Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

[FM20] The journey is the important part !


stvvrules

Aanbevolen berichten

  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste reactie
1 uur geleden, Dogfacedgremlin zei:

Veel succes!
Kunt ge uwe keepertrainer niet in de goal zetten? :lol:

Haha het was bijna nodig, maar om 11u21 tekende een vrije duitse keeper, terwijl de eerste match om 13u was :D

Ja mannen hier is onze nieuwe keeper, voila kleed u maar om, ge start vandaag :D Zo ging het ongeveer

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, stvvrules zei:

Haha het was bijna nodig, maar om 11u21 tekende een vrije duitse keeper, terwijl de eerste match om 13u was :D

Ja mannen hier is onze nieuwe keeper, voila kleed u maar om, ge start vandaag :D Zo ging het ongeveer

 

En na de match hebt ge hem meteen weer ontslagen wegens niet goed genoeg? :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De start in Aken

 

Een nieuw land, een nieuwe competitie, een nieuwe uitdaging. We gingen in Aken onmiddellijk op zoek naar broodnodige versterking. Ik had het bestuur namelijk beloofd om niet tegen de degradatie te vechten dit seizoen maar om onmiddellijk in de middenmoot plaats te nemen. Daarvoor was er natuurlijk versterking nodig, spelers met een meerwaarde voor dit elftal. Ik besloot onmiddellijk de vrije markt af te schuimen en bood heel veel stages aan. Het was de snelste en makkelijkste manier om scoutingsverslagen te krijgen, daar we ook nog geen scoutingsteam hadden.

 

Van de 60 transfervrije spelers waren er 5 goed genoeg om een contract af te dwingen. Stefan Erhard werd door de jeugdtrainers aangetrokken voor het U19 team, voorts haalden we met Kohler een nieuwe doelman, schmitt was een nieuwe centrale verdediger, elmali en Ikechukwu kwamen het centrale middenveld versterken en Condé kwam er bij in de spits, daar het scoutingsbestand enkel maar in duitsland liep op dit moment had ik dus niet genoeg kennis om andere opportuniteiten op de vrije markt te vinden.

 

2d16ef17da9a1ea0a4427ca36201def4.png

 

We gingen dus ook nog de grotere competities / ploegen af op zoek naar spelers die op uitleenbasis mochten vertrekken.  De eerste huurling Grigore kende ik nog van mijn Trencin tijd en komt als backup doelman over. Bij Anderlecht en Emmen vonden we een links en rechtsback. In de bundesliga verkregen we een AML en AMR en met Larrainzar kwam er op de slottransferdag nog een zeer belangrijke centrale verdediger bij. Maphumulo is de enige speler die we konden huren met aankoopoptie. Mijn ex speler werd bij Trencin op de transferlijst gezet en dus huren wij hem met aankoopoptie van 100 000 euro.

 

415605a6bdd4043a0b2c1228828c69a9.png

 

Na de transfers zijn we versterkt uit de periode gekomen en beschikken we over enkele wisselmogelijkheden. Ondertussen kunnen de scouts rustig op zoek gaan naar versterkingen die we kunnen binnen halen voor volgend seizoen, de huurlingen geven ons ademruimte.

 

a951fd59581afaa6771d5e2472d8dfaf.png

 

Amper 5 dagen de tijd had ik om de ploeg klaar te maken voor de eerste competitiewedstrijden. Tactisch wist ik wat  ik ging doen, maar de spelers moesten het nog oppikken. Tussendoor laste ik nog enkele oefenwedstrijden in om de tactiek er in te slijpen. Na een 2 op 9 pakten we een deugddoende 6 op 6, daarna moesten we opnieuw een 1 op 9 noteren tegen 2 titelkandidaten en de b ploeg van Bremen. Afsluiten doen we met een 6 op 6 tegen Halle en Sankt Pauli

 

6407852a402a134f39b184b3039dff99.png

 

15 op 30 is een start waar ik heel tevreden mee ben, we staan mooi in het midden van het pak en hebben al wat voorsprong op de degradatiekandidaten. De promotieplaatsen liggen ook niet zo heel ver voorop op ons. Alles is mogelijk.

 

00f477da957be9fce4339d6c045de303.png

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Degelijk gestart :) 
Veel nieuwe namen die je moet inpassen, dus naarmate het seizoen vordert zou het allemaal nog wat vlotter moeten gaan lopen..

En je staat nu al waar je moet staan ;) 

 

Toch wel wat 'grote' namen die verzeild zijn in de derde klasse precies.
Cottbus, Ingolstadt, RW Essen, St. Pauli en SV Sandhausen klinken mij vrij bekend in de oren en het is nu niet dat ik het Duitse voetbal van dichtbij volg of gevolgd heb..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties, ja klopt zitten inderdaad best wel wat "bekendere" namen in de 3de klasse, Duisburg is er ook pas uit gegaan.

 

Winterstop

 

We begonnen de laatste rechte lijn richting de winterstop met een 1 op 6 tegen Dortmund en Koln, maar daarna herpakken we ons volledig, na de stunt tegen het B team van Bayern maakten we gehakt van Jahn Regensbrug, met 7 0 werden ze terug naar huis gestuurd. Op bezoek in Memmingen en thuis tegen Ingolstadt lieten we daarna nog wat punten liggen, maar voor de rest zag ons schema er zeer groen uit.

 

b9f43b3f42446a2a1370d72684c32bcd.png

 

Dankzij de 23 op 33 staan we ondertussen op een eindrondeplaats, de nummers 1 en 2 promoveren naar de 2de bundesliga, de nummer 3 speelt een promotie/degradatieduel tegen de nummer 18 uit de 2de bundesliga. De B ploegen van Bayern, Dortmund  en Bremen kunnen niet mee doen voor die plaatsen. Indien zij op één van de eerste 3 plaatsen staan, schuift het ticket door naar de eerstvolgende A ploeg.  Op dit moment stijgen Sankt Pauli en Sandhausen dus en moeten wij de barrages in, maar met amper 5 punten achterstand op de leider blijven we volop doorstomen uiteraard.

 

8db181756903e05e0773050f53e5d100.png
https://gyazo.com/35364a9c5a0fe981d8b7a81285e652b4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties

 

Bayern pakt titel in 3de klasse. Aachen promoveert !

 

Alemennia Aachen is erin geslaagd om voor het 2de jaar op rij de promotie af te dwingen. De ploeg van net over de limburgse grens begon het seizoen als één van de degradatiekandidaten maar trok kort voor de start van de competitie met Bous een topmanager aan. Hij analyseerde en versterkte het elftal op de juiste plaatsen en zette gestaag een stijging in het klassement op poten. Uiteindelijk kwam de ploeg 6 punten te kort voor de titel, maar promoveren ze toch aangezien het B elftal van Bayern niet mag stijgen, ook het nummer 3 Dortmund mag niet stijgen en zo gaat ook Ingolstadt volgend jaar in de 2de bundesliga van start.

 

Ondanks het feit dat we na de winterstop maar 2 keer verloren en 2 keer gelijkspeelde zagen we het gat met Bayern niet verkleinen. Integendeel ze houden uiteindelijk nog 1 punt meer voorsprong op ons dan voor de winterstop. De thuisnederlaag tegen hun gaf een knak aan onze titelkansen, degradant Berliner nam alle hoop weg.

53c7bbf5e836d1c6398425f6c37eddcc.png

 

6f99262a8175a09868bbc4d3283f9556.png

 

 

Kern analyse

 

Christian Wagner de huurling van Leverkusen is ondertussen één van onze absolute sterkhouders, we deden al navraag achter hem, maar hij is helaas niet te koop. We proberen in de zomerstop opnieuw. Frank Epperlein en Sergio Larrainzar blijven in een Aachen truitje rondlopen, zij tekenen na verloop van hun contract een meerjarig verblijf bij ons. Benny Cox en Benjamin Piepenbrock zijn ook niet haalbaar om aan te kopen.

 

Voor het nieuwe seizoen gaan we op zoek naar een extra / nieuwe doelman. Verder kan de kern op vele plaatsen wel wat vers bloed gebruiken, daar de wisselmogelijkheden niet al te bijster groot waren dit seizoen.

 

f978e40c6c82b48d7ff0d303f5c87f27.png

 

Het toeschouwersaantal hopen we volgend jaar fel te doen stijgen.

 

976a9404bcf4260e6fce25f5c0a6d9e5.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...