Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Welke games speel jij?


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 862
  • Created
  • Laatste reactie

Nu om de 1 of ander reden begonnen mijn bezoekers op dezelfde weg met zen alle rond te draaien.. Gevolg ratings naar beneden en bezoekers die het beu waren.. Geen flauw idee wat de oorzaak zou moeten zijn.

 

Geen gedacht van. Misschien slechte AI, waardoor de bezoekers 'willekeurig' hun pad kiezen? In RCT 1 gebeurde dat toch vaak, en sindsdien bouw ik enkele paden in alle RCT versies :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand die Topps kick speelt op gsm?

is een spel voor de gsm zoals hierboven, je krijgt dagelijks als je hem openzet wat muntjes waarvan je pakjes kan open doen soort panini van de PL, CL en Bundesliga.

 

Je kan je zo inschrijven voor het weekend, zijnde PL of soms wedstrijd uitgelicht,... (meerdere is mogelijk) en dan kan je de kaartjes die je verzamelt heb spelen. Best leuk spel, al is het maar om dagelijks 1 of meerdere pakjes open te doen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand die Topps kick speelt op gsm?

is een spel voor de gsm zoals hierboven, je krijgt dagelijks als je hem openzet wat muntjes waarvan je pakjes kan open doen soort panini van de PL, CL en Bundesliga.

 

Je kan je zo inschrijven voor het weekend, zijnde PL of soms wedstrijd uitgelicht,... (meerdere is mogelijk) en dan kan je de kaartjes die je verzamelt heb spelen. Best leuk spel, al is het maar om dagelijks 1 of meerdere pakjes open te doen :D

 

Ga ik eens proberen  :nod:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mag me gerust toevoegen dan.

Grieksken is mijn naam daar, is makkelijk om op termijn (als je dubbele hebt) te ruilen ;)

 

Zal ik doen. Heb nu wel een deel gratis kaarten en ook al een pakje gekocht... Maar de exacte bedoeling is me toch nog niet heel duidelijk met die wedstrijden en scores enzo  :mm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

goh idd je krijgt in het begin redelijk wat gratis

per dag krijg je 10.000 coins waar je pakjes van kan kopen.

Bij contests zie je bij join now regelmatig nieuwe wedstrijden verschijnen, hier kan je jezelf inschrijven, al is het niet bij elke wedstrijd mogelijk om alle kaarten te spelen. Sommige wedstrijden zijn voor 'speciale' kaarten enkel.
Het ppuntensysteem ben ik ook nog niet volledig uit, maar bij settings- how t play kan je al een deel vinden hoe het werkt en waar je punten voor krijgt. 
Ik vermoed ook dat je bij 'speciale' kaarten meer punten krijgt maar daar ben ik nog niet helemaal uit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja jongens, Planet Coaster komt ook uit. Van de makers van RCT 1, 2 & 3, denk toch dat die wat beter zal zijn dan Roller Coaster Tycoon World

 

Ziet er wel goed uit.. Maar dit is wrsk geen actuel game footage dus dat gaat er wrsk slechter uitzien :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...