Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Champions League


Aanbevolen berichten

  • Reacties 849
  • Created
  • Laatste reactie

In de helft van de groepen ligt de eindstand ook vast nu.

 

Gaan naar de volgende ronde van de CL: Man Utd + Basel, PSG + Bayern, Roma + Chelsea, Barcelona + Juventus.
Gaan naar de volgende ronde van de EL: CSKA Moskou, Celtic, Atlético Madrid, Sporting.

Zijn uitgeschakeld: Benfica, Anderlecht, Qarabag, Olympiacos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Pica zei:

De pijnlijke 0 vermeden en tegelijk vertrouwen getankt. Hein zal terecht tevreden zijn. Had wel niet de indruk dat er doorgedrukt werd voor kwalificatie. En neen niet omdat er eerst zonder spits gespeeld werd :P

 

Ze spelen toch al heel het seizoen zonder spits?

:ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij dat we tenminste nu al paar spannende affiches hebben. Nog niet zo heel lang geleden lagen de halve finales zo goed als vast op voorhand.

Je ziet toch dat een Conte, Klopp en zelfs voor diegene die het er niet voor hebben, Guardiola een meerwaarde zijn voor de PL ploegen.

De revival van PSG is natuurlijk ook een factor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Pica zei:

Ik ben blij dat we tenminste nu al paar spannende affiches hebben. Nog niet zo heel lang geleden lagen de halve finales zo goed als vast op voorhand.

Je ziet toch dat een Conte, Klopp en zelfs voor diegene die het er niet voor hebben, Guardiola een meerwaarde zijn voor de PL ploegen.

De revival van PSG is natuurlijk ook een factor.

 

Met de namen die overbleven kon dat ook moeilijk anders natuurlijk. In Madrid/Parijs zal het straks wel een enorme tegenvaller zijn om er in februari al uit te liggen.
 

Man City, Man Utd en Liverpool zijn het aan hun stand verplicht om met deze tegenstanders altijd door te gaan; anders valt die meerwaarde toch meteen in het water hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Dogfacedgremlin zei:

 

Met de namen die overbleven kon dat ook moeilijk anders natuurlijk. In Madrid/Parijs zal het straks wel een enorme tegenvaller zijn om er in februari al uit te liggen.
 

Man City, Man Utd en Liverpool zijn het aan hun stand verplicht om met deze tegenstanders altijd door te gaan; anders valt die meerwaarde toch meteen in het water hoor.

 

Als je nu deze affiches ziet, dan zou ik twee-drie jaar geleden Tottenham kansloos geacht hebben. Nu is Juventus favoriet nog steeds, maar dat is het ook.

PSG-Madrid is ook zo'n match die paar jaar terug een walk in the park zou geweest zijn, met een eervolle vermelding voor Ibra :D .

 

Om maar te zeggen dat het minder voorspelbaar is geworden en dat dit in principe iets goed is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Met de namen die overbleven kon dat ook moeilijk anders natuurlijk. In Madrid/Parijs zal het straks wel een enorme tegenvaller zijn om er in februari al uit te liggen.
 

Man City, Man Utd en Liverpool zijn het aan hun stand verplicht om met deze tegenstanders altijd door te gaan; anders valt die meerwaarde toch meteen in het water hoor.

 

Porto niet onderschatten. Die zijn echt wel heel goed dit seizoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Pica zei:

 

Als je nu deze affiches ziet, dan zou ik twee-drie jaar geleden Tottenham kansloos geacht hebben. Nu is Juventus favoriet nog steeds, maar dat is het ook.

PSG-Madrid is ook zo'n match die paar jaar terug een walk in the park zou geweest zijn, met een eervolle vermelding voor Ibra :D .

 

Om maar te zeggen dat het minder voorspelbaar is geworden en dat dit in principe iets goed is.

 

Ben ik het niet mee eens.. Toen waren het gewoon andere teams.
In 2011/2012 had je in de achtste finales bv ook Milan - Arsenal

In 2012/2013 was er Arsenal-Bayern, AC Milan - Barca en Real-Man Utd

2013/2014: AC Milan - Atlético Madrid, Arsenal-Bayern (again)

2014/2015: PSG - Chelsea, Man City-Barcelona, Juventus-Dortmund, Arsenal-Monaco

 

Zijn toch ook allemaal vrij spannende affiches als je het mij vraagt.
En bij Arsenal hebben ze toch wel de nodige pech gehad in al die lotingen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Ben ik het niet mee eens.. Toen waren het gewoon andere teams.
In 2011/2012 had je in de achtste finales bv ook Milan - Arsenal

In 2012/2013 was er Arsenal-Bayern, AC Milan - Barca en Real-Man Utd

2013/2014: AC Milan - Atlético Madrid, Arsenal-Bayern (again)

2014/2015: PSG - Chelsea, Man City-Barcelona, Juventus-Dortmund, Arsenal-Monaco

 

Zijn toch ook allemaal vrij spannende affiches als je het mij vraagt.
En bij Arsenal hebben ze toch wel de nodige pech gehad in al die lotingen :lol:

 

Ik ken al die lotingen niet uit het hoofd, maar toch twee opmerkingen:

 

1) je geeft 2-3 affiches aan die spannend bleken te zijn. Gaan we van Monaco nu een grootmacht maken bijvoorbeeld. Of het Milan van 2014 nog als grootst beschouwen? Monaco bleek achteraf heel goed, maar is toch ook voorlopig een uitschieter geweest eerder. Je overschat ook Arsenal :happy: .

2) je geeft maar 2-3 affiches weer die onvoorspelbaar waren, nu is het eerder omgekeerd van de 8 affiches zijn er 2-3 vrij voorspelbaar. De andere zou ik geen geld op zetten alleszins.

 

Ik zeg trouwens niet dat het allemaal voorspelbare matchen waren vroeger, maar je kon er prat op gaan dat  Bayern,  Real de halve finale speelden, aangevuld met Juve, Atletico of Barca ongeveer. Dat gevoel heb ik nu veel minder. Dat toont zich nu al in deze fase, maar gaat alleen maar duidelijker worden denk ik de volgende ronde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Brechtovic zei:

Hopelijk PSG eruit.

 

Zou lachen zijn :D

 

Ik denk trouwens wel dat PSG eruit gaat vliegen trouwens. Die hebben in Frankrijk te weinig tegenstand. Dat is zoals de PO2 winnaar die de PO finale tegen iemand van PO1 moet spelen. Of zo verwacht ik toch een beetje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Pica zei:

 

Ik ken al die lotingen niet uit het hoofd, maar toch twee opmerkingen:

 

1) je geeft 2-3 affiches aan die spannend bleken te zijn. Gaan we van Monaco nu een grootmacht maken bijvoorbeeld. Of het Milan van 2014 nog als grootst beschouwen? Monaco bleek achteraf heel goed, maar is toch ook voorlopig een uitschieter geweest eerder. Je overschat ook Arsenal :happy: .

2) je geeft maar 2-3 affiches weer die onvoorspelbaar waren, nu is het eerder omgekeerd van de 8 affiches zijn er 2-3 vrij voorspelbaar. De andere zou ik geen geld op zetten alleszins.

 

Ik zeg trouwens niet dat het allemaal voorspelbare matchen waren vroeger, maar je kon er prat op gaan dat  Bayern,  Real de halve finale speelden, aangevuld met Juve, Atletico of Barca ongeveer. Dat gevoel heb ik nu veel minder. Dat toont zich nu al in deze fase, maar gaat alleen maar duidelijker worden denk ik de volgende ronde.

 

 

Ik ook niet hoor, Wikipedia gelukkig wel :P

 

1) die bleken niet allemaal spannend te zijn; integendeel zelfs. Maar het waren toch affiches waarvan ik niet op voorhand zou durven zeggen wie er de duidelijke favoriet is.
En om een spannende wedstrijd te hebben, moet je geen grootmachten hebben. Of gaan we Basel, Sevilla, Shaktar, Besiktas e.d. ook al grootmachten noemen. Zelfs Tottenham is wat mij betreft geen grootmacht.
2) Als Basel, Porto, Sevilla, Chelsea of Besiktas doorgaat, zal dat toch wel een (grote) verrassing heten. Juventus-Spurs, Real-PSG en Shaktar-Roma hebben wat mij betreft geen uitgesproken favoriet.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Dogfacedgremlin zei:

 

Ik ook niet hoor, Wikipedia gelukkig wel :P

 

1) die bleken niet allemaal spannend te zijn; integendeel zelfs. Maar het waren toch affiches waarvan ik niet op voorhand zou durven zeggen wie er de duidelijke favoriet is.
En om een spannende wedstrijd te hebben, moet je geen grootmachten hebben. Of gaan we Basel, Sevilla, Shaktar, Besiktas e.d. ook al grootmachten noemen. Zelfs Tottenham is wat mij betreft geen grootmacht.
2) Als Basel, Porto, Sevilla, Chelsea of Besiktas doorgaat, zal dat toch wel een (grote) verrassing heten. Juventus-Spurs, Real-PSG en Shaktar-Roma hebben wat mij betreft geen uitgesproken favoriet.

 

 

 

Chelsea en Sevilla toch niet :D ? Al snap ik daardoor wel beter je antwoorden :P . Ik schat bepaalde ploegen blijkbaar te hoog in :) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Pica zei:

 

Chelsea en Sevilla toch niet :D ? Al snap ik daardoor wel beter je antwoorden :P . Ik schat bepaalde ploegen blijkbaar te hoog in :) .

 

Man Utd speelt tegen de nr5 uit La Liga, dat mag nooit een probleem vormen.
En Chelsea is nu ook niet aan het meest fantastische seizoen bezig, terwijl Barcelona behalve in de Spaanse supercup nog geen match verloren heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Man Utd speelt tegen de nr5 uit La Liga, dat mag nooit een probleem vormen.
En Chelsea is nu ook niet aan het meest fantastische seizoen bezig, terwijl Barcelona behalve in de Spaanse supercup nog geen match verloren heeft.

 

Dat is een visie op de zaken :P . Nu ja, ik had Napoli en Dortmund hier ook nog in deze ronde verwacht, dus ik ben zeker geen alwetende kenner :happy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...