Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Films & Series


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 976
  • Created
  • Laatste reactie

Män som hatar kvinnor (2009):

 

Ofwel "Mannen die vrouwen haten", de eerste verfilming van de Stieg Larson boeken.

Eigenlijk best genoten van de film, natuurlijk zorgt de taal dat je echt moet opletten en de film deftig volgen anders versta je er geen bal van. 

Maar ondanks dat ik het boek jaren geleden las en gisteren toch met de nodige spanning bleef kijken was toch het bewijs dat het goed was. 

 

Batman (1989)

 

Dank u Jack Nickelson? 

Al goed dat hij in die film zit en er kleur in weet te brengen met zijn vertolking van The Joker maar voor de rest.

Bruce Wayne is, in mijn ogen, niet echt de Bruce Wayne die ik ken vanuit strips of latere films maar goed. 

Dat kan een persoonlijke opvatting zijn. 

 

Ik vroeg me ook af of iemand me het volgende kan verklaren? 

Back to the future uit 1985 vond ik beter qua tempo en Batman is naar mijn aanvoelen een film die wat trager is ondanks dat hij vier jaar jonger is.

Of ligt dat puur aan de regie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/01/2017 at 7:06 PM, Rhand said:

Eens begonnen aan de Walking Dead. Ondertussen halverwege seizoen 2.

 

Vrij goed tot dusver, maar wel typische Hollywood serie met hun nodeloos lang rekken van bepaalde verhaallijnen. Ook de main protagonist is moreel zo wit als maar kan zijn, vrij storend soms.

Wel jammer van de actrice die ook al in Prison Break meedeed, ik kan die echt niet uitstaan.

 

En we zitten halfweg seizoen 6. Vrij goeie serie, blijft boeien ondanks het nodeloos lang rekken van sommige verhaallijnen. En sommige domme dingen gewoon.

Vind het wel jammer dat ik nu al zo ver zit, en we eigenlijk nog NIKS weten van wat de oorzaak is, hoe het elders gesteld is, of er beterschap is, etc.

Hoop daar in de rest van seizoen 6 of 7 toch wat van te zien.

 

Enige jammere is nu dat ik al meer dan 3 weken geen films heb gezien omdat ik gans de avond Walking Dead zit te kijken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 30-1-2017 at 20:41, Rhand zei:

 

En we zitten halfweg seizoen 6. Vrij goeie serie, blijft boeien ondanks het nodeloos lang rekken van sommige verhaallijnen. En sommige domme dingen gewoon.

Vind het wel jammer dat ik nu al zo ver zit, en we eigenlijk nog NIKS weten van wat de oorzaak is, hoe het elders gesteld is, of er beterschap is, etc.

Hoop daar in de rest van seizoen 6 of 7 toch wat van te zien.

 

Enige jammere is nu dat ik al meer dan 3 weken geen films heb gezien omdat ik gans de avond Walking Dead zit te kijken :D

 

Ze volgen dan ook de comics al wijken ze er toch wel regelmatig vanaf.

Weet niet of er nog nieuwe comics gepubliceerd worden.

Ze hebben al aangegeven om ook minstens 10 seizoenen te willen draaien.

Er bestaat ergens theorie dat Breaking Bad de aanleiding zou zijn tot het virus.Ongeloofwaardig imo.

Zoek maar ergens op youtube.

Link naar reactie
Delen op andere sites

afgelopen maand deze gezien:

*The Road (beetje deprimerende film,geen feel good movie,mocht toch wat meer actie in zonder erin te overdrijven,vond hem redelijk saai op dat gebied)

*Harry Potter And The Sorcerer's Stone

*Harry Potter And The Chamber Of Secrets

*Harry Potter  And The Prisoner Of Azkaban

*Harry Potter And The Goblet Of Fire

*American Hustle (interessante maar geen echte topper,verveelt niet)

*Birdman (bleef onder mijn verwachtingen,was lange tijd aangenaam maar verwaterde opeens)

*The Great Wall (mooie scenerie,kostuums enz..,maar verhaal is maar dunnetjes dus geen aanrader,ben beter gewoon van Matt Damon)

*King Kong

*The Last Boyscout (redelijk amusante film ook geen topper)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit weekend American Honey gezien. De film duurt bijna 3 uur en er gebeurt al die tijd nagenoeg niks spectaculair of echt spannends in. Een coming of age- road movie met de nodige romances en strubbels daarrond. Bwèèèrk hoor ik u zo denken. Ik dacht t ook.

En toch blijft de film nu al twee dagen nazinderen in mijn kop. Ik werd direct gegrepen door het verhaal (en het erg knappe, erg jonge grietje) en kon er helemaal in wegkruipen. Misschien omdat ik het gevoel had naar "echte" mensen te zitten kijken. Erg geloofwaardige en diep menselijke personages die zeer sterk neergezet werden door de jonge cast. Cinematografisch traag, sober en mooi. Een erg onverwachte en ongewone (mijn filmsmaak in acht genomen) parel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

The Walking Dead ondertussen compleet gezien, goeie serie, ben een fan.

Ook Better Call Saul gezien, de eerste 2 seizoenen alvast. Nog een maandje of twee en dan is het derde seizoen er. Eerste seizoen was wat traagjes, vergelijkbaar met het eerste seizoen van Breaking Bad, maar nu men in het tweede seizoen meer aandacht geeft aan Ehrmantraut is er ook meer actie ingeslopen. Hoefde niet, maar is geen slechte move.

 

Tegelijkertijd effectief een abo op Netflix genomen, en 40 series op "My List" gezet. Dat wordt dus wat de komende maanden... Derek, Marco Polo, The Musketeers, The Tudors, Top Boy, Fauda, Vikings, Marseille, House of Cards, Narcos, Black Sails, Frontier...

Ook Power Rangers, Sonic Underground en Pokemon gevonden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Rhand zei:

The Walking Dead ondertussen compleet gezien, goeie serie, ben een fan.

Ook Better Call Saul gezien, de eerste 2 seizoenen alvast. Nog een maandje of twee en dan is het derde seizoen er. Eerste seizoen was wat traagjes, vergelijkbaar met het eerste seizoen van Breaking Bad, maar nu men in het tweede seizoen meer aandacht geeft aan Ehrmantraut is er ook meer actie ingeslopen. Hoefde niet, maar is geen slechte move.

 

Tegelijkertijd effectief een abo op Netflix genomen, en 40 series op "My List" gezet. Dat wordt dus wat de komende maanden... Derek, Marco Polo, The Musketeers, The Tudors, Top Boy, Fauda, Vikings, Marseille, House of Cards, Narcos, Black Sails, Frontier...

Ook Power Rangers, Sonic Underground en Pokemon gevonden :D

 

Marco Polo is amper 2 seizoenen trouwens,stop gezet wegens te hoge kosten en te kleine opbrengst.

Was ook interessant aan't worden.

Spijtig dat ze met de series (buiten hun eigen producties) vaak 1 of meerdere seizoenen achterlopen.

Ben Orphan Black aan't volgen momenteel,halfweg sz3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, hjs666 said:

 

Marco Polo is amper 2 seizoenen trouwens,stop gezet wegens te hoge kosten en te kleine opbrengst.

Was ook interessant aan't worden.

Spijtig dat ze met de series (buiten hun eigen producties) vaak 1 of meerdere seizoenen achterlopen.

 

Geen problemen voor mij dat het maar 2 seizoenen is, liever dat dan 7 seizoenen eigenlijk zoals met The Walking Dead, dat is toch iets teveel van het goede om nog in te halen... Op een volwassen manier zit ge gelijk 2-3 maanden vast.

Merkte ik ook net op dat ze veel achterlopen, Black Sails is ondertussen aan seizoen 4 maar daar hebben ze enkel de eerste 2 seizoenen. Peaky Blinders seizoen 3 staat er ook nog steeds niet op, etc.

Ahja, genoeg te zien voorlopig om me daar druk over te maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

The Inbetweeners uitgezien, 3 seizoenen wel maar helaas maar 6 episodes per seizoen. Toch een dikke topserie, Britse humor > all.

 

Ondertussen Mighty Morphin Power Rangers de eerste aflevering gezien. Dat is al van 1997 geleden dat ik dat nog gezien heb. 20 jaar. Ziet er echt ongelooflijk goedkoop uit, maar wel lachen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 25-2-2017 at 17:37, Rhand zei:

The Inbetweeners uitgezien, 3 seizoenen wel maar helaas maar 6 episodes per seizoen. Toch een dikke topserie, Britse humor > all.

 

Ondertussen Mighty Morphin Power Rangers de eerste aflevering gezien. Dat is al van 1997 geleden dat ik dat nog gezien heb. 20 jaar. Ziet er echt ongelooflijk goedkoop uit, maar wel lachen.

 

Send in the putties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet al teveel tijd gehad om veel te zien deze maand:

 

*Her (aanrader,moet er plaats voor maken voor de movietop van vinnypassy,gaat geen gemakkelijke opdracht zijn)

*Blade (nooit volledig gezien,nu wel dus :P ;redelijk leuk en degelijk )

*Harry Potter and the Order of the Phoenix

*Harry Potter and the Half-Blood Prince

*The Monuments Men (ook niet slecht,leuk tussendoortje)

*Zombieland (vrijj amusant,ook niet slecht maar ook geen aanrader)

 

op gebied van series heb ik Orphan Black het derde seizoen nu volledig gezien

Vikings ben ik geraakt tot aan 4de seizoen episode 6.

Colony seizoen 1 ook gezien:leuke en intrigerende serie,ben benieuwd naar het vervolg.

Quantico (kan totaal niet tippen aan homeland,middelmatig niveau,met betere acteurs/actrices zou het leuker om volgen zijn)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, hjs666 zei:

niet al teveel tijd gehad om veel te zien deze maand:

 

*Her (aanrader,moet er plaats voor maken voor de movietop van vinnypassy,gaat geen gemakkelijke opdracht zijn)

*Blade (nooit volledig gezien,nu wel dus :P ;redelijk leuk en degelijk )

*Harry Potter and the Order of the Phoenix

*Harry Potter and the Half-Blood Prince

*The Monuments Men (ook niet slecht,leuk tussendoortje)

*Zombieland (vrijj amusant,ook niet slecht maar ook geen aanrader)

 

op gebied van series heb ik Orphan Black het derde seizoen nu volledig gezien

Vikings ben ik geraakt tot aan 4de seizoen episode 6.

Colony seizoen 1 ook gezien:leuke en intrigerende serie,ben benieuwd naar het vervolg.

Quantico (kan totaal niet tippen aan homeland,middelmatig niveau,met betere acteurs/actrices zou het leuker om volgen zijn)


Hah ja, ook de Harry Potters elke maandagavond op Zes bekeken? :P 

De laatste 2 hebben ze blijkbaar niet gekocht, daar zat ik dan de maandag te wachten op Deathly Hallows pt 1 :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Bankje zei:


Hah ja, ook de Harry Potters elke maandagavond op Zes bekeken? :P 

De laatste 2 hebben ze blijkbaar niet gekocht, daar zat ik dan de maandag te wachten op Deathly Hallows pt 1 :(

 

niet gezien op de maandag zelf,op later tijdstip.

Reclame skippen is altijd leuk :P .

Persoonlijk vind ik er wel weinig aan,gaan niet in mijn top200 komen.

ik ga de laatste potter films ook wel zien,maar weet sowieso dat ze geen hoge ranking gaan krijgen.

 

3 uren geleden, Brechtovic zei:

Zombieland vind ik persoonlijk fantastisch.

 

Was ook aangenaam verrast,dacht dat het een snertfilm ging zijn,heel goed meegevallen maar ook niet goed genoeg

 om topfilm te zijn.

 

 

Ben benieuwd wanneer Gotham gaat verschijnen op zes.

Dacht daar toch stukjes van herkend te hebben tijdens hun programmatiepromofilmpje.

2 uren geleden, Bankje zei:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
On 2-3-2017 at 12:22, hjs666 zei:

 

 

Ben benieuwd wanneer Gotham gaat verschijnen op zes.

Dacht daar toch stukjes van herkend te hebben tijdens hun programmatiepromofilmpje.

 

 

Dacht ik ook herkend te hebben, maar voorlopig nog geen spoor van Gotham, ook al eens op de site van zes gaan speuren maar niets te vinden :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...