Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Welke games speel jij?


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 862
  • Created
  • Laatste reactie

Neh die 3D RCT zijn niet meer hetzelfde.

Dan speel ik liever nog de 1 en de 2 door.

 

Ik heb de RCT3 ook nooit graag gespeeld. Net zoals ik de hedendaagse city builders niets meer vind. Die waren veel leuker en meestal zelfs mooier in hun 2D versies. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vind ik niet juist. Het is niet omdat bv Sim City 4 suckt dat je kan zeggen dat Cities Skylines op niks trekt. 3D is zeker even goed als het spel goed is, wat helaas vaak niet het geval is. Zoals duidelijk ook hier. Heb dat filmpje bekeken, wat een drama :D

 

Sim City 4 was nog op oude manier. Die vond ik nog leuk/mooi. Cities Skylines vind ik wel leuk maar ergens heeft het bij mij nooit zo gevlot om te spelen zoals SimCity 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien omdat je zelf geen 16 meer bent? :P

 

Kan er iets mee te maken hebben :D

Bwa ik krijg gewoon geen stad vertrokken die mij aanstaat. Ergens is er altijd wel iets dat er is dat ik niet mooi vind en dan begin ik opnieuw. En tjah dan verveelt een spel u natuurlijk snel als je niet tevreden bent :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, wat een verschillende speelstijl. Jij bent veel bezig met het uiterlijk van je park, landschappen, bankjes, paden, etc...

Ik bouw gewoon extreme achtbanen, en geef geen fuck om de rest :P

 

Ik amuseer mij net het meeste met die aankleding van het park :D

Rollercoaster zelf maken ben ik niet zo goed in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel hier precies een nieuwe hype ontstaan  :happy:

 

Rollercoasters zelf bouwen heb ik weinig gedaan:

- Geldgebrek (pokkeduur altijd, mijn creaties  :hmmz:)

- Meestal zo spectaculair dat bijna niemand er in durfde  :hmmz:

 

Die hogere gebouwen met die daken op heb ik ook nog niet veel gedaan, is dat simpel te maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...