract. 

 

Brugge klaagt toch niet over hoge prijzen? Waarom zouden ze +20 miljoen EUR voor Berge willen spenderen? Dat is veel te veel.

 

 

Klagen mss niet, maar tis niet omdat ge geen 20M voor Berge willen dat ge dan maar... helemaal niks moet kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...