Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Welke games speel jij?


Don Gielius

Aanbevolen berichten

On 4-12-2016 at 22:49, Piussi zei:

Transport Fever.. :)

 

Als diehard fan van OpenTTD, zal ik deze ooit ook wel eens uittesten. Maar ik heb momenteel mijn handen vol met Planet Coaster en Civilization 6. En later waarschijnlijk nog Rollercoaster Tycoon World.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 862
  • Created
  • Laatste reactie
1 uur geleden, Blup008 zei:

 

Als diehard fan van OpenTTD, zal ik deze ooit ook wel eens uittesten. Maar ik heb momenteel mijn handen vol met Planet Coaster en Civilization 6. En later waarschijnlijk nog Rollercoaster Tycoon World.

 

ik vind het wel leuk. Speel wel op easy en dan verdien je net dat tikkeltje te gemakkelijk geld.. Maar goed ik wou dan ook gewoon een netwerk uitbouwen en niet direct zwaar op de proef gesteld worden :P Campaigns heb ik nog niet gedaan speel altijd in free mode vind ik veel leuker :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

FIFA17, Mortal Kombat X, Battlefield 1, Doom, Doom 2, Doom 2016, Uncharted 4, Deus Ex Mankind Divided, Fallout 4, Quantum Break en ik kijk uit naar Resident Evil 7

 

Altijd te vinden voor een potje FIFA of Mortal Kombat X op de PS4

 

Nickname is Failstation83

 

Battlefield 1 en Doom 2016 speel ik op pc. Origin is FoxMulder14 ; Steam Fox Mulder

 

Ohja, ik heb net Need For Speed 2015 op PC

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ik heb gisterenavond efkes FarCry Primal gespeeld, en 'k was zwaar onder de indruk van de grafische kant van de game.

Het spel begint met da ge uw holbewonermaat moet volgen op mammoetenjacht. Die landschappen, die beesten zelf: adembenemend schoon!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, ivago zei:

Ik heb gisterenavond efkes FarCry Primal gespeeld, en 'k was zwaar onder de indruk van de grafische kant van de game.

Het spel begint met da ge uw holbewonermaat moet volgen op mammoetenjacht. Die landschappen, die beesten zelf: adembenemend schoon!


Het spel zelf is ook echt leuk om te spelen en idd zoals alle FarCry-spellen een grafisch hoogstandje :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...